La fira de València oferix ‘2×1’ en totes les atraccions en els seus últims dies

Fira

Una fira en una imatge d’arxiu | Cedida

La Fira d’Atraccions de Nadal de València, encara la seua recta final abans d’abandonar la ciutat. A pesar de les inclemències climatològiques dels últims dies, la trobada oferix en els seus últims dies una de les seues ofertes més populars, la del 2×1

 

Del 24 de gener i fins al dia 26, els usuaris que decidisquen visitar les atraccions de la fira rebran pel preu d’una entrada, dos d’elles, d’eixa manera dos persones podran pujar a les atraccions a mitat de preu. 

 

La fira està situada en la Marina de València, entre el carrer Enginyer Manuel Soto i l’avinguda de França, al costat de l’antiga Estació del Grau. Els seus horaris són de dilluns a dijous (de 17.00 a 0.00 hores), de divendres, dissabte i vespres de festiu (de 17.00 a 02.00 hores) i diumenges i festius (de 17.00 a 01.00 hores). A més dissabtes, diumenges i festius s’obrirà també en horari de matins, d’11.00 fins al tancament.

 

Quant a les atraccions més populars es troben la nòria, el tren de la bruixa, el barco viking, pista de cotxes, ‘circus party’, el circuit de l’horror, el polp el ‘súper kanguro’, el bomber, roda de cavallets. A més també hi ha llocs per a menjar i per a jugar, on poder conseguir tota classe de premis. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.