12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Els famosos de Los Ángeles es vestixen amb moda valenciana

El conjunt de Lea Michiele

El conjunt de Lea Michiele | Instagram

 

La popular actriu i cantant Lea Michele, més coneguda pels seus papers en series de televisió com Glee o Sream Queens, va portar posat un vestit de disseny de ‘Reem Acra’, amb una tela molt similar al dels vestits tradicionals valencians. 

 

La jove, que va compartir catifa roja amb altres actrius i actors de primer ordre, va triar este conjunt per a la gala ‘AmfAR’, una trobada benèfica celebrada en la ciutat de Los Angeles, que busca obtindre beneficis en la lluita contra la Sida. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Full look from last night at #amfARLosAngeles… absolutely LOVED this dress ?

A post shared by Lea Michele (@leamichele) on

 

El vestit, era de colors foscos, amb falda de vol, i representava en tot el conjunt emblemes molt similars als espolins de fallera i bellea. A més, comptava amb dos llaços de ras a l’altura dels muscles. 

 

 

El vestit, obra de Reem Acra, pertany a la seua col·lecció d’esta tardor, i no és l’únic que seguix el perfil de la indumentària clàssica valenciana.

 

L’actriu ha pujat diferents fotos i vídeos en les xarxes socials on lluix orgullosa el conjunt i fa promoció al món sencer de la qualitat i el valor de la moda valenciana

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Timeless romanticism | #ReemAcraFall19⁠ ⁠ #ReemAcra

A post shared by REEM ACRA (@reemacra) on

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.