Una exposició gratuïta mostrarà els primers premis de les Falles de Secció Especial dels últims 20 anys

 

La Federació de Falles de Secció Especial està a només a uns dies de revelar els esbossos dels seus projectes per a les Falles de 2020, en la que serà, sense dubte, una de les grans setmanes falleres d’este exercici faller

 

Les comissions de l’Olimp faller tornaran a traure múscul en la ja tradicional trobada de ‘Una festa per a tots’ que s’inaugurarà el divendres que ve en l’esplanada del Centre Comercial Nuevo Centro.

 

A més, com a gran novetat, enguany amb l’objectiu de celebrar el 20 aniversari de la primera mostra de maquetes, una exposició gratuïta permetrà contemplar en imatges els primers premis de la Secció Especial dels últims 20 anys. 

 

D’esta manera estaran representats tots els primers premis i primers premis d’Enginy i Gràcia, tant en els monuments grans, com en els infantils des de l’any 2000

 

Per això, el públic que s’acoste a descobrir els monuments que lluitaran per fer-se amb l’or en les festes josefines de 2020, podran contemplar una volta més les obres de Nou Campanar, Convento Jerusalén, L’Antiga de Campanar, El Pilar, Na Jordana, Cuba Literato Azorín i Sueca Literato Azorín , que han sigut les comissions afortunades en estes últimes dos dècades

 

A més, amb motiu de la jornada, la Federació ha presentat tot un complet programa d’actes: 

 

 

Divendres, 18 d’octubre

  • 19.30 h. Inauguració de l’exhibició de projectes i expositors.

 

Dissabte, 19 d’octubre

  • 12.30 h. Actuació del mag Kekoperfil
  • 18 h. Col·loqui dels artistes fallers de la Federació
  • 20 h. Concert de la banda de música Los Hombres de Hueso

 

Diumenge, 20 d’octubre

  • 11 h. Degustació d’orxata i fartons
  • 12.30 h. Monòleg de Piter Pardo
  • 18 h. Desfilada d’indumentària tradicional

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.