Falles de setembre: València dispararà 19 mascletaes i 7 castells

Enguany, la situació sanitària que estem vivint ha fet que la tradicional catedral de la pólvora, la Plaça de l’Ajuntament, canvie d’ubicació i es trasllade a diferents punts de la ciutat. D’aquesta manera, un total de 19 ‘mascletaes’ i 7 castells de focs artificials amb motiu dels actes fallers de setembre envairan el cel des de diferents ubicacions, que no es donaran a conèixer per evitar concentracions de persones.

 

Les 19 ‘mascletaes’ estaran presents a molts barris de la ciutat, de la mà de les empreses Peñarroja, Zarzoso, Pibierzo, Zaragozana i Tamarit. A d’elles s’afegiran altres com ara Aitana, Dragón, Turís o Tomás. Completen la llista la pirotècnia Valenciana, Nadal-Martí, Germans Borredà, Alpujarreña y Caballer FX. A més de Martí, Gironina, Mediterràneo, Europlà o Germans Caballer.

 

Pel que fa a l’Alba de les Falles, la pirotècnia Mediterràneo serà l’encarregada d’engalanar el cel de la ciutat de València. D’altra banda, la ‘Nit del Foc’ tindrà com a protagonistes a la pirotècnia Aitana, Europlà, pirotècnia Valenciana i Caballer FX. Per últim, el castell de la ‘Cremà’ serà obra de RICASA. Ricardo Caballer posarà punt i final al calendari pirotècnic d’estes Falles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.