Una gelateria de Sagunt, la tercera millor del món

Gelateria

El mestre gelater Maurizio Melani celebra el premi | Ajuntament de Sagunt

 

La gelateria Véneta Gelato Italiano de Sagunt ha conseguit el títol de 3a millor gelateria del món. Esta empresa, ubicada en l’avinguda del Mediterrani del Port de Sagunt, que compta amb el distintiu de qualitat SICTED, continua acumulant numerosos èxits per diferents parts del món.

 

L’última victòria se situa en Barcelona, a on la gelateria Véneta va guanyar el 1r Premi del Gelato Festival Challenge de Barcelona 2019, celebrat el mes d’octubre passat. El gelat ‘Paraíso’, elaborat amb pistatxos de Sicília i salsa de xocolate blanc amb inclusions de torró, li va donar la victòria i l’accés directe a la final d’Espanya, que se celebrarà enguany i al Gelato Festival World Masters que tindrà lloc en 2021.

 

A demés, en tractar-se d’un desafiament amb classificacions per punts, amb els obtinguts d’este 1r Premi han fet un salt des de la 7a fins a la 3a posició com a millor gelateria del món.

 

Segons han assegurat des de Véneta, els seus triomfs es dividixen en diferents sabors, ja que la coneguda ‘Galleta de la abuela’ va conseguir premis en dos ocasions, com el 1r premi al millor gelat d’Espanya en 2015; també van conseguir el 1r premi al millor gelat de Califòrnia en el Gelato Festival America 2017 amb ‘Sicily Orange Sunrise’, elaborat amb taronja sanguina, menta fresca i cardamom, i el recent ‘Paraíso’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.