16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Els famosos de Los Ángeles es vestixen amb moda valenciana

El conjunt de Lea Michiele

El conjunt de Lea Michiele | Instagram

 

La popular actriu i cantant Lea Michele, més coneguda pels seus papers en series de televisió com Glee o Sream Queens, va portar posat un vestit de disseny de ‘Reem Acra’, amb una tela molt similar al dels vestits tradicionals valencians. 

 

La jove, que va compartir catifa roja amb altres actrius i actors de primer ordre, va triar este conjunt per a la gala ‘AmfAR’, una trobada benèfica celebrada en la ciutat de Los Angeles, que busca obtindre beneficis en la lluita contra la Sida. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Full look from last night at #amfARLosAngeles… absolutely LOVED this dress ?

A post shared by Lea Michele (@leamichele) on

 

El vestit, era de colors foscos, amb falda de vol, i representava en tot el conjunt emblemes molt similars als espolins de fallera i bellea. A més, comptava amb dos llaços de ras a l’altura dels muscles. 

 

 

El vestit, obra de Reem Acra, pertany a la seua col·lecció d’esta tardor, i no és l’únic que seguix el perfil de la indumentària clàssica valenciana.

 

L’actriu ha pujat diferents fotos i vídeos en les xarxes socials on lluix orgullosa el conjunt i fa promoció al món sencer de la qualitat i el valor de la moda valenciana

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Timeless romanticism | #ReemAcraFall19⁠ ⁠ #ReemAcra

A post shared by REEM ACRA (@reemacra) on

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Europeu d’atletisme València 2027 arranca amb la presentació del logo i focus en el llegat

L'organització de l'Europeu d'atletisme de 2027 a València va donar el tret d'eixida amb la seua identitat visual i un missatge comú: deixar un llegat durador. Autoritats i exatletas van destacar l'impuls a infraestructures, llicències i projecció internacional que portarà la cita en el Velòdrom Luis Puig.

Restablida la circulació en la Línia 1 de Metrovalencia entre Alberic i Castelló amb possibles retards

La Línia 1 ha quedat restablida este divendres després de diverses hores d'interrupció pel trencament d'una catenària entre Alberic i Castelló. Metrovalencia ha advertit de demores mentres es normalitza la freqüència.

Bernabé ha assegurat que el PSPV donaria suport a una ordenança abolicionista de prostitució a València i ha oferit un pacte a Catalá

La líder del PSPV a València ha proposat a l'alcaldessa un pacte per a aprovar una ordenança abolicionista que sancione a clients i a la terceria locativa i reforce la protecció a les dones, després de la denúncia veïnal de repunt en Velluters.

València barrarà en Falles tots els immobles i monuments protegits i reforçarà la vigilància

L'Ajuntament actualitzarà el protocol de protecció del patrimoni per a les Falles 2026: tancat preventiu, més control policial i restriccions al costat de béns històrics. Hi haurà neteja reforçada, plans per a contenidors i distàncies mínimes entorn de BIC i BRL.

La supervivència del càncer infantil a Europa depén de la rapidesa del diagnòstic

Un macroestudi amb quasi 10.000 casos en 27 països confirma que l'estadi al diagnòstic és decisiu per a la supervivència. Espanya mostra solidesa, amb millores pendents en medul·loblastoma.

Alboraia instal·la cambres i gàbies per a controlar i capturar senglars

Alboraia ha desplegat cambres i gàbies per al control selectiu de senglars, amb monitoratge remot i protocols de benestar animal. El pla prioritza actuacions puntuals per a reduir riscos sanitaris i danys en infraestructures.

L’esquerra d’Alacant urgix al PP a fixar data per a la comissió per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han urgit a Luis Barcala a convocar ja la comissió que investigarà l'adjudicació de 140 VPP a la Platja de Sant Joan. També han avançat mesures de vivenda per al pròxim ple.

L’avís per vent puja a roig a Castelló amb ratxes de fins a 140 km/h este dissabte

Aemet ha elevat a roig l'avís per vent a Castelló, amb ratxes de 140 km/h a l'interior i 130 km/h en el litoral. Alacant i València activen avisos taronja i groc.