Barrera avança que la Generalitat finançarà amb ajudes públiques els bous al carrer a la Comunitat

El vicepresident del Consell i conseller de Cultura, Vicente Barrera, ha assegurat este dilluns que el departament oferirà “tot el seu suport” a les festes de bous al carrer, una tradició on el “risc zero mai existirà” i on se continuarà avançant a tindre les “majors mesures de seguretat«.

Barrera s’ha pronunciat així en declaracions als mitjans després de ser preguntat per si creu que després de l’accident ocorregut este cap de setmana a la Pobla de Farnals, on una persona va morir i una altra va resultar ferida després de ser cornejats per un toro durant la celebració dels ‘bous al carrer’, esta festa ha de continuar sent subvencionada per l’administració pública.

Mor un home després de l’agafada pels ‘bous al carrer’ a la Pobla de Farnals

El vicepresident primer i conseller de Cultura ha indicat que esta festa no ha estat subvencionada per les administracions públiques “però ho serà a partir d’ara. Per descomptat, és a les nostres tradicions, és part de la nostra cultura” i ha mostrat “tot el suport” a la mateixa des del departament que dirigix.

«Que hi haja accidents desgraciats i que n’hi ha hagut sempre i que implica un risc important, sí. L’important, i s’ha avançat molt en els darrers anys i seguirem avançant en implementar les majors mesures de seguretat que existisquen, però per molt que les implementem el risc zero mai no existirà com no existix en la circulació, com no existix en els parcs infantils o com que no existixen en una fira”, ha assenyalat.

Ha insistit que “el risc zero mai no existirà, però, per descomptat, continuarem apostant per la nostra cultura i les nostres tradicions«.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.