14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

La Falla infantil de 2020 se plantarà amb la del 2021 en la Plaça de l’Ajuntament de València

 

La Plaça de l’Ajuntament de València tindrà dos falles infantils en 2021, en haver-se decidit que la falla municipal de 2020, que no va poder cremar-se per la pandèmia, també es plantarà al costat de la del pròxim any.

 

En un acte presidit pel regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, amb la presència de les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, i les seues corts d’honor, els artistes Ceballos i Sanabria, seleccionats per un jurat integrat per representants del món faller, artístic i social de la nostra ciutat, han presentat el seu projecte per a la falla infantil municipal de l’any que ve, baix el lema ‘Saps qui sóc? També!’.

 

«Alguns espais de València, com el Palau de Ripalda, centraran les escenes de l’obra, que comptarà amb personatges com Mariano Benlliure, el pare Jofré, Blasco Ibáñez o Blanquita, un personatge molt conegut en el Carme, o la marquesa de Ripalda», han explicat els artistes.

Últimes notícies

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.