La fira de València oferix ‘2×1’ en totes les atraccions en els seus últims dies

Fira

Una fira en una imatge d’arxiu | Cedida

La Fira d’Atraccions de Nadal de València, encara la seua recta final abans d’abandonar la ciutat. A pesar de les inclemències climatològiques dels últims dies, la trobada oferix en els seus últims dies una de les seues ofertes més populars, la del 2×1

 

Del 24 de gener i fins al dia 26, els usuaris que decidisquen visitar les atraccions de la fira rebran pel preu d’una entrada, dos d’elles, d’eixa manera dos persones podran pujar a les atraccions a mitat de preu. 

 

La fira està situada en la Marina de València, entre el carrer Enginyer Manuel Soto i l’avinguda de França, al costat de l’antiga Estació del Grau. Els seus horaris són de dilluns a dijous (de 17.00 a 0.00 hores), de divendres, dissabte i vespres de festiu (de 17.00 a 02.00 hores) i diumenges i festius (de 17.00 a 01.00 hores). A més dissabtes, diumenges i festius s’obrirà també en horari de matins, d’11.00 fins al tancament.

 

Quant a les atraccions més populars es troben la nòria, el tren de la bruixa, el barco viking, pista de cotxes, ‘circus party’, el circuit de l’horror, el polp el ‘súper kanguro’, el bomber, roda de cavallets. A més també hi ha llocs per a menjar i per a jugar, on poder conseguir tota classe de premis. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.