Les grans ciutats reforcen les patrulles policials en la nit de Halloween

Tota la Comunitat Valenciana comptarà amb un dispositiu de seguretat especial per a la nit de Halloween. Este diumenge, les patrulles policials s’incrementaran en un 50%, estructurat per la Guàrdia Civil, Policia Nacional i amb l’ajuda de la Policia Local per a garantir la seguretat de tota la població en les carreteres.

Gloria Calero, delegada del govern espanyol ha manifestat en una reunió de seguretat la necessitat d’incrementar la seguretat durant el pont de Tots els Sants. Es tracta d’una mesura que intentarà evitar accidents, altercats i desordre en la via pública.

Delinqüència, robatoris, violència o fins i tot manifestacions delictives és el que s’intentarà reduir durant la celebració d’estes festes.

Els macrobotellons també s’intentaran controlar de prop gràcies a este dispositiu especial. Calero ha volgut apel·lar a la prudència, responsabilitat i compliment de les normes de tota la ciutadania valenciana.

València comptarà amb un gran dispositiu. Es preveu que, en la nit del 31 d’octubre, la ciutat compta amb 200 agents, nou zones de vigilància -de les quals quatre són prioritàries- i la col·locació de 453 tancs i contenidors. Tots els agents de seguretat estaran vetllant per la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.