El grup valencià Zoo diu adeu amb una gira de 10 concerts

La banda valenciana Zoo ha anunciat este diumenge el seu comiat amb un simbòlic vídeo protagonitzat per la mona que ha sigut el logo de la banda.

Zoo ha anunciat el comiat dels escenaris deu anys després del seu naixement. Un adeu que serà definitiu en acabar una gira de només deu concerts, un per cada any de vida del grup, i que posarà el punt final a Gandia, al Pirata Beach Festival.

La banda valenciana, que va començar la singladura l’estiu de 2014 a Gandia, comença 2024 amb l’anunci de la seua dissolució després de deu anys de música i intenses gires. Amb tres discos d’estudi publicats, un EP i dos àlbums en directe, passaran a la història de la música en valencià per haver aconseguit èxits com els plens al WiZink Center de Madrid o al Palau Sant Jordi de Barcelona davant de més de 20.000 persones.

La gira de l’adeu de Zoo començarà en març i farà parades en diferents concerts exclusius i festivals. Els últims directes seran en les sales La Riviera de Madrid i Garaje Beat Club de Múrcia, i també en els festivals Telecogresca (Barcelona), Primavera Trompetera (Jerez de la Frontera), Iruña Rock (Pamplona), ZeidFest (Bilbao), A Candeloira (Lugo), Viñarock (Villarrobledo), Sensenom Festival (Mallorca) i Alterna Festival (El Bonillo). L’últim de tots tindrà lloc en juliol a casa, a Gandia, dins del cartell del Pirata Beach Festival.

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.