Les disfresses originals que arrasaran este Halloween

A les portes de la celebració de Halloween, una festa que cada cop és més popular i que s’ha convertit en una cita indispensable tant per a adults com per a xiquets.

Sempre s’ha relacionat Halloween amb la por, i a diferència d’altres festes populars a la Comunitat, com ‘carnestoltes’, les disfresses escollides són per dur a terme esta comesa, encara que no sempre s’aconsegueix, sobretot entre els més xicotets.

Normalment la gent s’inspira en les sèries i pel·lícules de moda, encara que mai fallen els clàssics, com esquelets, bruixes o zombies.

Disfresses més demandades

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

La disfressa de Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’ és un dels més demandats arran de la sèrie que va estrenar Netflix sobre la seua vida, ja que s’ha convertit en un dels grans èxits de la temporada.

Tot el relacionat amb la sèrie està de moda i es ven a centenars de botigues i a webs de tot el món. Tot i això, algunes empreses han decidit posar límit a esta moda i han prohibit la venda de la disfressa de Jeffrey Dahmer, així com d’altres objectes relacionats amb este caníbal que va matar 17 persones a finals del segle XX.

Tot i això, els familiars de les víctimes han demanat que no es permeta la venda d’este tipus de productes. Una de les primeres empreses que han decidit actuar ha estat eBay, que ha decidit treure del seu portal tot el que tinga a veure amb Dahmer i que estiga a la venda o en subhasta.

Hagrid. Harry Potter

Hagrid. Harry Potter / ebay

Recentment s’ha conegut la mort d’un dels personatges més estimats pels fans de la saga Harry Potter, Rubeus Hagrid

Robbie Coltrane va encarnar el bo de Hagrid en totes les pel·lícules de la saga i la seua disfressa serà una de les més demandades en 2022 de Halloween.

Eleven, Stranger Things

Eleven, Stranger Things

El personatge de Eleven de la sèrie Stranger Things s’ha convertit en una icona. La sèrie acumula una legió de seguidors que valoren entre altres coses l’ambientació als anys 80. Els poders psíquics d’Eleven la converteixen en un dels actius més grans de la sèrie i no seran poques les nines que vulguen convertir-s’hi durant Halloween.

Adar i Sauron, de ‘Los anillos del poder’

Com ja va passar al seu dia amb la trilogia de ‘El señor de los anillos’ la gent s’ha tornat a inspirar en la sèrie de ‘Los anillos del poder‘, que està de moda.

Entre els personatges cal destacar el d’Adar, que és el cap dels ogres i el gran dolent d’una de les sèries de moda; i Suaron el seu gran enemic.

‘One’ o Vecna, de ‘Stranger Things’

Els fans de ‘Stranger Things’, ja que este any tenen nous personatges en què inspirar-se com el malvat de la quarta temporada, tant en la seua faceta humana com en la versió que mostra al món del revés o Vecna, amb el seu rostre cadavèric i les ramificacions del seu cos.

Personatges de ‘La casa del dragón’

La casa del dragón (HBO MAX

‘La casa del dragón’  és una altra de les sèries de l’any, per això hi ha qui aprofitarà Halloween per a emular a Rhaenyra AlissenDimoniFogoscur o el rei Viserys.

Assassí pel·lícula ‘Cerdita’ i la protagonista de la sèrie

La ficció espanyola ‘Cerdita’, de Carlota Pereda, està causant sensació. El ‘look’ descuidat de l’assassí, potser acompanyat amb ganivets o garfis, pot ser fàcil de simular en una disfressa per a Halloween. També la roba ensangonada de la jove a les últimes escenes.

Cerdita

Doctor Morbius o la renovació del vampir

Este fosc personatge de Marvel, brillant i xacrós bioquímic que, després d’un experiment amb ratpenats per intentar curar-se d’una malaltia congènita de la sang, es transforma en vampir afamat de líquid vermell i dotat de superpoders. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.