Puig afirma que actualment s’està molt lluny de la celebració de les Falles

 

Ximo Puig ha afirmat que en estos moments, a causa de l’actual situació sanitària per la pandèmia, s’està “molt lluny” de la celebració de les Falles, previstes per a l’1 i 5 de setembre.

El president de la Generalitat Valenciana ha comparegut hui davant els mitjans costat de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, per informar de les mesures aprovades en la Comissió Interdepartamental en què s’estableixen restriccions en nous municipis.

Pel que fa a com se celebraran les Falles al mes de setembre, Puig ha assenyalat que “no seran unes Falles normals, això ja tothom ho sap”, i ha demanat esperar a veure com evoluciona la pandèmia per determinar els actes que es podran celebrar.

“L’Ajuntament de València i la Conselleria de Sanitat mantenen reunions permanents i veuran d’ajustar al màxim la part de celebració que es puga fer. No podem anticipar més fins que no vaja passant el temps i millore la situació”, ha afirmat. De fet, des de l’Ajuntament i la Junta Central Fallera ja s’apunta a una celebració limitada per la situació sanitària.

Ximo Puig ha conclòs dient que hi ha una qüestió que en principi sí que podrà ser efectiva, i és la ‘cremà’ de monuments fallers, “Però cal veure com s’arriba a la situació des de la màxima prudència”, ha insistit. “Sent prudents hi haurà més capacitat per fer unes Falles que podran tenir algun tipus de sentit, encara que no siguen normals”, ha asseverat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.