El fratricidi a Alacant es va produir per una discussió sobre qui treia el gos a passejar

 

El menor de només 14 anys que va assassinar el seu germà gran amb una punyalada a sang freda, ho hauria fet després d'una discussió per veure qui treia el gos a passejar. El xiquet va propinar una punyalada al seu germà de 19 anys este dilluns, 5 de febrer, al voltant de la 1 del migdia. 

 

El crim, així mateix, va succeir al domicili familiar dels joves, situat al carrer Antares al barri de La Florida, d'Alacant. Segons ha informat el 'Diario Información', el jove es troba en tractament psicològic i va mantenir una forta discussió amb el seu germà major, Arkaitz.

 

La família té un gos de menys de tres mesos com a mascota i tots dos es barallaven per qui s'encarregava de treure'l a passejar. Finalment el germà xicotet va agredir el gran mortalment amb un ganivet de cuina. La mare, que va escoltar els crits, va intentar reanimar el seu fill, però res va poder fer ja per la seua vida, igual que va passar amb els serveis d'emergències.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.