Ferit un jove de 23 anys després de ser atropellat en l’Avinguda del Port

En la matinada de hui, a les 3.30 hores, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre una trucada d’emergència alertant sobre un atropellament en l’avinguda del Port de València amb Cardenal Benlloch.

L’incident va involucrar a un jove de 23 anys, qui va ser impactat per un vehicle. En resposta, una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es van desplaçar ràpidament al lloc.

L’equip mèdic del SAMU va dur a terme maniobres de suport vital avançat per a estabilitzar al vianant afectat, qui presentava politraumatisme. Posteriorment, el ferit va ser traslladat a l’hospital Clínic de València en una ambulància del SAMU.

La Policia Local de València investiga les causes de l’atropellament en el qual segons informen fonts policials estarien involucrats dos vehicles: un Golf de color plata i un BMW S1 de color blanc. La policia ha sol·licitat a través de les seues xarxes socials col·laboració ciutadana per a trobar als implicats en l’accident en el qual ha sigut atropellat un vianant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.