9.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Guadassuar presenta el cartell que serà la imatge de la Fira de 2022

Guaddasuar en fira | Ajuntament de Guadassuar

L’obra “Les emocions que tornen“, de Judit Camarasa, ha sigut la guanyadora del XIé Concurs de Cartells de Fira 2022 convocat per la Regidoria de Festes de l’Ajuntament de Guadassuar. El cartell representatiu de les festes d’hivern de Guadassuar es busca mitjançant este procés per obtenir una varietat de visions de la festa i fer partícip al veïnat perquè mostre la millor imatge del porrat de Sant Vicent Màrtir, el patró de la localitat.

Cartell Fira Guadassuar | Ajuntament Guadassuar

El jurat, elegit per la Regidoria de Festes, estava conformat per representants públics del consistori, persones guanyadores d’altres edicions i representants dels Festers de Sant Vicent i la Divina Aurora 2022. Este jurat ha deliberat i votat entre els diferents cartells presentats, sorgint el disseny premiat baix els criteris del jurat que ha valorat l’originalitat, la representativitat i les diferents possibilitats d’aplicacions del cartell.

L’obra “Les emocions que tornen” plasma a través del dibuix, i amb uns colors cridaners, una imatge reconeixible de la Fira de Guadassuar. A més, també s’ha confeccionat un cartell addicional, per a la cavalcada de la Repartició de la Carn, que se celebra la vesprada del 21 de gener pels carrers de la localitat. Este darrer cartell, des de fa dos anys, s’encomana a la mateixa persona guanyadora amb la finalitat d’aconseguir una línia gràfica uniforme, a banda de dotar de més protagonisme a un dels actes més importants de Guadassuar.

Cartell repartició de la carn Guadassuar | Ajuntament de Guadassuar

Salvador Montañana, alcalde de Guadassuar, declara que “este gener de 2022 intentarem tornar als carrers la històrica Fira de Guadassuar, sempre respectant les mesures i els protocols sanitaris, ja que, donades les circumstàncies provocades per la pandèmia de la COVID, no ens podem relaxar”.

Josep Martínez, regidor de Festes i Govern Obert, comenta que “l’any passat amb el cartell guanyador vam fer una menció especial a totes aquelles persones que fan possible la fira, i enguany mostrem eixa instantània firera tradicional que tant ens agrada i que ens fa sentir-nos ben vius cada inici de l’any”.

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.