19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Ferides dues persones en l’incendi d’un habitatge a Castelló produït per una vela

CASTELLÓ, 17 (EUROPA PRESS)-

Dues persones han resultat ferides aquest divendres en l’incendi d’un habitatge a Castelló, el qual, pel que sembla, s’ha produït per una vela, segons ha informat la Policia Local.

L’incendi s’ha declarat sobre les 7.45 hores a l’interior de l’habitació d’un habitatge en el Grup Sant Lorenzo. Les dues persones que es trobaven en l’habitatge han pogut eixir pels seus mitjans.

Fins al lloc han acudit Bombers Municipals i serveis sanitaris que han atès ‘in situ’ a una de les dues persones per inhalació de fum, mentre que l’altra ha sigut traslladada a l’Hospital General per cremades.

Bombers municipals han extingit l’incendi recolzats per Policia Local per al tall de carrer. Els bombers de l’Ajuntament han desplaçat una autobomba amb sis bombers i un vehicle de comandament.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que l’incendi s’ha declarat al carrer Traiguera i fins al lloc s’han desplaçat una unitat del SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU ha realitzat diverses maniobres de suport vital avançat a una dona de 49 anys, que presentava cremades en el 80 per cent de la superfície corporal.

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada en la unitat del SAMU a la base de l’helicòpter medicalitzat en el Grau de Castelló. Des d’allí ha sigut evacuada a l’hospital La Fe de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat.

D’altra banda, els serveis mèdics també han assistit a una dona, de 51 anys, per inhalació de fum, que ha sigut donada d’alta ‘in situ’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.

La Generalitat informa la jutgessa d’Alacant d’ocupants no adjudicataris en vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La Generalitat ha traslladat al jutjat que investiga les VPP de la Platja de Sant Joan que hi ha empadronats que no van ser adjudicataris. L'encreuament de dades amb els visats ja està en mans de la magistrada.

Víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions de víctimes han declarat en la comissió d'investigació de Les Corts i han lamentat la falta d'avisos i la descoordinació. Han demanat mesures per a evitar que un episodi similar torne a causar 230 víctimes i danys tan greus.

Camps presenta una enquesta pròpia que li situa com a millor opció per a la majoria absoluta del PP

Francisco Camps ha presentat un sondeig finançat per ell i realitzat per NC Report que li atorga avantatge sobre Juanfran Pérez Llorca i María José Catalá per a aconseguir la majoria absoluta. Amb eixes dades, ha exigit un congrés del PPCV abans d'estiu amb vot directe i ha cridat a frenar la fugida de vots a Vox

Pérez Llorca ha dit sobre Camps que als polítics els valora la ciutadania i ha reivindicat la seua gestió

Pérez Llorca ha remarcat el seu respecte a Francisco Camps i ha insistit que la valoració dels candidats recau en la ciutadania. Ha contraposat el debat intern a la seua agenda de gestió i ocupació.

Camps presenta una enquesta pròpia que ho situa com l’opció del PP per a la majoria absoluta

Francisco Camps ha presentat un sondeig pagat per ell que l'apunta com la millor via del PP cap a la majoria absoluta. Reclama un congrés immediat amb vot directe.

Cambra València alerta que la falta d’inversió frenarà l’Aeroport de València

Cambra València ha reclamat ampliar l'Aeroport de València i ha advertit que sense inversions el recinte no podrà créixer a curt i mitjà termini. Demana accelerar actuacions en el marc del DORA III 2027-2031.

Elx aprova una moció de PP i Vox contra la regularització extraordinària d’immigrants

El ple d'Elx ha rebutjat la regularització extraordinària d'immigrants proposta pel Govern central amb els vots de PP i Vox. PSPV-PSOE i Compromís han votat en contra després d'un debat bast amb anomenades a l'orde.