Barrera avança que la Generalitat finançarà amb ajudes públiques els bous al carrer a la Comunitat

El vicepresident del Consell i conseller de Cultura, Vicente Barrera, ha assegurat este dilluns que el departament oferirà “tot el seu suport” a les festes de bous al carrer, una tradició on el “risc zero mai existirà” i on se continuarà avançant a tindre les “majors mesures de seguretat“.

Barrera s’ha pronunciat així en declaracions als mitjans després de ser preguntat per si creu que després de l’accident ocorregut este cap de setmana a la Pobla de Farnals, on una persona va morir i una altra va resultar ferida després de ser cornejats per un toro durant la celebració dels ‘bous al carrer’, esta festa ha de continuar sent subvencionada per l’administració pública.

El vicepresident primer i conseller de Cultura ha indicat que esta festa no ha estat subvencionada per les administracions públiques “però ho serà a partir d’ara. Per descomptat, és a les nostres tradicions, és part de la nostra cultura” i ha mostrat “tot el suport” a la mateixa des del departament que dirigix.

Que hi haja accidents desgraciats i que n’hi ha hagut sempre i que implica un risc important, sí. L’important, i s’ha avançat molt en els darrers anys i seguirem avançant en implementar les majors mesures de seguretat que existisquen, però per molt que les implementem el risc zero mai no existirà com no existix en la circulació, com no existix en els parcs infantils o com que no existixen en una fira”, ha assenyalat.

Ha insistit que “el risc zero mai no existirà, però, per descomptat, continuarem apostant per la nostra cultura i les nostres tradicions“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.