Finalitzen totes les alertes per pluges a la Comunitat Valenciana sis dies després

Es manté la situació 1 del Pla d’Inundacions a Castelló i la situació 2 a València

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha decretat la fi de l’alerta groga per pluges i tempestes al nord de la província de Castelló, amb la qual cosa ja no hi ha alertes vigents a tota la Comunitat Valenciana.

Açò sí, de moment es manté la situació 1 del Pla d’Inundacions a Castelló, igual que la situació 2 del Pla d’Inundacions a tota la província de València.

Així ho ha establit el Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) en la seua última reunió de hui dilluns a la vesprada, sis dies després de la catàstrofe que es va iniciar dimarts passat amb l’arribada de la DANA a la província de València.

Per a pal·liar els efectes de les inundacions, sobre el terreny estan desplegats més de 1.700 bombers de 42 organismes i 6.700 militars, xifra que augmentarà fins als 7.800 en les pròximes hores.

En matèria de seguretat ciutadana, actualment hi ha 6.000 efectius de Policia Nacional i Guàrdia Civil, més de 400 de les policies locals i 103 de la unitat de Policia adscrita a la Generalitat.

De moment, segons l’última actualització d’Emergències, s’ha restablit el 98% del servici elèctric i el 93% de la població afectada disposa de subministrament aigua. Es recomana l’ús d’aigua embotellada per a consum humà, però la resta es pot utilitzar per a neteja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.