El grup valencià Zoo diu adeu amb una gira de 10 concerts

La banda valenciana Zoo ha anunciat este diumenge el seu comiat amb un simbòlic vídeo protagonitzat per la mona que ha sigut el logo de la banda.

Zoo ha anunciat el comiat dels escenaris deu anys després del seu naixement. Un adeu que serà definitiu en acabar una gira de només deu concerts, un per cada any de vida del grup, i que posarà el punt final a Gandia, al Pirata Beach Festival.

La banda valenciana, que va començar la singladura l’estiu de 2014 a Gandia, comença 2024 amb l’anunci de la seua dissolució després de deu anys de música i intenses gires. Amb tres discos d’estudi publicats, un EP i dos àlbums en directe, passaran a la història de la música en valencià per haver aconseguit èxits com els plens al WiZink Center de Madrid o al Palau Sant Jordi de Barcelona davant de més de 20.000 persones.

La gira de l’adeu de Zoo començarà en març i farà parades en diferents concerts exclusius i festivals. Els últims directes seran en les sales La Riviera de Madrid i Garaje Beat Club de Múrcia, i també en els festivals Telecogresca (Barcelona), Primavera Trompetera (Jerez de la Frontera), Iruña Rock (Pamplona), ZeidFest (Bilbao), A Candeloira (Lugo), Viñarock (Villarrobledo), Sensenom Festival (Mallorca) i Alterna Festival (El Bonillo). L’últim de tots tindrà lloc en juliol a casa, a Gandia, dins del cartell del Pirata Beach Festival.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.