El FIB ven més de 5.000 abonaments a residents de Benicàssim a les primeres hores

 

Després de dos anys sense festival, les ganes de FIB s’han notat en els més de 5.000 abonaments que ja s’han adquirit en les primeres hores de la posada a la venda dels abonaments especials per a residents a Benicàssim.

Així ahir a migdia ja s’havia superat el mig miler i la venda seguia sense interrupció a les instal·lacions del poliesportiu fins a les 19:00, amb un preu especial de 40 euros, els 4 dies, per als empadronats al municipi. A més els menors de fins a nou anys podran accedir gratuïtament al recinte sempre que hi assistisquen acompanyats per un adult (pares o tutors) amb entrada FIB 2022.

De moment, l’expectativa inicial de l’organització és que les xifres superen les de l’últim FIB, el del 2019.

Cal recordar que la pròxima edició del llegendari festival indie està prevista del 14 al 17 de juliol, al recinte de festivals de Benicàssim.

Pel que fa als primers abonaments per al públic en general (no empadronats) sortiran a la venda el 10 de novembre, A les 12.00 hores, a la web oficial, segons han anunciat des de l’organització. El nombre d’estos primers abonaments serà limitat, amb un preu molt econòmic de 39,99 euros més despeses de gestió, de manera que tot indica que també s’esgotaran ràpidament.

Si tot va cap endavant i l’empitjorament de les darreres xifres no segueix en augment, esta serà la primera edició que podrà celebrar la promotora d’esdeveniments The Music Republic des que va comprar el FIB, que és la mateixa organitzadora d’altres grans festivals com l’Arenal Sound o el Viñarock.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor als 78 anys el poeta i escriptor valencià Josep Piera

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i referent de les lletres en valencià, ha mort als 78 anys.

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.