Falles de setembre: València dispararà 19 mascletaes i 7 castells

Enguany, la situació sanitària que estem vivint ha fet que la tradicional catedral de la pólvora, la Plaça de l’Ajuntament, canvie d’ubicació i es trasllade a diferents punts de la ciutat. D’aquesta manera, un total de 19 ‘mascletaes’ i 7 castells de focs artificials amb motiu dels actes fallers de setembre envairan el cel des de diferents ubicacions, que no es donaran a conèixer per evitar concentracions de persones.

 

Les 19 ‘mascletaes’ estaran presents a molts barris de la ciutat, de la mà de les empreses Peñarroja, Zarzoso, Pibierzo, Zaragozana i Tamarit. A d’elles s’afegiran altres com ara Aitana, Dragón, Turís o Tomás. Completen la llista la pirotècnia Valenciana, Nadal-Martí, Germans Borredà, Alpujarreña y Caballer FX. A més de Martí, Gironina, Mediterràneo, Europlà o Germans Caballer.

 

Pel que fa a l’Alba de les Falles, la pirotècnia Mediterràneo serà l’encarregada d’engalanar el cel de la ciutat de València. D’altra banda, la ‘Nit del Foc’ tindrà com a protagonistes a la pirotècnia Aitana, Europlà, pirotècnia Valenciana i Caballer FX. Per últim, el castell de la ‘Cremà’ serà obra de RICASA. Ricardo Caballer posarà punt i final al calendari pirotècnic d’estes Falles.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.