Prohibida la celebració d’actes taurins a Sueca

L’Ajuntament de Sueca prohibeix la celebració d’actes taurins en el municipi, així ho ha demostrat en negar-li l’autorització dels permisos a l’Associació Cultural Taurina Xe Quin Bou Sueca per a la celebració del cap de setmana taurí, que estava previst durant els dies 10 i 11 de setembre, coincidint amb les festes patronals de la localitat.

La Corporació municipal va realitzar una consulta interna abans de l’estiu per a programar els actes de les festes majors que se celebren al setembre. Durant la reunió, la majoria d’edils es van mostrar en contra de realitzar els ‘bous al carrer’.

A l’hora de votar, l’equip de govern de Sueca s’ha mostrat dividit, ja que PSPV i Ciutadans han votat en contra de la celebració dels festejos, mentre que PP i el grup independent GISPM han donat suport a la volta dels ‘bous al carrer’ a la ciutat. Per part seua, Compromís, que es troba en l’oposició, també ha rebutjat la celebració de bous com ja va fer en el seu moment quan governava.

L’ajuntament ja va realitzar un referèndum en 2016, en el qual gran part de la població es va oposar a la celebració d’aquesta mena d’actes subvencionats pel consistori.

Amb aquesta decisió Sueca se suma a altres ciutats valencianes com Tavernes que recentment també han denegat els permisos per a realitzar els festejos taurins. Tot això enmig de la polèmica que s’ha obert enguany sobre els ‘bous al carrer’ que han sumat set víctimes mortals en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.