11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

La Guàrdia Civil deté a tres homes per presumptament matar a un altre a Gata de Gorgos

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un total de tres homes per presumptament matar a un altre, de 38 anys, en la localitat alacantina de Gata de Gorgos.

A última hora de la vesprada d’este dissabte, l’institut armat va informar que havia arrestat a un home, de 35 anys, com a presumpte autor de l’homicidi.

Este diumenge, ha informat de la detenció d’un segon sospitós, que es va produir també en la vesprada del dissabte. D’esta manera, amb aquesta última detenció, ascendeixen a tres els arrestats per aquests fets.

La Benemérita ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l’ocorregut.

Per part seua, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va mobilitzar a una unitat del SAMU i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB), després de rebre aquest dissabte un avís per un incident en la via pública.

Els agents de la Policia Local van iniciar la reanimació cardiopulmonar, fins a l’arribada dels mitjans sanitaris, que van trobar a la víctima en parada cardiorespiratòria amb diversos traumatismes en el tronc, la cara i el coll. Els equips mèdics van continuar amb les tasques de RCP avançada, però no van poder recuperar-ho i van confirmar la defunció de l’home.

Últimes notícies

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.