‘Escala a Castelló’ preveu aconseguir les 15.000 visites en quatre dies

La IV edició d’Escala a Castelló preveu aconseguir les 15.000 visites després d’un cap de setmana durant el qual han recorregut les quatre embarcacions participants unes 6.500 persones (2.000 el dissabte i 4.500 el diumenge).

La Nao Victoria, el Galeón Andalucía, el Pascual Flores i el Cervantes Saavedra, així com el campament mariner i les activitats complementàries organitzades entorn de la visita als navilis històrics estan sent un reclam per a la ciutat i contribueixen a consolidar Castelló com a destinació turística.

Les reserves prèvies s’han esgotat tots els dies, encara que puntualment s’ha ampliat l’aforament inicial en funció de la demanda i tenint en compte en tot cas les mesures de prevenció i protecció davant la covid-19 vigents.

“Vull destacar la bona resposta del públic a esta quarta edició d’Escala a Castelló, que ha esgotat les entrades disponibles amb reserva prèvia i està servint per a ancorar este esdeveniment a la nostra ciutat”, ha destacat l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco.

Al llarg del cap de setmana també s’ha realitzat amb èxit la primera visita a escala amb llengua de signes a càrrec de membres de l’Associació de persones sordes de Castelló (Apesocas), que era una de les novetats que incorporava esta edició.

I el dissabte es va disparar una mascletà, a càrrec de pirotècnia Peñarroja, amb la presència d’autoritats i dels capitans de les quatre embarcacions presents en Escala a Castelló.

Durant la jornada de hui i demà al llarg de tot el dia, continuen les visites a les embarcacions històriques i les activitats complementàries, el programa de les quals es pot consultar en la web oficial: www.escalaacastello.com.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.