El fratricidi a Alacant es va produir per una discussió sobre qui treia el gos a passejar

 

El menor de només 14 anys que va assassinar el seu germà gran amb una punyalada a sang freda, ho hauria fet després d'una discussió per veure qui treia el gos a passejar. El xiquet va propinar una punyalada al seu germà de 19 anys este dilluns, 5 de febrer, al voltant de la 1 del migdia. 

 

El crim, així mateix, va succeir al domicili familiar dels joves, situat al carrer Antares al barri de La Florida, d'Alacant. Segons ha informat el 'Diario Información', el jove es troba en tractament psicològic i va mantenir una forta discussió amb el seu germà major, Arkaitz.

 

La família té un gos de menys de tres mesos com a mascota i tots dos es barallaven per qui s'encarregava de treure'l a passejar. Finalment el germà xicotet va agredir el gran mortalment amb un ganivet de cuina. La mare, que va escoltar els crits, va intentar reanimar el seu fill, però res va poder fer ja per la seua vida, igual que va passar amb els serveis d'emergències.

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.