Salvador Gomar, president de la FFCV, dimiteix com a vicepresident de la RFEF

El president de la Federació Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, ha cessat del càrrec com un dels vicepresidents de la RFEF després d’assistir este divendres al matí a l’Assemblea Extraordinària de la Federació Espanyola, en què el seu president Luis Rubiales ha decidit no dimitir del seu càrrec.

Gomar no ha volgut fer declaracions fins que dimarts que ve trasllade a l’assemblea de la Territorial Valenciana allò que s’ha esdevingut a la Junta de la RFEF i s’expose posteriorment una postura pública amb tot el que ha passat per la polèmica actuació de Rubiales a la final del Mundial Femení.

Salvador Gomar era un dels ‘pesos pesants’ dins de les vicepresidències, ja que a més de dirigir la territorial valenciana és president de la Lliga de Futbol Aficionat de la RFEF, membre del Comité Executiu de Futbol Platja de la RFEF i membre del Comité de Futbol Femení.

Segons apunta, la setmana que ve se celebrarà una directiva urgent de la Federació Valenciana per determinar la postura oficial.

Rafael del Amo, president del Comité Nacional de Futbol Femení, presenta la dimissió

En una notícia que ha pres per sorpresa el món del futbol, Rafael del Amo ha presentat la seua dimissió com a president del Comité Nacional de Futbol Femení.

Este esdeveniment se suma a càrrec seu com a president de la Federació de Futbol Navarra, una doble funció que ha pres un gir inesperat a causa de diferències amb el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol, ​​Luis Rubiales.

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.