El grup valencià Zoo diu adeu amb una gira de 10 concerts

La banda valenciana Zoo ha anunciat este diumenge el seu comiat amb un simbòlic vídeo protagonitzat per la mona que ha sigut el logo de la banda.

Zoo ha anunciat el comiat dels escenaris deu anys després del seu naixement. Un adeu que serà definitiu en acabar una gira de només deu concerts, un per cada any de vida del grup, i que posarà el punt final a Gandia, al Pirata Beach Festival.

La banda valenciana, que va començar la singladura l’estiu de 2014 a Gandia, comença 2024 amb l’anunci de la seua dissolució després de deu anys de música i intenses gires. Amb tres discos d’estudi publicats, un EP i dos àlbums en directe, passaran a la història de la música en valencià per haver aconseguit èxits com els plens al WiZink Center de Madrid o al Palau Sant Jordi de Barcelona davant de més de 20.000 persones.

La gira de l’adeu de Zoo començarà en març i farà parades en diferents concerts exclusius i festivals. Els últims directes seran en les sales La Riviera de Madrid i Garaje Beat Club de Múrcia, i també en els festivals Telecogresca (Barcelona), Primavera Trompetera (Jerez de la Frontera), Iruña Rock (Pamplona), ZeidFest (Bilbao), A Candeloira (Lugo), Viñarock (Villarrobledo), Sensenom Festival (Mallorca) i Alterna Festival (El Bonillo). L’últim de tots tindrà lloc en juliol a casa, a Gandia, dins del cartell del Pirata Beach Festival.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.