10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Una gelateria de Sagunt, la tercera millor del món

Gelateria

El mestre gelater Maurizio Melani celebra el premi | Ajuntament de Sagunt

 

La gelateria Véneta Gelato Italiano de Sagunt ha conseguit el títol de 3a millor gelateria del món. Esta empresa, ubicada en l’avinguda del Mediterrani del Port de Sagunt, que compta amb el distintiu de qualitat SICTED, continua acumulant numerosos èxits per diferents parts del món.

 

L’última victòria se situa en Barcelona, a on la gelateria Véneta va guanyar el 1r Premi del Gelato Festival Challenge de Barcelona 2019, celebrat el mes d’octubre passat. El gelat ‘Paraíso’, elaborat amb pistatxos de Sicília i salsa de xocolate blanc amb inclusions de torró, li va donar la victòria i l’accés directe a la final d’Espanya, que se celebrarà enguany i al Gelato Festival World Masters que tindrà lloc en 2021.

 

A demés, en tractar-se d’un desafiament amb classificacions per punts, amb els obtinguts d’este 1r Premi han fet un salt des de la 7a fins a la 3a posició com a millor gelateria del món.

 

Segons han assegurat des de Véneta, els seus triomfs es dividixen en diferents sabors, ja que la coneguda ‘Galleta de la abuela’ va conseguir premis en dos ocasions, com el 1r premi al millor gelat d’Espanya en 2015; també van conseguir el 1r premi al millor gelat de Califòrnia en el Gelato Festival America 2017 amb ‘Sicily Orange Sunrise’, elaborat amb taronja sanguina, menta fresca i cardamom, i el recent ‘Paraíso’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La neu curta una carretera a Castelló i obliga a extremar la precaució en deu vies de València

La neu impedix circular per la CV-169 a Benafigos i condiciona la conducció en deu carreteres secundàries de València. La DGT demana extremar l'atenció.

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.