Salvador Gomar, president de la FFCV, dimiteix com a vicepresident de la RFEF

El president de la Federació Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, ha cessat del càrrec com un dels vicepresidents de la RFEF després d’assistir este divendres al matí a l’Assemblea Extraordinària de la Federació Espanyola, en què el seu president Luis Rubiales ha decidit no dimitir del seu càrrec.

Gomar no ha volgut fer declaracions fins que dimarts que ve trasllade a l’assemblea de la Territorial Valenciana allò que s’ha esdevingut a la Junta de la RFEF i s’expose posteriorment una postura pública amb tot el que ha passat per la polèmica actuació de Rubiales a la final del Mundial Femení.

Salvador Gomar era un dels ‘pesos pesants’ dins de les vicepresidències, ja que a més de dirigir la territorial valenciana és president de la Lliga de Futbol Aficionat de la RFEF, membre del Comité Executiu de Futbol Platja de la RFEF i membre del Comité de Futbol Femení.

Segons apunta, la setmana que ve se celebrarà una directiva urgent de la Federació Valenciana per determinar la postura oficial.

Rafael del Amo, president del Comité Nacional de Futbol Femení, presenta la dimissió

En una notícia que ha pres per sorpresa el món del futbol, Rafael del Amo ha presentat la seua dimissió com a president del Comité Nacional de Futbol Femení.

Este esdeveniment se suma a càrrec seu com a president de la Federació de Futbol Navarra, una doble funció que ha pres un gir inesperat a causa de diferències amb el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol, ​​Luis Rubiales.

Últimes notícies

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.