Una exposició gratuïta mostrarà els primers premis de les Falles de Secció Especial dels últims 20 anys

 

La Federació de Falles de Secció Especial està a només a uns dies de revelar els esbossos dels seus projectes per a les Falles de 2020, en la que serà, sense dubte, una de les grans setmanes falleres d’este exercici faller

 

Les comissions de l’Olimp faller tornaran a traure múscul en la ja tradicional trobada de ‘Una festa per a tots’ que s’inaugurarà el divendres que ve en l’esplanada del Centre Comercial Nuevo Centro.

 

A més, com a gran novetat, enguany amb l’objectiu de celebrar el 20 aniversari de la primera mostra de maquetes, una exposició gratuïta permetrà contemplar en imatges els primers premis de la Secció Especial dels últims 20 anys. 

 

D’esta manera estaran representats tots els primers premis i primers premis d’Enginy i Gràcia, tant en els monuments grans, com en els infantils des de l’any 2000

 

Per això, el públic que s’acoste a descobrir els monuments que lluitaran per fer-se amb l’or en les festes josefines de 2020, podran contemplar una volta més les obres de Nou Campanar, Convento Jerusalén, L’Antiga de Campanar, El Pilar, Na Jordana, Cuba Literato Azorín i Sueca Literato Azorín , que han sigut les comissions afortunades en estes últimes dos dècades

 

A més, amb motiu de la jornada, la Federació ha presentat tot un complet programa d’actes: 

 

 

Divendres, 18 d’octubre

  • 19.30 h. Inauguració de l’exhibició de projectes i expositors.

 

Dissabte, 19 d’octubre

  • 12.30 h. Actuació del mag Kekoperfil
  • 18 h. Col·loqui dels artistes fallers de la Federació
  • 20 h. Concert de la banda de música Los Hombres de Hueso

 

Diumenge, 20 d’octubre

  • 11 h. Degustació d’orxata i fartons
  • 12.30 h. Monòleg de Piter Pardo
  • 18 h. Desfilada d’indumentària tradicional

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.