El grup valencià Zoo diu adeu amb una gira de 10 concerts

La banda valenciana Zoo ha anunciat este diumenge el seu comiat amb un simbòlic vídeo protagonitzat per la mona que ha sigut el logo de la banda.

Zoo ha anunciat el comiat dels escenaris deu anys després del seu naixement. Un adeu que serà definitiu en acabar una gira de només deu concerts, un per cada any de vida del grup, i que posarà el punt final a Gandia, al Pirata Beach Festival.

La banda valenciana, que va començar la singladura l’estiu de 2014 a Gandia, comença 2024 amb l’anunci de la seua dissolució després de deu anys de música i intenses gires. Amb tres discos d’estudi publicats, un EP i dos àlbums en directe, passaran a la història de la música en valencià per haver aconseguit èxits com els plens al WiZink Center de Madrid o al Palau Sant Jordi de Barcelona davant de més de 20.000 persones.

La gira de l’adeu de Zoo començarà en març i farà parades en diferents concerts exclusius i festivals. Els últims directes seran en les sales La Riviera de Madrid i Garaje Beat Club de Múrcia, i també en els festivals Telecogresca (Barcelona), Primavera Trompetera (Jerez de la Frontera), Iruña Rock (Pamplona), ZeidFest (Bilbao), A Candeloira (Lugo), Viñarock (Villarrobledo), Sensenom Festival (Mallorca) i Alterna Festival (El Bonillo). L’últim de tots tindrà lloc en juliol a casa, a Gandia, dins del cartell del Pirata Beach Festival.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.