Gandia afronta este pont d’octubre amb més del 70% d’ocupació hotelera

Des del Departament de Turisme de l’Ajuntament de Gandia s’ha efectuat hui un primer balanç d’este pont festiu que es va encetar el passat divendres i finalitzarà demà, festivitat del 12 d’octubre, destacant que s’ha aconseguit una ocupació hotelera del 70%, amb la majoria d’hotels oberts i un ple absolut en el sector de l’hostaleria.

«Este pont, coincidint amb la festivitat del 9 d’Octubre i la festa del Pilar, sempre és benvingut a la nostra ciutat. I, enguany, ha propiciat uns números molt satisfactoris. Així, amb més del 70% d’ocupació en els nostres hotels i un ple històric en l’hostaleria en estes dates, podem dir que estem en un remat de la temporada magnífic«, ha destacat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell.

El responsable de Turisme també ha indicat que «segon sembla, l’any que ve anem a seguir en la mateixa línia. Per això, des del Departament de Turisme hem de mostrar la nostra satisfacció. Ara, esperem que l’oratge ens acompanye durant les pròximes setmanes per a poder allargar encara més la temporada. Però, en qualsevol cas, ja estem treballant i planificant una temporada turística 2021 que esperem que estiga plena d’èxits«.

Durant el passat cap de setmana s’han pogut contemplar en diverses ocasions estampes del passeig marítim Neptú ple de gom a gom, un fet al qual han ajudat les activitats complementàries que s’han programat, com ara la cremà de la falla commemorativa dels 75 anys de la Junta Local Fallera; les visites guiades al Castell de Bairén, Cova del Parpalló, Palau Ducal i Centre Històric; o el concert gratuït de música en directe de ‘Sona l’arena‘ a l’escenari ‘Illes Balears‘ amb Black Glitter, entre altres.

Últimes notícies

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.

Tancament de parcs naturals i nivell 3 d’emergència per risc d’incendis el dia de l’eclipse

La Generalitat activarà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis el 12 d’agost per l’eclipse solar i tancarà diversos parcs naturals de la Comunitat Valenciana. A més, es desplegarà un ampli dispositiu amb 26 mitjans aeris i 2.500 agents de seguretat en les províncies de València i Castelló.

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.
FILMOTECA D'ESTIU