18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Les grans ciutats reforcen les patrulles policials en la nit de Halloween

Tota la Comunitat Valenciana comptarà amb un dispositiu de seguretat especial per a la nit de Halloween. Este diumenge, les patrulles policials s’incrementaran en un 50%, estructurat per la Guàrdia Civil, Policia Nacional i amb l’ajuda de la Policia Local per a garantir la seguretat de tota la població en les carreteres.

Gloria Calero, delegada del govern espanyol ha manifestat en una reunió de seguretat la necessitat d’incrementar la seguretat durant el pont de Tots els Sants. Es tracta d’una mesura que intentarà evitar accidents, altercats i desordre en la via pública.

Delinqüència, robatoris, violència o fins i tot manifestacions delictives és el que s’intentarà reduir durant la celebració d’estes festes.

Els macrobotellons també s’intentaran controlar de prop gràcies a este dispositiu especial. Calero ha volgut apel·lar a la prudència, responsabilitat i compliment de les normes de tota la ciutadania valenciana.

València comptarà amb un gran dispositiu. Es preveu que, en la nit del 31 d’octubre, la ciutat compta amb 200 agents, nou zones de vigilància -de les quals quatre són prioritàries- i la col·locació de 453 tancs i contenidors. Tots els agents de seguretat estaran vetllant per la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.