València convoca les subvencions per les despeses de pirotècnia de les Falles 2022

L’Ajuntament de València convoca les subvencions destinades a les comissions falleres per a cobrir les despeses de pirotècnia de les Falles 2022. Podran concórrer a la convocatòria les comissions falleres de la ciutat de València constituïdes com a entitats sense ànim de lucre, integrades en la Junta Central Fallera i que figuren inscrites en el registre municipal d’entitats ciutadanes de l’Ajuntament. La convocatòria, que publica el Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV), té un muntant global de 75.000 euros.

Són despeses subvencionables les que hagen realitzat les comissions falleres en concepte de pirotècnia, entre les quals la mascletà, castells de focs artificials, correfoc, cremà, cordà o despertà, entre d’altres. Les despeses, objecte de subvenció hauran d’haver estat realitzades durant les falles de 2022 i han de ser iguals o superiors a 3.000 euros, IVA inclòs.

Les comissions falleres han de presentar les sol·licituds per via telemàtica. Els formularis i la informació necessària per a la presentació de les sol·licituds es poden descarregar en la pàgina web municipal https://bit.ly/3NGN6Ti.

El termini de presentació d’instàncies és de vint dies naturals, comença el 5 de juliol i finalitza el pròxim 25 de juliol, ambdós inclusivament. Cada entitat sol·licitant podrà obtindre un màxim de 3.000 euros.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.