La plaça de la Falla Sagunt-Sant Guillem homenatjarà a Nino Bravo

La centenària comissió fallera Sagunt-Sant Guillem celebrarà així l’aniversari de la mort del seu veí més il·lustre, Nino Bravo, fent al mateix temps la seua primera incursió en el món de les falles innovadores. Ho farà de la mà de dos signatures reconegudes: theRevolution (Javier Valiente, dissenyador gràfic i membre de l’ADCV Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana) i el taller de Manolo Martín, que s’encarregaran del disseny i producció, respectivament.


El projecte faller, titulat I fins a la fi et voldré, farà una extrapolació contemporània d’una de les cançons més populars de Nino Bravo, convertint-se en un projecte que engloba la falla gran i infantil. Dos monuments que participaran en el concurs de falles innovadores i experimentals de l’Ajuntament de València, una cosa inèdita per a aquesta comissió, acostumada a les falles tradicionals.

Tant Javier Valiente com l’expert en produccions falleres Manolo Martín, reconeixen estar “molt il·lusionats amb aquesta oportunitat, que suposa una aposta per emocionar al barri amb una falla que tot el veïnat podrà recordar i convertir en una icona, ja que es plantarà en una de les places més històriques de Zaidía”, ha explicat Javier Valiente.

Per part seua, la comissió fallera Sagunt-Sant Guillem està preparant activitats paral·leles davant l’efemèride, que es consolidaran amb iniciatives culturals relacionades amb la vida i l’obra musical de Nino Bravo.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.