Ferit un home en caure des d’una altura de 50 metres al Picaio

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València i bombers forestals de la Generalitat han rescatat a un home que havia patit una forta caiguda en la zona del cim del Picaio, en el terme municipal de Sagunt.

Els fets han ocorregut sobre les 11.10 hores, quan l’home ha patit una caiguda d’uns 50 metres, encara que les lloses de la muntanya l’han fraccionada, segons han informat des del cos provincial.

Fins al lloc s’han mobilitzat rescatadors del GERA amb l’helicòpter V-990 del Consorci amb metge, que han pogut accedir fins al ferit i realitzar les primeres atencions i valoracions.

La víctima ha sigut traslladada via aèria fins a l’Hospital de Sagunt. També han actuat, via terrestre, bombers i sergent del parc de Sagunt i una unitat de bombers forestals de la Generalitat.

Últimes notícies

Un nou protocol a Alacant reduïx a la mitat els marcapassos després d’una vàlvula aòrtica

Un assaig clínic pioner a l’Hospital General Doctor Balmis d’Alacant mostra que un tractament pautat amb glucocorticoides abans i després d’una vàlvula aòrtica transcatèter reduïx a la mitat la necessitat de marcapassos permanents. L’estudi, liderat per ISABIAL, apunta també a un estalvi econòmic destacat per al sistema sanitari.

Localitzen mort un home que flotava a la platja del Puig

Un home ha sigut trobat sense vida mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig. Els serveis sanitaris només han pogut confirmar el seu falleixement.

La cala Baeza d’El Campello es convertix en una nova platja accessible després d’una gran regeneració

La cala Baeza d’El Campello, un dels trams més degradats de la costa alacantina, s’ha regenerat completament gràcies a una inversió d’uns 3 milions d’euros del Ministeri per a la Transició Ecològica, que ha creat una platja més accessible, segura i ambientalment estable.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i ja ha arrasat 9.300 hectàrees

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen en les tasques d’extinció.

Mor un home trobat flotant a la platja d’El Puig

Un home ha sigut localitzat sense vida este dimarts a la nit mentre flotava a l’aigua a la platja d’El Puig. Els banyistes han intentat reanimar-lo abans que el SAMU confirmara la mort i l’autòpsia aclarirà ara les causes.

Trobem mort un home que flotava a la platja d’El Puig

Un home ha sigut localitzat sense vida mentre flotava en l’aigua a la platja d’El Puig. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo i l’autòpsia aclarirà les causes de la mort.

El Valencia Basket començarà l’Eurolliga 2026/2027 visitant el Besiktas

El Valencia Basket debutarà en l’Eurolliga 2026/2027 el 25 de setembre a la pista del Besiktas Istanbul i estrenarà el Roig Arena davant el Kosner Baskonia, amb duels destacats contra Real Madrid i Barça al llarg de la fase regular.

Josan confia que l’Elx tindrà un equip competitiu que il·lusionarà l’afició

El migcampista crevillentí Josan Ferrández ha mostrat plena confiança que l’Elx armarà un equip competitiu per a la pròxima temporada, malgrat no haver tancat encara fitxatges, i valora el rendiment dels joves del filial en la pretemporada.
FILMOTECA D'ESTIU