15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Una gelateria de Sagunt, la tercera millor del món

Gelateria

El mestre gelater Maurizio Melani celebra el premi | Ajuntament de Sagunt

 

La gelateria Véneta Gelato Italiano de Sagunt ha conseguit el títol de 3a millor gelateria del món. Esta empresa, ubicada en l’avinguda del Mediterrani del Port de Sagunt, que compta amb el distintiu de qualitat SICTED, continua acumulant numerosos èxits per diferents parts del món.

 

L’última victòria se situa en Barcelona, a on la gelateria Véneta va guanyar el 1r Premi del Gelato Festival Challenge de Barcelona 2019, celebrat el mes d’octubre passat. El gelat ‘Paraíso’, elaborat amb pistatxos de Sicília i salsa de xocolate blanc amb inclusions de torró, li va donar la victòria i l’accés directe a la final d’Espanya, que se celebrarà enguany i al Gelato Festival World Masters que tindrà lloc en 2021.

 

A demés, en tractar-se d’un desafiament amb classificacions per punts, amb els obtinguts d’este 1r Premi han fet un salt des de la 7a fins a la 3a posició com a millor gelateria del món.

 

Segons han assegurat des de Véneta, els seus triomfs es dividixen en diferents sabors, ja que la coneguda ‘Galleta de la abuela’ va conseguir premis en dos ocasions, com el 1r premi al millor gelat d’Espanya en 2015; també van conseguir el 1r premi al millor gelat de Califòrnia en el Gelato Festival America 2017 amb ‘Sicily Orange Sunrise’, elaborat amb taronja sanguina, menta fresca i cardamom, i el recent ‘Paraíso’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La cap de gabinet de Pradas sosté que la exconsellera no va retardar l’enviament del Es-Alert

Silvia Soria ha declarat que les decisions en el Cecopi van ser col·legiades i que l'avís massiu es va enviar després d'un debat tècnic, sense dilacions deliberades.

9.000 menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús seran elaborats per cuiners amb estrela Michelin i Sols Repsol per a repartir en dates clau de Nadal entre persones vulnerables a la província d'Alacant. La iniciativa, coordinada per Alacant Gastronòmica Solidària, comptarà amb voluntaris i suport d'empreses locals.

La Guàrdia Civil desbloqueja més de sis milions d’euros després d’una estafa digital a una empresa

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una ciberestafa contra una empresa amb seu a València. La investigació va acreditar l'ús fraudulent de permisos d'administrador després de la suplantació del responsable de màrqueting.

Ortí anuncia reforç de llengua i matemàtiques en Primària i canvis en ESO i Batxillerat

La consellera Carmen Ortí ha presentat el seu full de ruta amb un reforç de llengua i matemàtiques en Primària i ajustos curriculars en ESO i Batxillerat. També ha detallat mesures de convivència, suport a la salut mental, modernització universitària i més impuls a la cultura i el patrimoni

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat