Ford reactivarà el torn de nit a Almussafes a partir del 25 d’agost

 

 

La factoria de Ford a Almussafes recuperarà el torn de nit a partir d’agost, en concret des del dimecres 25, segons ha traslladat la companyia als sindicats en la reunió mantinguda per la Comissió mixta de seguiment de l’ERTO actualment en vigor en la planta.

La previsió és que el torn de nit arranque de manera gradual, la qual cosa permetrà reduir el nombre d’empleats actualment afectats per l’ERTO i que en este cas ascendien a 1.400 empleats. Este torn anava a romandre inoperatiu fins a octubre.

Segons han informat fonts del sindicat STM Intersindical Valenciana, les accions que està prenent la companyia per a minimitzar l’impacte de la crisi dels semiconductors sobre el programa de producció ha permés prendre esta decisió.

Per al seu portaveu, Paco González, es tracta d’una “bona notícia“, ja que implica un augment de la producció i, al mateix temps, ha instat la multinacional a dotar a Almussafes de “més càrrega de producte”.

Des d’UGT han explicat que està encara en l’aire la manera en què es començarà a recuperar el torn de nit a final d’agost. En principi, s’espera que es reactive amb normalitat a principis de setembre, però a l’agost podria començar de manera gradual.

El portaveu del sindicat, Carlos Faubel, ha considerat que la proposta de l’empresa, que es basa a produir diferents variants dels models que necessiten més o menys semiconductors, és una “bona estratègia” i espera que puga mitigar l’impacte dels ERTO.

Mentrestant, per part de CGT també han considerat que és una “bona notícia”, però han apuntat que el dimecres hi ha convocada una consultiva que “no creuen” que porte bones notícies. En este sentit, esperen que l’empresa no done “una de freda i una de calenta”.

També s’ha acordat que en Motors es traslladaran els dies d’ERTO previstos per al 29 i 30 d’este mes als dies 5 i 6 d’agost.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.

El València Basket arranca a Lugo la defensa del seu tron de lliga

El València Basket visita la pista del Ensino Lugo en l'anada dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa, després d'una mala ratxa en la fase regular però amb la plantilla al complet i el repte de referendar els seus tres títols seguits.

La vaga mèdica en la Comunitat Valenciana deixa sense atendre més de 223.000 pacients

La vaga intermitent de metges en la Comunitat Valenciana ha provocat que més de 223.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de consultes, proves i cirurgies ajornades.

Aldama implica a Sánchez i al PSOE en les seues reunions amb Koldo en el Suprem

Víctor de Aldama declara en el Suprem que Pedro Sánchez li va agrair la seua labor en 2019 i que Koldo García li va plantejar suposades ajudes a constructores per a finançar al PSOE.

Marcelino pot firmar la millor temporada de la seua carrera en Primera amb el Vila-real

Marcelino García Toral pot tancar la millor temporada de la seua carrera en Primera si el Vila-real suma almenys 9 punts en les cinc jornades que queden de Lliga. El tècnic ja ha batut diversos dels seus registres anteriors amb el club castellonenc.

El Llevant s’aferra al golaveraje per a continuar creient en la permanència

El Llevant, penúltim a dos punts de la salvació, té el golaveraje particular bestiar amb quatre dels seus sis rivals directes en la lluita per evitar el descens.