14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Una gelateria de Sagunt, la tercera millor del món

Gelateria

El mestre gelater Maurizio Melani celebra el premi | Ajuntament de Sagunt

 

La gelateria Véneta Gelato Italiano de Sagunt ha conseguit el títol de 3a millor gelateria del món. Esta empresa, ubicada en l’avinguda del Mediterrani del Port de Sagunt, que compta amb el distintiu de qualitat SICTED, continua acumulant numerosos èxits per diferents parts del món.

 

L’última victòria se situa en Barcelona, a on la gelateria Véneta va guanyar el 1r Premi del Gelato Festival Challenge de Barcelona 2019, celebrat el mes d’octubre passat. El gelat ‘Paraíso’, elaborat amb pistatxos de Sicília i salsa de xocolate blanc amb inclusions de torró, li va donar la victòria i l’accés directe a la final d’Espanya, que se celebrarà enguany i al Gelato Festival World Masters que tindrà lloc en 2021.

 

A demés, en tractar-se d’un desafiament amb classificacions per punts, amb els obtinguts d’este 1r Premi han fet un salt des de la 7a fins a la 3a posició com a millor gelateria del món.

 

Segons han assegurat des de Véneta, els seus triomfs es dividixen en diferents sabors, ja que la coneguda ‘Galleta de la abuela’ va conseguir premis en dos ocasions, com el 1r premi al millor gelat d’Espanya en 2015; també van conseguir el 1r premi al millor gelat de Califòrnia en el Gelato Festival America 2017 amb ‘Sicily Orange Sunrise’, elaborat amb taronja sanguina, menta fresca i cardamom, i el recent ‘Paraíso’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.