Ferida una dona de 60 anys en ser atropellada en l’avinguda de Campanar de València

Ferida una dona de 60 anys en un atropellament en l'avinguda de Campanar en València

Avinguda de Campanar | Google Maps

 

Esta vesprada de dimarts 11 de febrer, cap a les 16.30 hores, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de Campanar de la ciutat de València, en la que una dona de 60 anys ha resultat greument ferida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha rebut un alerta i, ràpidament, ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). 

 

Una volta ha arribat fins allí la unitat del SAMU, l‘equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava policontusions i ha hagut de ser traslladada fins a l’Hospital de La Fe de València. Es desconeix l’estat actual de la dona. 

 

També pots llegir…

Una dona de 25 anys ferida en ser atropellada en el barri de Malilla de València

Un camió bolca en l’A-7 a l’altura de Paterna i col·lapsa l’entrada a València

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.

Morant reivindica la reconstrucció de Benetússer i avisa al Consell que no acaba al juny

Diana Morant destaca que el Govern destina més de 40 milions a la reconstrucció de Benetússer i retrau al Consell que parle d'una recuperació que acaba al juny.

Morant acusa a Pérez Llorca d’obstaculitzar la investigació de la dana i exigix retornar els reforços al jutjat

Diana Morant acusa a Juanfran Pérez Llorca d'obstruir la justícia en retirar reforços del jutjat que investiga la dana i reclama retornar immediatament tots els mitjans.

La primera setmana del juí a Ábalos destapa l’anomenada Espanya dels endolls

La primera setmana del juí a José Luis Ábalos ha girat més entorn de presumptes endolls i pagaments opacs que al tripijoc de contractes de màscares, amb testimoniatges que dibuixen una xarxa de favors, ocupacions arbitràries i suposades mossegades.

El Consell rebutja acollir 1.900 menors migrants més per considerar-ho un repartiment injust

La Generalitat Valenciana es nega a acceptar el nou repartiment estatal de prop de 1.900 menors migrants no acompanyats en considerar-ho arbitrari, insostenible i una imposició del Govern central.

Pérez Llorca nega retallades en el jutjat de la dana després de les crítiques de Compromís

Juanfran Pérez Llorca rebutja que el Consell haja retallat mitjans en el jutjat de Catarroja que investiga la dana i atribuïx la situació a un canvi de personal temporal a fix.