Puig afirma que actualment s’està molt lluny de la celebració de les Falles

 

Ximo Puig ha afirmat que en estos moments, a causa de l’actual situació sanitària per la pandèmia, s’està “molt lluny” de la celebració de les Falles, previstes per a l’1 i 5 de setembre.

El president de la Generalitat Valenciana ha comparegut hui davant els mitjans costat de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, per informar de les mesures aprovades en la Comissió Interdepartamental en què s’estableixen restriccions en nous municipis.

Pel que fa a com se celebraran les Falles al mes de setembre, Puig ha assenyalat que “no seran unes Falles normals, això ja tothom ho sap”, i ha demanat esperar a veure com evoluciona la pandèmia per determinar els actes que es podran celebrar.

“L’Ajuntament de València i la Conselleria de Sanitat mantenen reunions permanents i veuran d’ajustar al màxim la part de celebració que es puga fer. No podem anticipar més fins que no vaja passant el temps i millore la situació”, ha afirmat. De fet, des de l’Ajuntament i la Junta Central Fallera ja s’apunta a una celebració limitada per la situació sanitària.

Ximo Puig ha conclòs dient que hi ha una qüestió que en principi sí que podrà ser efectiva, i és la ‘cremà’ de monuments fallers, “Però cal veure com s’arriba a la situació des de la màxima prudència”, ha insistit. “Sent prudents hi haurà més capacitat per fer unes Falles que podran tenir algun tipus de sentit, encara que no siguen normals”, ha asseverat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.