Les grans ciutats reforcen les patrulles policials en la nit de Halloween

Tota la Comunitat Valenciana comptarà amb un dispositiu de seguretat especial per a la nit de Halloween. Este diumenge, les patrulles policials s’incrementaran en un 50%, estructurat per la Guàrdia Civil, Policia Nacional i amb l’ajuda de la Policia Local per a garantir la seguretat de tota la població en les carreteres.

Gloria Calero, delegada del govern espanyol ha manifestat en una reunió de seguretat la necessitat d’incrementar la seguretat durant el pont de Tots els Sants. Es tracta d’una mesura que intentarà evitar accidents, altercats i desordre en la via pública.

Delinqüència, robatoris, violència o fins i tot manifestacions delictives és el que s’intentarà reduir durant la celebració d’estes festes.

Els macrobotellons també s’intentaran controlar de prop gràcies a este dispositiu especial. Calero ha volgut apel·lar a la prudència, responsabilitat i compliment de les normes de tota la ciutadania valenciana.

València comptarà amb un gran dispositiu. Es preveu que, en la nit del 31 d’octubre, la ciutat compta amb 200 agents, nou zones de vigilància -de les quals quatre són prioritàries- i la col·locació de 453 tancs i contenidors. Tots els agents de seguretat estaran vetllant per la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.