13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

‘Escala a Castelló’ preveu aconseguir les 15.000 visites en quatre dies

La IV edició d’Escala a Castelló preveu aconseguir les 15.000 visites després d’un cap de setmana durant el qual han recorregut les quatre embarcacions participants unes 6.500 persones (2.000 el dissabte i 4.500 el diumenge).

La Nao Victoria, el Galeón Andalucía, el Pascual Flores i el Cervantes Saavedra, així com el campament mariner i les activitats complementàries organitzades entorn de la visita als navilis històrics estan sent un reclam per a la ciutat i contribueixen a consolidar Castelló com a destinació turística.

Les reserves prèvies s’han esgotat tots els dies, encara que puntualment s’ha ampliat l’aforament inicial en funció de la demanda i tenint en compte en tot cas les mesures de prevenció i protecció davant la covid-19 vigents.

“Vull destacar la bona resposta del públic a esta quarta edició d’Escala a Castelló, que ha esgotat les entrades disponibles amb reserva prèvia i està servint per a ancorar este esdeveniment a la nostra ciutat”, ha destacat l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco.

Al llarg del cap de setmana també s’ha realitzat amb èxit la primera visita a escala amb llengua de signes a càrrec de membres de l’Associació de persones sordes de Castelló (Apesocas), que era una de les novetats que incorporava esta edició.

I el dissabte es va disparar una mascletà, a càrrec de pirotècnia Peñarroja, amb la presència d’autoritats i dels capitans de les quatre embarcacions presents en Escala a Castelló.

Durant la jornada de hui i demà al llarg de tot el dia, continuen les visites a les embarcacions històriques i les activitats complementàries, el programa de les quals es pot consultar en la web oficial: www.escalaacastello.com.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.