Ferides tres persones en un accident amb un camió i dos cotxes implicats en l’AP-7 a Sagunt

Ejemplo de shortcode con estilo
Tres persones han resultat ferides en un accident a l'AP-7 a Sagunt amb un camió i dos cotxes implicats. Els fets han ocorregut poc abans de les 10.00 hores. Els ferits, dos homes de 51 i 73 anys i una dona de 46, han sigut traslladats a l'Hospital de Sagunt.

VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

Dos homes de 51 i 73 anys i una dona de 46 han resultat ferits en un accident amb un camió i dos cotxes implicats en l’AP-7 al seu pas per la localitat de Sagunt, segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers.

Els fets han ocorregut poc abans de les 10.00 hores i, com a conseqüència de l’accident, un dels dos cotxes implicats ha quedat bolcat. Fins al lloc han acudit efectius del Consorci Provincial de Bombers, encara que finalment no han hagut d’excarcerar als ocupants dels vehicles.

Quant als mitjans sanitaris, ha intervingut una unitat de suport vital bàsic (SVB) i una unitat del SAMU que han atès a dos homes de 51 i 73 anys i a una dona de 46 anys per contusions. Tots ells han sigut traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital de Sagunt, han precisat des del CICU.

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.