15.5 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Els famosos de Los Ángeles es vestixen amb moda valenciana

El conjunt de Lea Michiele

El conjunt de Lea Michiele | Instagram

 

La popular actriu i cantant Lea Michele, més coneguda pels seus papers en series de televisió com Glee o Sream Queens, va portar posat un vestit de disseny de ‘Reem Acra’, amb una tela molt similar al dels vestits tradicionals valencians. 

 

La jove, que va compartir catifa roja amb altres actrius i actors de primer ordre, va triar este conjunt per a la gala ‘AmfAR’, una trobada benèfica celebrada en la ciutat de Los Angeles, que busca obtindre beneficis en la lluita contra la Sida. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Full look from last night at #amfARLosAngeles… absolutely LOVED this dress ?

A post shared by Lea Michele (@leamichele) on

 

El vestit, era de colors foscos, amb falda de vol, i representava en tot el conjunt emblemes molt similars als espolins de fallera i bellea. A més, comptava amb dos llaços de ras a l’altura dels muscles. 

 

 

El vestit, obra de Reem Acra, pertany a la seua col·lecció d’esta tardor, i no és l’únic que seguix el perfil de la indumentària clàssica valenciana.

 

L’actriu ha pujat diferents fotos i vídeos en les xarxes socials on lluix orgullosa el conjunt i fa promoció al món sencer de la qualitat i el valor de la moda valenciana

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Timeless romanticism | #ReemAcraFall19⁠ ⁠ #ReemAcra

A post shared by REEM ACRA (@reemacra) on

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Mazón respon a Sánchez: ‘l’indecent és tractar de traure rèdit polític del dolor’

Carlos Mazón ha replicat a Pedro Sánchez amb un missatge en X en el qual l'acusa de buscar rèdit polític del dolor i de la tragèdia després de la DANA. Assenyala fallades d'organismes estatals i reclama ajudes i cooperació en la reconstrucció.

Mallorca i Llevant empaten 1-1 sota la pluja a Son Moix

Mallorca i Llevant van empatar 1-1 a Son Moix sota la pluja. Maffeo va igualar el gol inicial de Etta Eyong i Leo Román va evitar la derrota en el descompte.

Jutgen a Alacant a 18 d’una xarxa que proveïa drogues a britànics i clubs de cànnabis

Díhuit persones seran jutjades a Alacant per integrar presumptament una organització que cultivava marihuana i elaborava haixix i drogues sintètiques. La vista s'inicia demà i es prolongarà fins al dijous.

El Torneig ‘Tornem!’ plena de futbol l’aniversari de la DANA a Massanassa

El torneig 'Tornem!' convertix l'aniversari de la DANA en una jornada de futbol base i suport als afectats a Massanassa, amb seleccions sub12 i clubs valencians.

Camarero: L’indecent és utilitzar el dolor de les víctimes de la DANA per a fer campanya

Susana Camarero ha titllat d'indecents les paraules de Pedro Sánchez, que ha acusat a Carlos Mazón d'una gestió negligent de la DANA, i ha defés l'actuació del Consell amb xifres d'ajudes i reconstrucció.

Sánchez ha titllat d’indecent el suport de Feijóo i Abascal a Mazón per la gestió de la DANA

Sánchez ha denunciat que Feijóo i Abascal sostenen a Mazón malgrat una gestió que ha qualificat de negligent i ha cridat el PSOE a ser baluard de l'Estat de benestar. També ha carregat contra els barons del PP i ha posat el focus en les eleccions de Castella i Lleó.

Renfe mostra a València com revisa i repara els seus trens a Font de Sant Lluís

Renfe ha celebrat una jornada de portes obertes en la Base de Manteniment de València Font de Sant Lluís i ha mostrat a més de 300 persones els seus processos de revisió i reparació. La companyia ha detallat una inversió de 20 milions per a modernitzar i digitalitzar el taller dins del Pla Integral 2025-2030.

Aida Samit va destacar el torneig Tornem com a impuls per als xiquets després de la DANA

La directora de futbol femení del CD Castelló va subratllar a Massanassa la importància de recuperar esdeveniments com el torneig Tornem per a retornar la normalitat després de la DANA.