Finalitzen totes les alertes per pluges a la Comunitat Valenciana sis dies després

Es manté la situació 1 del Pla d’Inundacions a Castelló i la situació 2 a València

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha decretat la fi de l’alerta groga per pluges i tempestes al nord de la província de Castelló, amb la qual cosa ja no hi ha alertes vigents a tota la Comunitat Valenciana.

Açò sí, de moment es manté la situació 1 del Pla d’Inundacions a Castelló, igual que la situació 2 del Pla d’Inundacions a tota la província de València.

Així ho ha establit el Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) en la seua última reunió de hui dilluns a la vesprada, sis dies després de la catàstrofe que es va iniciar dimarts passat amb l’arribada de la DANA a la província de València.

Per a pal·liar els efectes de les inundacions, sobre el terreny estan desplegats més de 1.700 bombers de 42 organismes i 6.700 militars, xifra que augmentarà fins als 7.800 en les pròximes hores.

En matèria de seguretat ciutadana, actualment hi ha 6.000 efectius de Policia Nacional i Guàrdia Civil, més de 400 de les policies locals i 103 de la unitat de Policia adscrita a la Generalitat.

De moment, segons l’última actualització d’Emergències, s’ha restablit el 98% del servici elèctric i el 93% de la població afectada disposa de subministrament aigua. Es recomana l’ús d’aigua embotellada per a consum humà, però la resta es pot utilitzar per a neteja.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.