Falles de setembre: València dispararà 19 mascletaes i 7 castells

Enguany, la situació sanitària que estem vivint ha fet que la tradicional catedral de la pólvora, la Plaça de l’Ajuntament, canvie d’ubicació i es trasllade a diferents punts de la ciutat. D’aquesta manera, un total de 19 ‘mascletaes’ i 7 castells de focs artificials amb motiu dels actes fallers de setembre envairan el cel des de diferents ubicacions, que no es donaran a conèixer per evitar concentracions de persones.

 

Les 19 ‘mascletaes’ estaran presents a molts barris de la ciutat, de la mà de les empreses Peñarroja, Zarzoso, Pibierzo, Zaragozana i Tamarit. A d’elles s’afegiran altres com ara Aitana, Dragón, Turís o Tomás. Completen la llista la pirotècnia Valenciana, Nadal-Martí, Germans Borredà, Alpujarreña y Caballer FX. A més de Martí, Gironina, Mediterràneo, Europlà o Germans Caballer.

 

Pel que fa a l’Alba de les Falles, la pirotècnia Mediterràneo serà l’encarregada d’engalanar el cel de la ciutat de València. D’altra banda, la ‘Nit del Foc’ tindrà com a protagonistes a la pirotècnia Aitana, Europlà, pirotècnia Valenciana i Caballer FX. Per últim, el castell de la ‘Cremà’ serà obra de RICASA. Ricardo Caballer posarà punt i final al calendari pirotècnic d’estes Falles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.