11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Una exposició gratuïta mostrarà els primers premis de les Falles de Secció Especial dels últims 20 anys

 

La Federació de Falles de Secció Especial està a només a uns dies de revelar els esbossos dels seus projectes per a les Falles de 2020, en la que serà, sense dubte, una de les grans setmanes falleres d’este exercici faller

 

Les comissions de l’Olimp faller tornaran a traure múscul en la ja tradicional trobada de ‘Una festa per a tots’ que s’inaugurarà el divendres que ve en l’esplanada del Centre Comercial Nuevo Centro.

 

A més, com a gran novetat, enguany amb l’objectiu de celebrar el 20 aniversari de la primera mostra de maquetes, una exposició gratuïta permetrà contemplar en imatges els primers premis de la Secció Especial dels últims 20 anys. 

 

D’esta manera estaran representats tots els primers premis i primers premis d’Enginy i Gràcia, tant en els monuments grans, com en els infantils des de l’any 2000

 

Per això, el públic que s’acoste a descobrir els monuments que lluitaran per fer-se amb l’or en les festes josefines de 2020, podran contemplar una volta més les obres de Nou Campanar, Convento Jerusalén, L’Antiga de Campanar, El Pilar, Na Jordana, Cuba Literato Azorín i Sueca Literato Azorín , que han sigut les comissions afortunades en estes últimes dos dècades

 

A més, amb motiu de la jornada, la Federació ha presentat tot un complet programa d’actes: 

 

 

Divendres, 18 d’octubre

  • 19.30 h. Inauguració de l’exhibició de projectes i expositors.

 

Dissabte, 19 d’octubre

  • 12.30 h. Actuació del mag Kekoperfil
  • 18 h. Col·loqui dels artistes fallers de la Federació
  • 20 h. Concert de la banda de música Los Hombres de Hueso

 

Diumenge, 20 d’octubre

  • 11 h. Degustació d’orxata i fartons
  • 12.30 h. Monòleg de Piter Pardo
  • 18 h. Desfilada d’indumentària tradicional

 

També pots llegir…

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.