Les falles de Paterna 2021 se celebraran del 8 al 12 de setembre

 

Les 17 comissions que conformen la Junta Local Fallera de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), han acordat les dates per a les falles de 2021. Concretament, la celebració de les Falles d’este any serà del 8 al 12 de setembre, tal com ha informat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo a través de les xarxes socials. 

 

Després de la decisió fa uns dies de les Juntes Locals i de la Junta Central Fallera, juntament amb la conselleria de Sanitat i Cultura, de posposar les falles d’este any al segon semestre de 2021, la JLF de Paterna ha explicat que vist el calendari faller 2022 i «amb la finalitat d’interferir en el mateix el menys possible, acorden celebrar la setmana de falles 2021 del 8 a 12 de setembre».

En este sentit, les comissions avancen que des d’esta mateixa setmana començaran la confecció del programa d’actes, amb totes les mesures de seguretat.

 

A demés, estan preparant diferents activitats virtuals que tindran lloc entre el 15 i el 19 de març d’enguany perquè els valencians no perden l’esperit i tradició d’estes dates tan assenyalades.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU