El fratricidi a Alacant es va produir per una discussió sobre qui treia el gos a passejar

 

El menor de només 14 anys que va assassinar el seu germà gran amb una punyalada a sang freda, ho hauria fet després d'una discussió per veure qui treia el gos a passejar. El xiquet va propinar una punyalada al seu germà de 19 anys este dilluns, 5 de febrer, al voltant de la 1 del migdia. 

 

El crim, així mateix, va succeir al domicili familiar dels joves, situat al carrer Antares al barri de La Florida, d'Alacant. Segons ha informat el 'Diario Información', el jove es troba en tractament psicològic i va mantenir una forta discussió amb el seu germà major, Arkaitz.

 

La família té un gos de menys de tres mesos com a mascota i tots dos es barallaven per qui s'encarregava de treure'l a passejar. Finalment el germà xicotet va agredir el gran mortalment amb un ganivet de cuina. La mare, que va escoltar els crits, va intentar reanimar el seu fill, però res va poder fer ja per la seua vida, igual que va passar amb els serveis d'emergències.

 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.