13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Les falles s’unixen per a fer una Cremà imaginària a través de les xarxes socials

Falla municipal 2020

El món faller s’ha unit durant l’Estat d’Alarma | Twitter

 

Després de l’ajornament de les Falles 2020 a causa de la crisi del coronavirus, el món faller està de dol. Per això, s’ha creat una iniciativa a través de les xarxes socials per a unir-se el pròxim 19 de març a les 23.00 hores, per a  simbolitzar amb les llums dels telèfons mòbils o amb ciris una imaginària Cremà. 

 

El repte que s’està difonent és el següent: «Amb este tancament generalitzat en les nostres cases i la suspensió de les Falles en el nostre territori, existix un sentiment de tristesa tant en xiquets com en adults i creguem que seria un bon moment per a fer-nos escoltar. Anem a unir-nos tots a les 23.00 hores el dia 19 de març! Hem d’obrir les finestres i eixir als balcons, encendre un ciri o les llums dels mòbils, en senyal del foc que caracteritza als valencians. Anem a cantar l’himne trencant el silenci dels aïllaments domiciliaris. De segur que podem fer-nos notar».

 

 

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.