Gandia afronta este pont d’octubre amb més del 70% d’ocupació hotelera

Des del Departament de Turisme de l’Ajuntament de Gandia s’ha efectuat hui un primer balanç d’este pont festiu que es va encetar el passat divendres i finalitzarà demà, festivitat del 12 d’octubre, destacant que s’ha aconseguit una ocupació hotelera del 70%, amb la majoria d’hotels oberts i un ple absolut en el sector de l’hostaleria.

«Este pont, coincidint amb la festivitat del 9 d’Octubre i la festa del Pilar, sempre és benvingut a la nostra ciutat. I, enguany, ha propiciat uns números molt satisfactoris. Així, amb més del 70% d’ocupació en els nostres hotels i un ple històric en l’hostaleria en estes dates, podem dir que estem en un remat de la temporada magnífic«, ha destacat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell.

El responsable de Turisme també ha indicat que «segon sembla, l’any que ve anem a seguir en la mateixa línia. Per això, des del Departament de Turisme hem de mostrar la nostra satisfacció. Ara, esperem que l’oratge ens acompanye durant les pròximes setmanes per a poder allargar encara més la temporada. Però, en qualsevol cas, ja estem treballant i planificant una temporada turística 2021 que esperem que estiga plena d’èxits«.

Durant el passat cap de setmana s’han pogut contemplar en diverses ocasions estampes del passeig marítim Neptú ple de gom a gom, un fet al qual han ajudat les activitats complementàries que s’han programat, com ara la cremà de la falla commemorativa dels 75 anys de la Junta Local Fallera; les visites guiades al Castell de Bairén, Cova del Parpalló, Palau Ducal i Centre Històric; o el concert gratuït de música en directe de ‘Sona l’arena‘ a l’escenari ‘Illes Balears‘ amb Black Glitter, entre altres.

Últimes notícies

Ndukwe firma l’empat del Levante al minut 99 davant el Sevilla

El Levante ha salvat un punt al Ciutat de València gràcies a un gol d’Ifeanyi Ndukwe en el minut 99 davant el Sevilla, després d’una frenètica recta final amb dos gols andalusos i dos remuntats pels granotes.

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.

Setembre de 2026, el més càlid a la Comunitat Valenciana des de 1950

Setembre de 2026 ha sigut el mes de setembre més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950, amb més de 23 graus de mitjana, segons Aemet. També ha sigut el segon setembre més càlid del món i el tercer d’Europa registrat fins ara.

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.

El PP acusa el PSPV de usar la sanitat privada per atacar el Consell

El PP acusa el PSPV de ignorar els avanços en sanitat a la Comunitat Valenciana i d’usar la sanitat privada per desacreditar el Consell. Els populars defenen que les derivacions a centres privats són una ferramenta legal i ja regulada pel Botànic.

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.