Ferides dues persones en l’incendi d’un habitatge a Castelló produït per una vela

CASTELLÓ, 17 (EUROPA PRESS)-

Dues persones han resultat ferides aquest divendres en l’incendi d’un habitatge a Castelló, el qual, pel que sembla, s’ha produït per una vela, segons ha informat la Policia Local.

L’incendi s’ha declarat sobre les 7.45 hores a l’interior de l’habitació d’un habitatge en el Grup Sant Lorenzo. Les dues persones que es trobaven en l’habitatge han pogut eixir pels seus mitjans.

Fins al lloc han acudit Bombers Municipals i serveis sanitaris que han atès ‘in situ’ a una de les dues persones per inhalació de fum, mentre que l’altra ha sigut traslladada a l’Hospital General per cremades.

Bombers municipals han extingit l’incendi recolzats per Policia Local per al tall de carrer. Els bombers de l’Ajuntament han desplaçat una autobomba amb sis bombers i un vehicle de comandament.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que l’incendi s’ha declarat al carrer Traiguera i fins al lloc s’han desplaçat una unitat del SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU ha realitzat diverses maniobres de suport vital avançat a una dona de 49 anys, que presentava cremades en el 80 per cent de la superfície corporal.

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada en la unitat del SAMU a la base de l’helicòpter medicalitzat en el Grau de Castelló. Des d’allí ha sigut evacuada a l’hospital La Fe de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat.

D’altra banda, els serveis mèdics també han assistit a una dona, de 51 anys, per inhalació de fum, que ha sigut donada d’alta ‘in situ’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.