Una exposició gratuïta mostrarà els primers premis de les Falles de Secció Especial dels últims 20 anys

 

La Federació de Falles de Secció Especial està a només a uns dies de revelar els esbossos dels seus projectes per a les Falles de 2020, en la que serà, sense dubte, una de les grans setmanes falleres d’este exercici faller

 

Les comissions de l’Olimp faller tornaran a traure múscul en la ja tradicional trobada de ‘Una festa per a tots’ que s’inaugurarà el divendres que ve en l’esplanada del Centre Comercial Nuevo Centro.

 

A més, com a gran novetat, enguany amb l’objectiu de celebrar el 20 aniversari de la primera mostra de maquetes, una exposició gratuïta permetrà contemplar en imatges els primers premis de la Secció Especial dels últims 20 anys. 

 

D’esta manera estaran representats tots els primers premis i primers premis d’Enginy i Gràcia, tant en els monuments grans, com en els infantils des de l’any 2000

 

Per això, el públic que s’acoste a descobrir els monuments que lluitaran per fer-se amb l’or en les festes josefines de 2020, podran contemplar una volta més les obres de Nou Campanar, Convento Jerusalén, L’Antiga de Campanar, El Pilar, Na Jordana, Cuba Literato Azorín i Sueca Literato Azorín , que han sigut les comissions afortunades en estes últimes dos dècades

 

A més, amb motiu de la jornada, la Federació ha presentat tot un complet programa d’actes: 

 

 

Divendres, 18 d’octubre

  • 19.30 h. Inauguració de l’exhibició de projectes i expositors.

 

Dissabte, 19 d’octubre

  • 12.30 h. Actuació del mag Kekoperfil
  • 18 h. Col·loqui dels artistes fallers de la Federació
  • 20 h. Concert de la banda de música Los Hombres de Hueso

 

Diumenge, 20 d’octubre

  • 11 h. Degustació d’orxata i fartons
  • 12.30 h. Monòleg de Piter Pardo
  • 18 h. Desfilada d’indumentària tradicional

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.