Les falles s’unixen per a fer una Cremà imaginària a través de les xarxes socials

Falla municipal 2020

El món faller s’ha unit durant l’Estat d’Alarma | Twitter

 

Després de l’ajornament de les Falles 2020 a causa de la crisi del coronavirus, el món faller està de dol. Per això, s’ha creat una iniciativa a través de les xarxes socials per a unir-se el pròxim 19 de març a les 23.00 hores, per a  simbolitzar amb les llums dels telèfons mòbils o amb ciris una imaginària Cremà. 

 

El repte que s’està difonent és el següent: «Amb este tancament generalitzat en les nostres cases i la suspensió de les Falles en el nostre territori, existix un sentiment de tristesa tant en xiquets com en adults i creguem que seria un bon moment per a fer-nos escoltar. Anem a unir-nos tots a les 23.00 hores el dia 19 de març! Hem d’obrir les finestres i eixir als balcons, encendre un ciri o les llums dels mòbils, en senyal del foc que caracteritza als valencians. Anem a cantar l’himne trencant el silenci dels aïllaments domiciliaris. De segur que podem fer-nos notar».

 

 

Últimes notícies

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.

Un centenar d’equips directius anuncia la seua dimissió en suport a la vaga docent en la Comunitat Valenciana

Un centenar d'equips directius de 300 centres de la Comunitat Valenciana anuncia que presentarà la seua dimissió en bloc per a recolzar la vaga indefinida del professorat i exigir més recursos per a l'escola pública.

Quique Llopis afronta en Xiamen la seua segona parada en la Lliga Diamant

Quique Llopis serà l'únic atleta espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol en els 110 metres barres abans del seu gran objectiu de l'estiu: l'Europeu de Birmingham.

Detingut un jove per tràfic de drogues en un festival de música electrònica a Montanejos

La Guàrdia Civil va detindre a un jove per tràfic de drogues durant el festival Dies de Camp a Montanejos i va tramitar 90 denúncies administratives per tinença i consum d'estupefaents en espais públics.

Pérez Llorca acusa el ministre Espanya de desatendre a la Comunitat Valenciana i el finançament autonòmic

El president Juanfran Pérez Llorca retrau al ministre Arcadi España que encara no haja respost a la seua petició de reunió i denúncia el retard en inversions ferroviàries, ajudes per la dana i finançament per a la Comunitat Valenciana.

PP i Vox bloquegen la tramitació de la taxa turística en Les Corts Valencianes

PP i Vox han unit forces en Les Corts per a impedir la tramitació de dos proposicions de llei del PSPV-PSOE i Compromís que buscaven implantar una taxa turística en la Comunitat Valenciana. El ple sí ha aprovat iniciatives sobre indemnitzacions a agricultors i defensa del sector citrícola.

Les Corts es detenen un minut per l’assassinat masclista de Dolores

El ple de Les Corts Valencianes guarda un minut de silenci per l'assassinat masclista d'una dona i el seu fill en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, confirmat per Igualtat com a crim de violència de gènere.