La Falla infantil de 2020 se plantarà amb la del 2021 en la Plaça de l’Ajuntament de València

 

La Plaça de l’Ajuntament de València tindrà dos falles infantils en 2021, en haver-se decidit que la falla municipal de 2020, que no va poder cremar-se per la pandèmia, també es plantarà al costat de la del pròxim any.

 

En un acte presidit pel regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, amb la presència de les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, i les seues corts d’honor, els artistes Ceballos i Sanabria, seleccionats per un jurat integrat per representants del món faller, artístic i social de la nostra ciutat, han presentat el seu projecte per a la falla infantil municipal de l’any que ve, baix el lema ‘Saps qui sóc? També!’.

 

«Alguns espais de València, com el Palau de Ripalda, centraran les escenes de l’obra, que comptarà amb personatges com Mariano Benlliure, el pare Jofré, Blasco Ibáñez o Blanquita, un personatge molt conegut en el Carme, o la marquesa de Ripalda», han explicat els artistes.

Últimes notícies

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.