Les falles de Paterna 2021 se celebraran del 8 al 12 de setembre

 

Les 17 comissions que conformen la Junta Local Fallera de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), han acordat les dates per a les falles de 2021. Concretament, la celebració de les Falles d’este any serà del 8 al 12 de setembre, tal com ha informat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo a través de les xarxes socials. 

 

Després de la decisió fa uns dies de les Juntes Locals i de la Junta Central Fallera, juntament amb la conselleria de Sanitat i Cultura, de posposar les falles d’este any al segon semestre de 2021, la JLF de Paterna ha explicat que vist el calendari faller 2022 i «amb la finalitat d’interferir en el mateix el menys possible, acorden celebrar la setmana de falles 2021 del 8 a 12 de setembre».

En este sentit, les comissions avancen que des d’esta mateixa setmana començaran la confecció del programa d’actes, amb totes les mesures de seguretat.

 

A demés, estan preparant diferents activitats virtuals que tindran lloc entre el 15 i el 19 de març d’enguany perquè els valencians no perden l’esperit i tradició d’estes dates tan assenyalades.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.