18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Una exposició gratuïta mostrarà els primers premis de les Falles de Secció Especial dels últims 20 anys

 

La Federació de Falles de Secció Especial està a només a uns dies de revelar els esbossos dels seus projectes per a les Falles de 2020, en la que serà, sense dubte, una de les grans setmanes falleres d’este exercici faller

 

Les comissions de l’Olimp faller tornaran a traure múscul en la ja tradicional trobada de ‘Una festa per a tots’ que s’inaugurarà el divendres que ve en l’esplanada del Centre Comercial Nuevo Centro.

 

A més, com a gran novetat, enguany amb l’objectiu de celebrar el 20 aniversari de la primera mostra de maquetes, una exposició gratuïta permetrà contemplar en imatges els primers premis de la Secció Especial dels últims 20 anys. 

 

D’esta manera estaran representats tots els primers premis i primers premis d’Enginy i Gràcia, tant en els monuments grans, com en els infantils des de l’any 2000

 

Per això, el públic que s’acoste a descobrir els monuments que lluitaran per fer-se amb l’or en les festes josefines de 2020, podran contemplar una volta més les obres de Nou Campanar, Convento Jerusalén, L’Antiga de Campanar, El Pilar, Na Jordana, Cuba Literato Azorín i Sueca Literato Azorín , que han sigut les comissions afortunades en estes últimes dos dècades

 

A més, amb motiu de la jornada, la Federació ha presentat tot un complet programa d’actes: 

 

 

Divendres, 18 d’octubre

  • 19.30 h. Inauguració de l’exhibició de projectes i expositors.

 

Dissabte, 19 d’octubre

  • 12.30 h. Actuació del mag Kekoperfil
  • 18 h. Col·loqui dels artistes fallers de la Federació
  • 20 h. Concert de la banda de música Los Hombres de Hueso

 

Diumenge, 20 d’octubre

  • 11 h. Degustació d’orxata i fartons
  • 12.30 h. Monòleg de Piter Pardo
  • 18 h. Desfilada d’indumentària tradicional

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou síndic del PP en Les Corts reivindica el deixant de Pérez Llorca

Nando Pastor ha sigut designat síndic del PP en Les Corts i ha assegurat que seguirà el deixant de Juanfran Pérez Llorca. Ha demanat no allargar la investidura.

Moleiro: ‘No pense en el que he fet, soc ambiciós i vull més’

Alberto Moleiro va assegurar que va de menys a més al Vila-real i que la seua ambició li espenta a continuar creixent. Se centra en el Mallorca abans de pensar en la Champions.

Macedònia del Nord convoca a Omari Moore, que podria deixar de comptar com a extracomunitari en la acb

L'exterior del València Basket ha sigut convocat per Macedònia del Nord per a les finestres de novembre. Si debuta davant l'Azerbaidjan o Irlanda, deixaria d'ocupar plaça d'extracomunitari en la acb.

El Govern ha presentat juntament amb Correus un segell en homenatge a les víctimes de la DANA

El Govern ha presentat amb Correus un segell dedicat a les víctimes de la DANA, les seues famílies i els qui van ajudar en la reconstrucció, amb el lema 'Amb tu hui, demà i sempre'. La tirada és de 70.000 exemplars, amb valor postal d'un euro, i integra la serie Efemèrides.

Barrachina arremet contra el canvi de regles del Tajo-Segura i defén que la dessalació no substituïx al transvasament

El conseller Miguel Barrachina ha defés que la dessalació només pot complementar al transvasament Tajo-Segura i ha criticat les noves regles previstes. Ha reclamat igualtat de tracte, transparència i inversions per a modernitzar regadius i ha advertit d'efectes en ocupació i proveïment urbà.

Vox demana altura de mires al PP per a tancar un acord que permeta investir a Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP i ha confirmat negociacions per a donar suport a la investidura de Juanfran Pérez Llorca. El pacte no s'ha tancat.

Pérez Llorca es presenta a la investidura sense acord amb Vox i confia a tancar-ho

El secretari general del PPCV ha registrat la seua candidatura amb el suport dels 40 diputats del PP i sense un pacte previ amb Vox. Assegura que veu possible l'acord i situa com a prioritats la reconstrucció i les obres hídriques

Pérez Llorca sosté que poc podrà aportar en el seu testifical davant la jutgessa de la DANA

El candidat a la Presidència de la Generalitat ha afirmat que poc podrà aportar en el seu testifical per tractar-se de crides de pocs segons. Ha defés que és més ètic explicar-se davant la jutgessa i acudir com a testimoni per a ajudar a esclarir els fets.