La suspensió dels Santfermins posa en dubte la celebració de les Falles en juliol

La 'meditadora' de la falla municipal 2020 se salva de les flames

La data de la celebració de les Falles continua sent una incògnita | Ajuntament de València

 

Este mateix dimarts, s’ha conegut la notícia de què els Santfermins 2020, que se celebren en juliol, han quedat suspesos per la pandèmia del coronavirus. Són moltes les celebracions que han hagut de ser posposades, moltes d’elles sense data confirmada de retorn, com les Falles.

 

Anuncios

«Els hem convocat per a donar una notícia que, per molt esperada que fora, no deixa de produir tristor. Hem pres la decisió de suspendre les festes de Sant Fermí d’enguany», ha anunciat l’alcaldessa de Pamplona, Ana Elizalde.

 

Davant d’esta notícia, la incògnita de la celebració de les Falles es complica encara més. L’alcalde de València, Joan Ribó, afirmà en un primer moment que se celebrarien en juliol, mentres que fa només unes setmanes el president de la Generalitat, Ximo Puig, assegurà que no estava gens clar que la festa fallera se celebrara en estiu.

 

Una data que pareix, ara més que mai, que no serà la definitiva. A pesar d’això, no serà fins al dia 16 de juny que l’Ajuntament i els representants de les comissions falleres decidiran la data definitiva o estudiaran unes altres. Una de les més sonades és el pont d’octubre, però això no ho sabrem fins que no es faça l’anunci oficial.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.