Les falles s’unixen per a fer una Cremà imaginària a través de les xarxes socials

Falla municipal 2020

El món faller s’ha unit durant l’Estat d’Alarma | Twitter

 

Després de l’ajornament de les Falles 2020 a causa de la crisi del coronavirus, el món faller està de dol. Per això, s’ha creat una iniciativa a través de les xarxes socials per a unir-se el pròxim 19 de març a les 23.00 hores, per a  simbolitzar amb les llums dels telèfons mòbils o amb ciris una imaginària Cremà. 

 

El repte que s’està difonent és el següent: «Amb este tancament generalitzat en les nostres cases i la suspensió de les Falles en el nostre territori, existix un sentiment de tristesa tant en xiquets com en adults i creguem que seria un bon moment per a fer-nos escoltar. Anem a unir-nos tots a les 23.00 hores el dia 19 de març! Hem d’obrir les finestres i eixir als balcons, encendre un ciri o les llums dels mòbils, en senyal del foc que caracteritza als valencians. Anem a cantar l’himne trencant el silenci dels aïllaments domiciliaris. De segur que podem fer-nos notar».

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.