Salvador Gomar, president de la FFCV, dimiteix com a vicepresident de la RFEF

El president de la Federació Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, ha cessat del càrrec com un dels vicepresidents de la RFEF després d’assistir este divendres al matí a l’Assemblea Extraordinària de la Federació Espanyola, en què el seu president Luis Rubiales ha decidit no dimitir del seu càrrec.

Gomar no ha volgut fer declaracions fins que dimarts que ve trasllade a l’assemblea de la Territorial Valenciana allò que s’ha esdevingut a la Junta de la RFEF i s’expose posteriorment una postura pública amb tot el que ha passat per la polèmica actuació de Rubiales a la final del Mundial Femení.

Salvador Gomar era un dels ‘pesos pesants’ dins de les vicepresidències, ja que a més de dirigir la territorial valenciana és president de la Lliga de Futbol Aficionat de la RFEF, membre del Comité Executiu de Futbol Platja de la RFEF i membre del Comité de Futbol Femení.

Segons apunta, la setmana que ve se celebrarà una directiva urgent de la Federació Valenciana per determinar la postura oficial.

Rafael del Amo, president del Comité Nacional de Futbol Femení, presenta la dimissió

En una notícia que ha pres per sorpresa el món del futbol, Rafael del Amo ha presentat la seua dimissió com a president del Comité Nacional de Futbol Femení.

Este esdeveniment se suma a càrrec seu com a president de la Federació de Futbol Navarra, una doble funció que ha pres un gir inesperat a causa de diferències amb el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol, ​​Luis Rubiales.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.