La suspensió dels Santfermins posa en dubte la celebració de les Falles en juliol

La 'meditadora' de la falla municipal 2020 se salva de les flames

La data de la celebració de les Falles continua sent una incògnita | Ajuntament de València

 

Este mateix dimarts, s’ha conegut la notícia de què els Santfermins 2020, que se celebren en juliol, han quedat suspesos per la pandèmia del coronavirus. Són moltes les celebracions que han hagut de ser posposades, moltes d’elles sense data confirmada de retorn, com les Falles.

 

«Els hem convocat per a donar una notícia que, per molt esperada que fora, no deixa de produir tristor. Hem pres la decisió de suspendre les festes de Sant Fermí d’enguany», ha anunciat l’alcaldessa de Pamplona, Ana Elizalde.

 

Davant d’esta notícia, la incògnita de la celebració de les Falles es complica encara més. L’alcalde de València, Joan Ribó, afirmà en un primer moment que se celebrarien en juliol, mentres que fa només unes setmanes el president de la Generalitat, Ximo Puig, assegurà que no estava gens clar que la festa fallera se celebrara en estiu.

 

Una data que pareix, ara més que mai, que no serà la definitiva. A pesar d’això, no serà fins al dia 16 de juny que l’Ajuntament i els representants de les comissions falleres decidiran la data definitiva o estudiaran unes altres. Una de les més sonades és el pont d’octubre, però això no ho sabrem fins que no es faça l’anunci oficial.

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.