10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Salvador Gomar, president de la FFCV, dimiteix com a vicepresident de la RFEF

El president de la Federació Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, ha cessat del càrrec com un dels vicepresidents de la RFEF després d’assistir este divendres al matí a l’Assemblea Extraordinària de la Federació Espanyola, en què el seu president Luis Rubiales ha decidit no dimitir del seu càrrec.

Gomar no ha volgut fer declaracions fins que dimarts que ve trasllade a l’assemblea de la Territorial Valenciana allò que s’ha esdevingut a la Junta de la RFEF i s’expose posteriorment una postura pública amb tot el que ha passat per la polèmica actuació de Rubiales a la final del Mundial Femení.

Salvador Gomar era un dels ‘pesos pesants’ dins de les vicepresidències, ja que a més de dirigir la territorial valenciana és president de la Lliga de Futbol Aficionat de la RFEF, membre del Comité Executiu de Futbol Platja de la RFEF i membre del Comité de Futbol Femení.

Segons apunta, la setmana que ve se celebrarà una directiva urgent de la Federació Valenciana per determinar la postura oficial.

Rafael del Amo, president del Comité Nacional de Futbol Femení, presenta la dimissió

En una notícia que ha pres per sorpresa el món del futbol, Rafael del Amo ha presentat la seua dimissió com a president del Comité Nacional de Futbol Femení.

Este esdeveniment se suma a càrrec seu com a president de la Federació de Futbol Navarra, una doble funció que ha pres un gir inesperat a causa de diferències amb el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol, ​​Luis Rubiales.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.