La Generalitat acorda una taula de treball amb l’oci nocturn per a evitar que es tire de la faena a la gent

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat la creació immediata d’una taula de treball amb l’oci nocturn valencià per a «avançar en el que ha de ser una resposta de justícia a un sector al que se l’obliga a tancar», amb l’objectiu d’evitar que la gent es quede sense faena mentres seguisquen les restriccions i concretar ajudes directes.

 

Es tracta d’un acord conseguit este dimecres amb el sector, un dia abans de l’acampada que l’oci nocturn tenia previst iniciar davant del Palau de la Generalitat i que finalment ha ajornat.

 

Puig, en la sessió de control en Les Corts, ha defensat que la intenció és que «milers d’ocupacions no es perden» en els bars, pubs i discoteques valencianes que porten mesos tancats o amb horari limitat. «Ha de ser una resposta de justícia al sector», ha reivindicat, confiant que vaja acompanyada d’una reacció del Govern.

 

Per a això, la taula de treball comptarà amb representants de les conselleries de Sanitat i Interior i amb Turisme CV. Tots tractaran de «buscar de quina manera pot haver un model de treball per a l’oci nocturn en estes restriccions que continuaran». «La nostra voluntat és la mateixa: superar la pandèmia i reactivar l’economia», ha garantit el també líder del PSPV durant la seua resposta al síndic de Ciutadans, Toni Cantó.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.