Les falles s’unixen per a fer una Cremà imaginària a través de les xarxes socials

Falla municipal 2020

El món faller s’ha unit durant l’Estat d’Alarma | Twitter

 

Després de l’ajornament de les Falles 2020 a causa de la crisi del coronavirus, el món faller està de dol. Per això, s’ha creat una iniciativa a través de les xarxes socials per a unir-se el pròxim 19 de març a les 23.00 hores, per a  simbolitzar amb les llums dels telèfons mòbils o amb ciris una imaginària Cremà. 

 

El repte que s’està difonent és el següent: «Amb este tancament generalitzat en les nostres cases i la suspensió de les Falles en el nostre territori, existix un sentiment de tristesa tant en xiquets com en adults i creguem que seria un bon moment per a fer-nos escoltar. Anem a unir-nos tots a les 23.00 hores el dia 19 de març! Hem d’obrir les finestres i eixir als balcons, encendre un ciri o les llums dels mòbils, en senyal del foc que caracteritza als valencians. Anem a cantar l’himne trencant el silenci dels aïllaments domiciliaris. De segur que podem fer-nos notar».

 

 

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.