16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Ferides dues persones en l’incendi d’un habitatge a Castelló produït per una vela

CASTELLÓ, 17 (EUROPA PRESS)-

Dues persones han resultat ferides aquest divendres en l’incendi d’un habitatge a Castelló, el qual, pel que sembla, s’ha produït per una vela, segons ha informat la Policia Local.

L’incendi s’ha declarat sobre les 7.45 hores a l’interior de l’habitació d’un habitatge en el Grup Sant Lorenzo. Les dues persones que es trobaven en l’habitatge han pogut eixir pels seus mitjans.

Fins al lloc han acudit Bombers Municipals i serveis sanitaris que han atès ‘in situ’ a una de les dues persones per inhalació de fum, mentre que l’altra ha sigut traslladada a l’Hospital General per cremades.

Bombers municipals han extingit l’incendi recolzats per Policia Local per al tall de carrer. Els bombers de l’Ajuntament han desplaçat una autobomba amb sis bombers i un vehicle de comandament.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que l’incendi s’ha declarat al carrer Traiguera i fins al lloc s’han desplaçat una unitat del SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU ha realitzat diverses maniobres de suport vital avançat a una dona de 49 anys, que presentava cremades en el 80 per cent de la superfície corporal.

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada en la unitat del SAMU a la base de l’helicòpter medicalitzat en el Grau de Castelló. Des d’allí ha sigut evacuada a l’hospital La Fe de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat.

D’altra banda, els serveis mèdics també han assistit a una dona, de 51 anys, per inhalació de fum, que ha sigut donada d’alta ‘in situ’.

Últimes notícies

Betis i València empaten 1-1 al descans en La Cartoixa

Betis i València marxen al descans amb 1-1 en un dol molt equilibrat en La Cartoixa. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal tres minuts després.

Gerard Moreno veu a Pamplona un punt d’inflexió

El davanter del Vila-real va valorar el 2-2 davant Osasuna com un punt d'inflexió després de dos derrotes fora. Va reclamar autocrítica pels gols encaixats i va mirar a l'Espanyol.

Matías Moreno ja està a casa després de passar la nit a l’hospital per un xoc amb Sorloth

El central del Llevant va rebre l'alta este diumenge després de passar la nit en observació pel colp al cap patit en el minut 23 davant l'Atlètic. El club va actuar per prevenció i va seguir el protocol.

L’Elx frena al gener i perd solidesa a casa i avantatge sobre el descens

L'Elx ha sumat només 2 de 15 punts al gener, va perdre la imbatibilidad a casa i ha vist retallat el seu matalàs amb el descens. L'eliminació copera accentua el sot mentres l'equip seguix sense guanyar a domicili

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.