Guadassuar presenta el cartell que serà la imatge de la Fira de 2022

Guaddasuar en fira | Ajuntament de Guadassuar

L’obra «Les emocions que tornen«, de Judit Camarasa, ha sigut la guanyadora del XIé Concurs de Cartells de Fira 2022 convocat per la Regidoria de Festes de l’Ajuntament de Guadassuar. El cartell representatiu de les festes d’hivern de Guadassuar es busca mitjançant este procés per obtenir una varietat de visions de la festa i fer partícip al veïnat perquè mostre la millor imatge del porrat de Sant Vicent Màrtir, el patró de la localitat.

Cartell Fira Guadassuar | Ajuntament Guadassuar

El jurat, elegit per la Regidoria de Festes, estava conformat per representants públics del consistori, persones guanyadores d’altres edicions i representants dels Festers de Sant Vicent i la Divina Aurora 2022. Este jurat ha deliberat i votat entre els diferents cartells presentats, sorgint el disseny premiat baix els criteris del jurat que ha valorat l’originalitat, la representativitat i les diferents possibilitats d’aplicacions del cartell.

L’obra «Les emocions que tornen» plasma a través del dibuix, i amb uns colors cridaners, una imatge reconeixible de la Fira de Guadassuar. A més, també s’ha confeccionat un cartell addicional, per a la cavalcada de la Repartició de la Carn, que se celebra la vesprada del 21 de gener pels carrers de la localitat. Este darrer cartell, des de fa dos anys, s’encomana a la mateixa persona guanyadora amb la finalitat d’aconseguir una línia gràfica uniforme, a banda de dotar de més protagonisme a un dels actes més importants de Guadassuar.

Cartell repartició de la carn Guadassuar | Ajuntament de Guadassuar

Salvador Montañana, alcalde de Guadassuar, declara que «este gener de 2022 intentarem tornar als carrers la històrica Fira de Guadassuar, sempre respectant les mesures i els protocols sanitaris, ja que, donades les circumstàncies provocades per la pandèmia de la COVID, no ens podem relaxar».

Josep Martínez, regidor de Festes i Govern Obert, comenta que «l’any passat amb el cartell guanyador vam fer una menció especial a totes aquelles persones que fan possible la fira, i enguany mostrem eixa instantània firera tradicional que tant ens agrada i que ens fa sentir-nos ben vius cada inici de l’any».

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.