Salvador Gomar, president de la FFCV, dimiteix com a vicepresident de la RFEF

El president de la Federació Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, ha cessat del càrrec com un dels vicepresidents de la RFEF després d’assistir este divendres al matí a l’Assemblea Extraordinària de la Federació Espanyola, en què el seu president Luis Rubiales ha decidit no dimitir del seu càrrec.

Gomar no ha volgut fer declaracions fins que dimarts que ve trasllade a l’assemblea de la Territorial Valenciana allò que s’ha esdevingut a la Junta de la RFEF i s’expose posteriorment una postura pública amb tot el que ha passat per la polèmica actuació de Rubiales a la final del Mundial Femení.

Salvador Gomar era un dels ‘pesos pesants’ dins de les vicepresidències, ja que a més de dirigir la territorial valenciana és president de la Lliga de Futbol Aficionat de la RFEF, membre del Comité Executiu de Futbol Platja de la RFEF i membre del Comité de Futbol Femení.

Segons apunta, la setmana que ve se celebrarà una directiva urgent de la Federació Valenciana per determinar la postura oficial.

Rafael del Amo, president del Comité Nacional de Futbol Femení, presenta la dimissió

En una notícia que ha pres per sorpresa el món del futbol, Rafael del Amo ha presentat la seua dimissió com a president del Comité Nacional de Futbol Femení.

Este esdeveniment se suma a càrrec seu com a president de la Federació de Futbol Navarra, una doble funció que ha pres un gir inesperat a causa de diferències amb el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol, ​​Luis Rubiales.

Últimes notícies

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.

El subdelegat del Govern a Alacant demana unitat contra la violència masclista

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, reclama la unitat de totes les institucions i de la societat civil davant l’assassinat masclista de Patricia a Callosa de Segura, el número 23 a Espanya enguany.

Un tècnic de la CHJ assenyala Emergències per no analitzar bé les dades de pluja i cabals

Un responsable del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declara que era competència d'Emergències interpretar les dades de pluja i cabals durant la DANA i critica la gestió del Cecopi.

Ortí defensa que els pressupostos de 2026 són els més alts sense maltractar l’educació pública

La consellera Carmen Ortí assegura en Les Corts que el pressupost de 2026 per a Educació, Cultura i Universitats és el més alt de la història i que no suposa cap maltractament a l’escola pública, mentres PSPV i Compromís l’acusen de retallades i li reclamen la dimissió.

Ortí apel·la al respecte físic en la nova mesa de negociació amb els sindicats docents

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, confia que en la mesa de negociació convocada per a este divendres a les 14.00 hores es respecte la integritat física i la llibertat dels participants per a avançar en la resolució del conflicte amb el professorat en vaga.

La jutgessa de la dana anul·la la citació de Mazón com a testimoni

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024 a Catarroja deixa sense efecte la declaració testifical de Carlos Mazón després que l’Audiència de València haja admés la seua personació en la causa.

Bernabé reclama unitat contra la violència masclista: una lluita de tots

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, demana la unitat de tota la societat i de totes les institucions per a fer front a la violència masclista després de l’assassinat d’una dona a Callosa de Segura.