La plaça de la Falla Sagunt-Sant Guillem homenatjarà a Nino Bravo

La centenària comissió fallera Sagunt-Sant Guillem celebrarà així l’aniversari de la mort del seu veí més il·lustre, Nino Bravo, fent al mateix temps la seua primera incursió en el món de les falles innovadores. Ho farà de la mà de dos signatures reconegudes: theRevolution (Javier Valiente, dissenyador gràfic i membre de l’ADCV Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana) i el taller de Manolo Martín, que s’encarregaran del disseny i producció, respectivament.


El projecte faller, titulat I fins a la fi et voldré, farà una extrapolació contemporània d’una de les cançons més populars de Nino Bravo, convertint-se en un projecte que engloba la falla gran i infantil. Dos monuments que participaran en el concurs de falles innovadores i experimentals de l’Ajuntament de València, una cosa inèdita per a aquesta comissió, acostumada a les falles tradicionals.

Tant Javier Valiente com l’expert en produccions falleres Manolo Martín, reconeixen estar “molt il·lusionats amb aquesta oportunitat, que suposa una aposta per emocionar al barri amb una falla que tot el veïnat podrà recordar i convertir en una icona, ja que es plantarà en una de les places més històriques de Zaidía”, ha explicat Javier Valiente.

Per part seua, la comissió fallera Sagunt-Sant Guillem està preparant activitats paral·leles davant l’efemèride, que es consolidaran amb iniciatives culturals relacionades amb la vida i l’obra musical de Nino Bravo.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.