15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Gandia afronta este pont d’octubre amb més del 70% d’ocupació hotelera

Des del Departament de Turisme de l’Ajuntament de Gandia s’ha efectuat hui un primer balanç d’este pont festiu que es va encetar el passat divendres i finalitzarà demà, festivitat del 12 d’octubre, destacant que s’ha aconseguit una ocupació hotelera del 70%, amb la majoria d’hotels oberts i un ple absolut en el sector de l’hostaleria.

Este pont, coincidint amb la festivitat del 9 d’Octubre i la festa del Pilar, sempre és benvingut a la nostra ciutat. I, enguany, ha propiciat uns números molt satisfactoris. Així, amb més del 70% d’ocupació en els nostres hotels i un ple històric en l’hostaleria en estes dates, podem dir que estem en un remat de la temporada magnífic“, ha destacat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell.

El responsable de Turisme també ha indicat que “segon sembla, l’any que ve anem a seguir en la mateixa línia. Per això, des del Departament de Turisme hem de mostrar la nostra satisfacció. Ara, esperem que l’oratge ens acompanye durant les pròximes setmanes per a poder allargar encara més la temporada. Però, en qualsevol cas, ja estem treballant i planificant una temporada turística 2021 que esperem que estiga plena d’èxits“.

Durant el passat cap de setmana s’han pogut contemplar en diverses ocasions estampes del passeig marítim Neptú ple de gom a gom, un fet al qual han ajudat les activitats complementàries que s’han programat, com ara la cremà de la falla commemorativa dels 75 anys de la Junta Local Fallera; les visites guiades al Castell de Bairén, Cova del Parpalló, Palau Ducal i Centre Històric; o el concert gratuït de música en directe de ‘Sona l’arena‘ a l’escenari ‘Illes Balears‘ amb Black Glitter, entre altres.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.