Les falles de Paterna 2021 se celebraran del 8 al 12 de setembre

 

Les 17 comissions que conformen la Junta Local Fallera de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), han acordat les dates per a les falles de 2021. Concretament, la celebració de les Falles d’este any serà del 8 al 12 de setembre, tal com ha informat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo a través de les xarxes socials. 

 

Després de la decisió fa uns dies de les Juntes Locals i de la Junta Central Fallera, juntament amb la conselleria de Sanitat i Cultura, de posposar les falles d’este any al segon semestre de 2021, la JLF de Paterna ha explicat que vist el calendari faller 2022 i «amb la finalitat d’interferir en el mateix el menys possible, acorden celebrar la setmana de falles 2021 del 8 a 12 de setembre».

En este sentit, les comissions avancen que des d’esta mateixa setmana començaran la confecció del programa d’actes, amb totes les mesures de seguretat.

 

A demés, estan preparant diferents activitats virtuals que tindran lloc entre el 15 i el 19 de març d’enguany perquè els valencians no perden l’esperit i tradició d’estes dates tan assenyalades.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.