17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Les grans ciutats reforcen les patrulles policials en la nit de Halloween

Tota la Comunitat Valenciana comptarà amb un dispositiu de seguretat especial per a la nit de Halloween. Este diumenge, les patrulles policials s’incrementaran en un 50%, estructurat per la Guàrdia Civil, Policia Nacional i amb l’ajuda de la Policia Local per a garantir la seguretat de tota la població en les carreteres.

Gloria Calero, delegada del govern espanyol ha manifestat en una reunió de seguretat la necessitat d’incrementar la seguretat durant el pont de Tots els Sants. Es tracta d’una mesura que intentarà evitar accidents, altercats i desordre en la via pública.

Delinqüència, robatoris, violència o fins i tot manifestacions delictives és el que s’intentarà reduir durant la celebració d’estes festes.

Els macrobotellons també s’intentaran controlar de prop gràcies a este dispositiu especial. Calero ha volgut apel·lar a la prudència, responsabilitat i compliment de les normes de tota la ciutadania valenciana.

València comptarà amb un gran dispositiu. Es preveu que, en la nit del 31 d’octubre, la ciutat compta amb 200 agents, nou zones de vigilància -de les quals quatre són prioritàries- i la col·locació de 453 tancs i contenidors. Tots els agents de seguretat estaran vetllant per la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La supervivència del càncer infantil s’eleva al 85,2% en la Comunitat Valenciana

La supervivència a cinc anys del càncer infantil en la Comunitat Valenciana aconseguix el 85,2%, enfront del 80% de la dècada prèvia. La Generalitat impulsa un centre de prototeràpia i reforça el seguiment a llarg termini i la xarxa pediàtrica.

El Getafe enlaira a costa del Vila-real (2-1)

El Getafe va véncer 2-1 al Vila-real amb punts de Arambarri, de penal, i Satriano; Mikautadze va retallar tard. El triomf allunya als azulones del descens.

El vent deixa més de 300 servicis de bombers en la Comunitat Valenciana, amb ratxes de 115 km/h

Els equips d'emergència han atés més de 300 intervencions este dissabte pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana, amb pics de 115 km/h a Castelló. Les ratxes han forçat restriccions en carreteres i nombroses actuacions per caigudes i danys materials.

El port de Castelló ha tancat al trànsit pel temporal i els forts vents

El port de Castelló ha tancat al trànsit marítim per avís roig de vent i temporal. Es va activar el pla d'autoprotecció i es van demanar mesures preventives a terminals i locals.

Detingut després d’un atropellament mortal a Castelló: un jove va morir i un altre va resultar ferit

La Policia Local ha detingut a un home de 31 anys per l'atropellament de dos jóvens a Castelló de la Plana. Un va morir i un altre va ser traslladat amb politraumatisme.

Vent huracanat i avís roig a Castelló: Oriana colpeja Espanya amb corts i alertes

La borrasca Oriana ha deixat ratxes huracanades en bona part del país, amb avís roig a Castelló, trens suspesos, carreteres limitades i alertes en mòbils. A Sòria s'ha ordenat el confinament i l'inici del desallotjament en Sant Esteban de Gormaz per la crescuda del Duero.

Mor un jove de 21 anys i un altre resulta ferit greu en un atropellament a Castelló

Un atropellament anit al carrer Alemanya de Castelló se salda amb un jove mort i un altre ferit greu. El CICU va activar una SAMU que va confirmar la mort i va traslladar al ferit a l'Hospital General.

La Generalitat ha activat un És-Alert a Castelló pels forts vents

La Generalitat ha enviat un És-Alert als mòbils de Castelló per a alertar de ratxes molt intenses previstes este dissabte. Es demanen desplaçaments mínims i seguir canals oficials.