Guadassuar presenta el cartell que serà la imatge de la Fira de 2022

Guaddasuar en fira | Ajuntament de Guadassuar

L’obra “Les emocions que tornen“, de Judit Camarasa, ha sigut la guanyadora del XIé Concurs de Cartells de Fira 2022 convocat per la Regidoria de Festes de l’Ajuntament de Guadassuar. El cartell representatiu de les festes d’hivern de Guadassuar es busca mitjançant este procés per obtenir una varietat de visions de la festa i fer partícip al veïnat perquè mostre la millor imatge del porrat de Sant Vicent Màrtir, el patró de la localitat.

Cartell Fira Guadassuar | Ajuntament Guadassuar

El jurat, elegit per la Regidoria de Festes, estava conformat per representants públics del consistori, persones guanyadores d’altres edicions i representants dels Festers de Sant Vicent i la Divina Aurora 2022. Este jurat ha deliberat i votat entre els diferents cartells presentats, sorgint el disseny premiat baix els criteris del jurat que ha valorat l’originalitat, la representativitat i les diferents possibilitats d’aplicacions del cartell.

L’obra “Les emocions que tornen” plasma a través del dibuix, i amb uns colors cridaners, una imatge reconeixible de la Fira de Guadassuar. A més, també s’ha confeccionat un cartell addicional, per a la cavalcada de la Repartició de la Carn, que se celebra la vesprada del 21 de gener pels carrers de la localitat. Este darrer cartell, des de fa dos anys, s’encomana a la mateixa persona guanyadora amb la finalitat d’aconseguir una línia gràfica uniforme, a banda de dotar de més protagonisme a un dels actes més importants de Guadassuar.

Cartell repartició de la carn Guadassuar | Ajuntament de Guadassuar

Salvador Montañana, alcalde de Guadassuar, declara que “este gener de 2022 intentarem tornar als carrers la històrica Fira de Guadassuar, sempre respectant les mesures i els protocols sanitaris, ja que, donades les circumstàncies provocades per la pandèmia de la COVID, no ens podem relaxar”.

Josep Martínez, regidor de Festes i Govern Obert, comenta que “l’any passat amb el cartell guanyador vam fer una menció especial a totes aquelles persones que fan possible la fira, i enguany mostrem eixa instantània firera tradicional que tant ens agrada i que ens fa sentir-nos ben vius cada inici de l’any”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.