‘Escala a Castelló’ preveu aconseguir les 15.000 visites en quatre dies

La IV edició d’Escala a Castelló preveu aconseguir les 15.000 visites després d’un cap de setmana durant el qual han recorregut les quatre embarcacions participants unes 6.500 persones (2.000 el dissabte i 4.500 el diumenge).

La Nao Victoria, el Galeón Andalucía, el Pascual Flores i el Cervantes Saavedra, així com el campament mariner i les activitats complementàries organitzades entorn de la visita als navilis històrics estan sent un reclam per a la ciutat i contribueixen a consolidar Castelló com a destinació turística.

Les reserves prèvies s’han esgotat tots els dies, encara que puntualment s’ha ampliat l’aforament inicial en funció de la demanda i tenint en compte en tot cas les mesures de prevenció i protecció davant la covid-19 vigents.

“Vull destacar la bona resposta del públic a esta quarta edició d’Escala a Castelló, que ha esgotat les entrades disponibles amb reserva prèvia i està servint per a ancorar este esdeveniment a la nostra ciutat”, ha destacat l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco.

Al llarg del cap de setmana també s’ha realitzat amb èxit la primera visita a escala amb llengua de signes a càrrec de membres de l’Associació de persones sordes de Castelló (Apesocas), que era una de les novetats que incorporava esta edició.

I el dissabte es va disparar una mascletà, a càrrec de pirotècnia Peñarroja, amb la presència d’autoritats i dels capitans de les quatre embarcacions presents en Escala a Castelló.

Durant la jornada de hui i demà al llarg de tot el dia, continuen les visites a les embarcacions històriques i les activitats complementàries, el programa de les quals es pot consultar en la web oficial: www.escalaacastello.com.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.