Els famosos de Los Ángeles es vestixen amb moda valenciana

El conjunt de Lea Michiele

El conjunt de Lea Michiele | Instagram

 

La popular actriu i cantant Lea Michele, més coneguda pels seus papers en series de televisió com Glee o Sream Queens, va portar posat un vestit de disseny de ‘Reem Acra’, amb una tela molt similar al dels vestits tradicionals valencians. 

 

La jove, que va compartir catifa roja amb altres actrius i actors de primer ordre, va triar este conjunt per a la gala ‘AmfAR’, una trobada benèfica celebrada en la ciutat de Los Angeles, que busca obtindre beneficis en la lluita contra la Sida. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Full look from last night at #amfARLosAngeles… absolutely LOVED this dress ?

A post shared by Lea Michele (@leamichele) on

 

El vestit, era de colors foscos, amb falda de vol, i representava en tot el conjunt emblemes molt similars als espolins de fallera i bellea. A més, comptava amb dos llaços de ras a l’altura dels muscles. 

 

 

El vestit, obra de Reem Acra, pertany a la seua col·lecció d’esta tardor, i no és l’únic que seguix el perfil de la indumentària clàssica valenciana.

 

L’actriu ha pujat diferents fotos i vídeos en les xarxes socials on lluix orgullosa el conjunt i fa promoció al món sencer de la qualitat i el valor de la moda valenciana

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Timeless romanticism | #ReemAcraFall19⁠ ⁠ #ReemAcra

A post shared by REEM ACRA (@reemacra) on

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.