Ferit un jove de 23 anys després de ser atropellat en l’Avinguda del Port

En la matinada de hui, a les 3.30 hores, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre una trucada d’emergència alertant sobre un atropellament en l’avinguda del Port de València amb Cardenal Benlloch.

L’incident va involucrar a un jove de 23 anys, qui va ser impactat per un vehicle. En resposta, una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es van desplaçar ràpidament al lloc.

L’equip mèdic del SAMU va dur a terme maniobres de suport vital avançat per a estabilitzar al vianant afectat, qui presentava politraumatisme. Posteriorment, el ferit va ser traslladat a l’hospital Clínic de València en una ambulància del SAMU.

La Policia Local de València investiga les causes de l’atropellament en el qual segons informen fonts policials estarien involucrats dos vehicles: un Golf de color plata i un BMW S1 de color blanc. La policia ha sol·licitat a través de les seues xarxes socials col·laboració ciutadana per a trobar als implicats en l’accident en el qual ha sigut atropellat un vianant.

Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.