Els famosos de Los Ángeles es vestixen amb moda valenciana

El conjunt de Lea Michiele

El conjunt de Lea Michiele | Instagram

 

La popular actriu i cantant Lea Michele, més coneguda pels seus papers en series de televisió com Glee o Sream Queens, va portar posat un vestit de disseny de ‘Reem Acra’, amb una tela molt similar al dels vestits tradicionals valencians. 

 

La jove, que va compartir catifa roja amb altres actrius i actors de primer ordre, va triar este conjunt per a la gala ‘AmfAR’, una trobada benèfica celebrada en la ciutat de Los Angeles, que busca obtindre beneficis en la lluita contra la Sida. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Full look from last night at #amfARLosAngeles… absolutely LOVED this dress ?

A post shared by Lea Michele (@leamichele) on

 

El vestit, era de colors foscos, amb falda de vol, i representava en tot el conjunt emblemes molt similars als espolins de fallera i bellea. A més, comptava amb dos llaços de ras a l’altura dels muscles. 

 

 

El vestit, obra de Reem Acra, pertany a la seua col·lecció d’esta tardor, i no és l’únic que seguix el perfil de la indumentària clàssica valenciana.

 

L’actriu ha pujat diferents fotos i vídeos en les xarxes socials on lluix orgullosa el conjunt i fa promoció al món sencer de la qualitat i el valor de la moda valenciana

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Timeless romanticism | #ReemAcraFall19⁠ ⁠ #ReemAcra

A post shared by REEM ACRA (@reemacra) on

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Milers de pelegrins recorren a peu els 7,5 quilòmetres fins a la Santa Faç a Alacant

Milers de persones participen en la 537 romeria de la Santa Faç, que recorre 7,5 quilòmetres des del centre d'Alacant fins al monestir, en la segona peregrinació més multitudinària d'Espanya.

Pérez Llorca celebra el pacte de govern a Extremadura com a exemple d’estabilitat

Juanfran Pérez Llorca considera que Extremadura està d'enhorabona per l'acord de govern entre PP i Vox, que interpreta com un mandat ciutadà en favor de l'estabilitat política.

Rubén Burgos celebra l’històric número 3 de Awa Fam en el draft de la WNBA

Rubén Burgos destaca l'impacte històric del número 3 de Awa Fam en el draft de la WNBA i confirma la seua presència davant Durán Maquinaria Ensino Lugo, amb la vista posada en el play off.

Pedro Delgado veu a Paul Seixas com el gran rival que posarà en dificultats a Pogacar en 2028

Pedro Delgado apunta al jove francés Paul Seixas com el corredor cridat a desafiar el domini de Tadej Pogacar i obligat al fet que l'eslové es reinvente a partir de 2028.

Transports completa les obres per a vianants i bicis en la N-332 al seu pas per Sueca

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha conclòs l'adequació de la N-332 a Sueca per a vianants i ciclistes, amb una inversió de 4,32 milions i un redissenye urbà que prioritza la mobilitat sostenible.

Lucas Beltrán es retroba amb Demichelis, el tècnic que va impulsar la seua explosió en River

Lucas Beltrán es mesura de nou a Martín Demichelis, l'entrenador amb el qual va firmar la seua temporada més brillant en River abans de fer el salt a Europa i arribar al València.

València reforça la Policia de Barri i preveu sumar 100 agents més en 2026

L'Ajuntament de València ha duplicat en dos anys els efectius de la Policia de Barri, ampliat el seu desplegament a nous barris i preveu convocar 100 places més en 2026, a més d'estrenar una app de contacte directe amb els agents.

El Skyline Benidorm Film Festival celebra la seua desena edició amb un homenatge a Fele Martínez

La desena edició del Skyline Benidorm Film Festival s'inaugura este dissabte amb una gala en el Centre Cultural en la qual Fele Martínez rebrà el Premi Skyliner i s'estrenarà el curtmetratge 'Cremar al pare'.