València convoca les subvencions per les despeses de pirotècnia de les Falles 2022

L’Ajuntament de València convoca les subvencions destinades a les comissions falleres per a cobrir les despeses de pirotècnia de les Falles 2022. Podran concórrer a la convocatòria les comissions falleres de la ciutat de València constituïdes com a entitats sense ànim de lucre, integrades en la Junta Central Fallera i que figuren inscrites en el registre municipal d’entitats ciutadanes de l’Ajuntament. La convocatòria, que publica el Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV), té un muntant global de 75.000 euros.

Són despeses subvencionables les que hagen realitzat les comissions falleres en concepte de pirotècnia, entre les quals la mascletà, castells de focs artificials, correfoc, cremà, cordà o despertà, entre d’altres. Les despeses, objecte de subvenció hauran d’haver estat realitzades durant les falles de 2022 i han de ser iguals o superiors a 3.000 euros, IVA inclòs.

Les comissions falleres han de presentar les sol·licituds per via telemàtica. Els formularis i la informació necessària per a la presentació de les sol·licituds es poden descarregar en la pàgina web municipal https://bit.ly/3NGN6Ti.

El termini de presentació d’instàncies és de vint dies naturals, comença el 5 de juliol i finalitza el pròxim 25 de juliol, ambdós inclusivament. Cada entitat sol·licitant podrà obtindre un màxim de 3.000 euros.

Últimes notícies

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.