Ferides dues persones en l’incendi d’un habitatge a Castelló produït per una vela

CASTELLÓ, 17 (EUROPA PRESS)-

Dues persones han resultat ferides aquest divendres en l’incendi d’un habitatge a Castelló, el qual, pel que sembla, s’ha produït per una vela, segons ha informat la Policia Local.

L’incendi s’ha declarat sobre les 7.45 hores a l’interior de l’habitació d’un habitatge en el Grup Sant Lorenzo. Les dues persones que es trobaven en l’habitatge han pogut eixir pels seus mitjans.

Fins al lloc han acudit Bombers Municipals i serveis sanitaris que han atès ‘in situ’ a una de les dues persones per inhalació de fum, mentre que l’altra ha sigut traslladada a l’Hospital General per cremades.

Bombers municipals han extingit l’incendi recolzats per Policia Local per al tall de carrer. Els bombers de l’Ajuntament han desplaçat una autobomba amb sis bombers i un vehicle de comandament.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que l’incendi s’ha declarat al carrer Traiguera i fins al lloc s’han desplaçat una unitat del SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU ha realitzat diverses maniobres de suport vital avançat a una dona de 49 anys, que presentava cremades en el 80 per cent de la superfície corporal.

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada en la unitat del SAMU a la base de l’helicòpter medicalitzat en el Grau de Castelló. Des d’allí ha sigut evacuada a l’hospital La Fe de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat.

D’altra banda, els serveis mèdics també han assistit a una dona, de 51 anys, per inhalació de fum, que ha sigut donada d’alta ‘in situ’.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.