‘Escala a Castelló’ preveu aconseguir les 15.000 visites en quatre dies

La IV edició d’Escala a Castelló preveu aconseguir les 15.000 visites després d’un cap de setmana durant el qual han recorregut les quatre embarcacions participants unes 6.500 persones (2.000 el dissabte i 4.500 el diumenge).

La Nao Victoria, el Galeón Andalucía, el Pascual Flores i el Cervantes Saavedra, així com el campament mariner i les activitats complementàries organitzades entorn de la visita als navilis històrics estan sent un reclam per a la ciutat i contribueixen a consolidar Castelló com a destinació turística.

Les reserves prèvies s’han esgotat tots els dies, encara que puntualment s’ha ampliat l’aforament inicial en funció de la demanda i tenint en compte en tot cas les mesures de prevenció i protecció davant la covid-19 vigents.

“Vull destacar la bona resposta del públic a esta quarta edició d’Escala a Castelló, que ha esgotat les entrades disponibles amb reserva prèvia i està servint per a ancorar este esdeveniment a la nostra ciutat”, ha destacat l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco.

Al llarg del cap de setmana també s’ha realitzat amb èxit la primera visita a escala amb llengua de signes a càrrec de membres de l’Associació de persones sordes de Castelló (Apesocas), que era una de les novetats que incorporava esta edició.

I el dissabte es va disparar una mascletà, a càrrec de pirotècnia Peñarroja, amb la presència d’autoritats i dels capitans de les quatre embarcacions presents en Escala a Castelló.

Durant la jornada de hui i demà al llarg de tot el dia, continuen les visites a les embarcacions històriques i les activitats complementàries, el programa de les quals es pot consultar en la web oficial: www.escalaacastello.com.

Últimes notícies

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.