València convoca les subvencions per les despeses de pirotècnia de les Falles 2022

L’Ajuntament de València convoca les subvencions destinades a les comissions falleres per a cobrir les despeses de pirotècnia de les Falles 2022. Podran concórrer a la convocatòria les comissions falleres de la ciutat de València constituïdes com a entitats sense ànim de lucre, integrades en la Junta Central Fallera i que figuren inscrites en el registre municipal d’entitats ciutadanes de l’Ajuntament. La convocatòria, que publica el Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV), té un muntant global de 75.000 euros.

Són despeses subvencionables les que hagen realitzat les comissions falleres en concepte de pirotècnia, entre les quals la mascletà, castells de focs artificials, correfoc, cremà, cordà o despertà, entre d’altres. Les despeses, objecte de subvenció hauran d’haver estat realitzades durant les falles de 2022 i han de ser iguals o superiors a 3.000 euros, IVA inclòs.

Les comissions falleres han de presentar les sol·licituds per via telemàtica. Els formularis i la informació necessària per a la presentació de les sol·licituds es poden descarregar en la pàgina web municipal https://bit.ly/3NGN6Ti.

El termini de presentació d’instàncies és de vint dies naturals, comença el 5 de juliol i finalitza el pròxim 25 de juliol, ambdós inclusivament. Cada entitat sol·licitant podrà obtindre un màxim de 3.000 euros.

Últimes notícies

Critiques al retard de l’Es-Alert i a la suspensió del partit del Llevant per les fortes pluges

El Consell defensa que va avisar del temporal i que l’Es-Alert es va enviar segons criteris tècnics, mentre l’oposició i associacions de víctimes critiquen el retard de l’avís i la suspensió a última hora del Llevant-Athletic.

La UPV reprén divendres les classes presencials després de l’episodi de pluges

La Universitat Politècnica de València ha anunciat que este divendres tornarà a la docència presencial, després d’haver passat a classe en línia pel temporal de pluges. Garantix flexibilitat a l’estudiantat i al personal que no puga desplaçar-se amb seguretat.

Aemet manté l’avís taronja al litoral nord d’Alacant per pluges intenses i pedra

Aemet manté fins a les 18.00 hores d’este dijous l’avís taronja al litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, mentres diverses comarques de València han registrat més de 100 litres acumulats.

Hereu demana escurçar els terminis per a recuperar el turisme a Ceuta

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha reclamat a Elda accelerar la normalització de la situació a Ceuta per a reactivar el turisme, la restauració i l'hostaleria a la ciutat autònoma.

Trauen l’avís taronja per pluges a Alacant i València després de superar els 100 l/m²

L’avís taronja per pluges intenses en el litoral d’Alacant i el sud de València ha acabat este dijous, després d’acumulats de més de 100 l/m² en 24 hores. Aemet manté ara avisos grocs per noves precipitacions i tempestes en diverses zones i ja preveu més inestabilitat per al dissabte.

El Govern impulsa una nova relocalització productiva del calçat a Elda

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Elda una nova relocalització productiva del sector del calçat com a clau per a la innovació, la competitivitat i la diferenciació del producte, i ha anunciat un Pla d'Acció conjunt que estarà llest en pocs mesos.

Hereu reclama aprendre del passat per a millorar els avisos d’emergència

El ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat en una visita a Elda que cal aprendre de situacions passades per a reforçar els avisos d’emergència davant pluges intenses, després de les crítiques pel retard d’un missatge Es-Alert enviat en la Comunitat Valenciana.

Armoni Brooks confia en la Supercopa per a marcar el to del València Basket

El nou escolta nord-americà del Valencia Basket assegura que l’equip només pensa en competir i guanyar al Barça en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona, un torneig que considera clau per a marcar el to de la temporada.