Una gelateria de Sagunt, la tercera millor del món

Gelateria

El mestre gelater Maurizio Melani celebra el premi | Ajuntament de Sagunt

 

La gelateria Véneta Gelato Italiano de Sagunt ha conseguit el títol de 3a millor gelateria del món. Esta empresa, ubicada en l’avinguda del Mediterrani del Port de Sagunt, que compta amb el distintiu de qualitat SICTED, continua acumulant numerosos èxits per diferents parts del món.

 

L’última victòria se situa en Barcelona, a on la gelateria Véneta va guanyar el 1r Premi del Gelato Festival Challenge de Barcelona 2019, celebrat el mes d’octubre passat. El gelat ‘Paraíso’, elaborat amb pistatxos de Sicília i salsa de xocolate blanc amb inclusions de torró, li va donar la victòria i l’accés directe a la final d’Espanya, que se celebrarà enguany i al Gelato Festival World Masters que tindrà lloc en 2021.

 

A demés, en tractar-se d’un desafiament amb classificacions per punts, amb els obtinguts d’este 1r Premi han fet un salt des de la 7a fins a la 3a posició com a millor gelateria del món.

 

Segons han assegurat des de Véneta, els seus triomfs es dividixen en diferents sabors, ja que la coneguda ‘Galleta de la abuela’ va conseguir premis en dos ocasions, com el 1r premi al millor gelat d’Espanya en 2015; també van conseguir el 1r premi al millor gelat de Califòrnia en el Gelato Festival America 2017 amb ‘Sicily Orange Sunrise’, elaborat amb taronja sanguina, menta fresca i cardamom, i el recent ‘Paraíso’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.