Ferit un jove de 23 anys després de ser atropellat en l’Avinguda del Port

En la matinada de hui, a les 3.30 hores, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre una trucada d’emergència alertant sobre un atropellament en l’avinguda del Port de València amb Cardenal Benlloch.

L’incident va involucrar a un jove de 23 anys, qui va ser impactat per un vehicle. En resposta, una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es van desplaçar ràpidament al lloc.

L’equip mèdic del SAMU va dur a terme maniobres de suport vital avançat per a estabilitzar al vianant afectat, qui presentava politraumatisme. Posteriorment, el ferit va ser traslladat a l’hospital Clínic de València en una ambulància del SAMU.

La Policia Local de València investiga les causes de l’atropellament en el qual segons informen fonts policials estarien involucrats dos vehicles: un Golf de color plata i un BMW S1 de color blanc. La policia ha sol·licitat a través de les seues xarxes socials col·laboració ciutadana per a trobar als implicats en l’accident en el qual ha sigut atropellat un vianant.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.