Puig afirma que actualment s’està molt lluny de la celebració de les Falles

 

Ximo Puig ha afirmat que en estos moments, a causa de l’actual situació sanitària per la pandèmia, s’està «molt lluny» de la celebració de les Falles, previstes per a l’1 i 5 de setembre.

El president de la Generalitat Valenciana ha comparegut hui davant els mitjans costat de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, per informar de les mesures aprovades en la Comissió Interdepartamental en què s’estableixen restriccions en nous municipis.

Pel que fa a com se celebraran les Falles al mes de setembre, Puig ha assenyalat que «no seran unes Falles normals, això ja tothom ho sap», i ha demanat esperar a veure com evoluciona la pandèmia per determinar els actes que es podran celebrar.

«L’Ajuntament de València i la Conselleria de Sanitat mantenen reunions permanents i veuran d’ajustar al màxim la part de celebració que es puga fer. No podem anticipar més fins que no vaja passant el temps i millore la situació», ha afirmat. De fet, des de l’Ajuntament i la Junta Central Fallera ja s’apunta a una celebració limitada per la situació sanitària.

Ximo Puig ha conclòs dient que hi ha una qüestió que en principi sí que podrà ser efectiva, i és la ‘cremà’ de monuments fallers, «Però cal veure com s’arriba a la situació des de la màxima prudència», ha insistit. «Sent prudents hi haurà més capacitat per fer unes Falles que podran tenir algun tipus de sentit, encara que no siguen normals», ha asseverat.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.