El grup valencià Zoo diu adeu amb una gira de 10 concerts

La banda valenciana Zoo ha anunciat este diumenge el seu comiat amb un simbòlic vídeo protagonitzat per la mona que ha sigut el logo de la banda.

Zoo ha anunciat el comiat dels escenaris deu anys després del seu naixement. Un adeu que serà definitiu en acabar una gira de només deu concerts, un per cada any de vida del grup, i que posarà el punt final a Gandia, al Pirata Beach Festival.

La banda valenciana, que va començar la singladura l’estiu de 2014 a Gandia, comença 2024 amb l’anunci de la seua dissolució després de deu anys de música i intenses gires. Amb tres discos d’estudi publicats, un EP i dos àlbums en directe, passaran a la història de la música en valencià per haver aconseguit èxits com els plens al WiZink Center de Madrid o al Palau Sant Jordi de Barcelona davant de més de 20.000 persones.

La gira de l’adeu de Zoo començarà en març i farà parades en diferents concerts exclusius i festivals. Els últims directes seran en les sales La Riviera de Madrid i Garaje Beat Club de Múrcia, i també en els festivals Telecogresca (Barcelona), Primavera Trompetera (Jerez de la Frontera), Iruña Rock (Pamplona), ZeidFest (Bilbao), A Candeloira (Lugo), Viñarock (Villarrobledo), Sensenom Festival (Mallorca) i Alterna Festival (El Bonillo). L’últim de tots tindrà lloc en juliol a casa, a Gandia, dins del cartell del Pirata Beach Festival.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.

Seguretat Social celebrarà els seus 45 anys amb un gran concert en el Roig Arena en 2027

Seguretat Social llança el senzill 'Pertot arreu et veig', avançament del seu àlbum i llibre 'Vaig a Mart', i anuncia un gran concert pels seus 45 anys en el Roig Arena de València al maig de 2027.

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.