La Falla infantil de 2020 se plantarà amb la del 2021 en la Plaça de l’Ajuntament de València

 

La Plaça de l’Ajuntament de València tindrà dos falles infantils en 2021, en haver-se decidit que la falla municipal de 2020, que no va poder cremar-se per la pandèmia, també es plantarà al costat de la del pròxim any.

 

En un acte presidit pel regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, amb la presència de les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, i les seues corts d’honor, els artistes Ceballos i Sanabria, seleccionats per un jurat integrat per representants del món faller, artístic i social de la nostra ciutat, han presentat el seu projecte per a la falla infantil municipal de l’any que ve, baix el lema ‘Saps qui sóc? També!’.

 

«Alguns espais de València, com el Palau de Ripalda, centraran les escenes de l’obra, que comptarà amb personatges com Mariano Benlliure, el pare Jofré, Blasco Ibáñez o Blanquita, un personatge molt conegut en el Carme, o la marquesa de Ripalda», han explicat els artistes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.