La fira de València oferix ‘2×1’ en totes les atraccions en els seus últims dies

Fira

Una fira en una imatge d’arxiu | Cedida

La Fira d’Atraccions de Nadal de València, encara la seua recta final abans d’abandonar la ciutat. A pesar de les inclemències climatològiques dels últims dies, la trobada oferix en els seus últims dies una de les seues ofertes més populars, la del 2×1

 

Del 24 de gener i fins al dia 26, els usuaris que decidisquen visitar les atraccions de la fira rebran pel preu d’una entrada, dos d’elles, d’eixa manera dos persones podran pujar a les atraccions a mitat de preu. 

 

La fira està situada en la Marina de València, entre el carrer Enginyer Manuel Soto i l’avinguda de França, al costat de l’antiga Estació del Grau. Els seus horaris són de dilluns a dijous (de 17.00 a 0.00 hores), de divendres, dissabte i vespres de festiu (de 17.00 a 02.00 hores) i diumenges i festius (de 17.00 a 01.00 hores). A més dissabtes, diumenges i festius s’obrirà també en horari de matins, d’11.00 fins al tancament.

 

Quant a les atraccions més populars es troben la nòria, el tren de la bruixa, el barco viking, pista de cotxes, ‘circus party’, el circuit de l’horror, el polp el ‘súper kanguro’, el bomber, roda de cavallets. A més també hi ha llocs per a menjar i per a jugar, on poder conseguir tota classe de premis. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.