La Falla infantil de 2020 se plantarà amb la del 2021 en la Plaça de l’Ajuntament de València

 

La Plaça de l’Ajuntament de València tindrà dos falles infantils en 2021, en haver-se decidit que la falla municipal de 2020, que no va poder cremar-se per la pandèmia, també es plantarà al costat de la del pròxim any.

 

En un acte presidit pel regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, amb la presència de les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, i les seues corts d’honor, els artistes Ceballos i Sanabria, seleccionats per un jurat integrat per representants del món faller, artístic i social de la nostra ciutat, han presentat el seu projecte per a la falla infantil municipal de l’any que ve, baix el lema ‘Saps qui sóc? També!’.

 

«Alguns espais de València, com el Palau de Ripalda, centraran les escenes de l’obra, que comptarà amb personatges com Mariano Benlliure, el pare Jofré, Blasco Ibáñez o Blanquita, un personatge molt conegut en el Carme, o la marquesa de Ripalda», han explicat els artistes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.