Ferides dues persones en l’incendi d’un habitatge a Castelló produït per una vela

CASTELLÓ, 17 (EUROPA PRESS)-

Dues persones han resultat ferides aquest divendres en l’incendi d’un habitatge a Castelló, el qual, pel que sembla, s’ha produït per una vela, segons ha informat la Policia Local.

L’incendi s’ha declarat sobre les 7.45 hores a l’interior de l’habitació d’un habitatge en el Grup Sant Lorenzo. Les dues persones que es trobaven en l’habitatge han pogut eixir pels seus mitjans.

Fins al lloc han acudit Bombers Municipals i serveis sanitaris que han atès ‘in situ’ a una de les dues persones per inhalació de fum, mentre que l’altra ha sigut traslladada a l’Hospital General per cremades.

Bombers municipals han extingit l’incendi recolzats per Policia Local per al tall de carrer. Els bombers de l’Ajuntament han desplaçat una autobomba amb sis bombers i un vehicle de comandament.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que l’incendi s’ha declarat al carrer Traiguera i fins al lloc s’han desplaçat una unitat del SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU ha realitzat diverses maniobres de suport vital avançat a una dona de 49 anys, que presentava cremades en el 80 per cent de la superfície corporal.

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada en la unitat del SAMU a la base de l’helicòpter medicalitzat en el Grau de Castelló. Des d’allí ha sigut evacuada a l’hospital La Fe de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat.

D’altra banda, els serveis mèdics també han assistit a una dona, de 51 anys, per inhalació de fum, que ha sigut donada d’alta ‘in situ’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.