15.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

La Guàrdia Civil participa en una donació de nines artesanes a l’Hospital

La Guàrdia Civil d’Alacant ha participat en el lliurament de 25 nines artesanes, donades per la signatura ‘Muñecas Antonio Juan’, que han sigut repartides a l’Hospital General Universitari d’Alacant. El gest ha sigut promogut per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la celebració el passat 20 de novembre del Dia Universal del Xiquet.

La Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Comandància d’Alacant ha tingut hui el plaer de col·laborar en el repartiment de 25 nines artesanes que han sigut entregades a l’Hospital General Universitari d’Alacant. La donació ha sigut organitzada per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la commemoració del Dia Universal de Xiquet.

La ‘Asociación Sonrisas’ és una Organització No Governamental (ONG) composta per personal civil que, amb la col·laboració de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, Forces Armades i Serveis d’Emergències, i gràcies al treball d’un gran nombre de voluntaris, promouen accions dirigides als col·lectius més vulnerables de xiquets de tot el territori nacional.

Des de fa més de 7 anys, duen a terme diverses accions d’atenció a la infància, sempre amb un somriure darrere, element que l’associació considera element essencial del treball que realitza.

Les nines, cent per cent artesanals, han sigut donades per la ‘Firma Muñecas Antonio Juan’, assentada a Onil (Alacant). Va nàixer com una modesta empresa familiar en 1958, i hui dia és referent mundial en el sector. Aquestes nines, dissenyades i produïdes a Espanya, s’exporten a nivell internacional.

Els grans protagonistes de hui han sigut 20 xiquets de 2 a 15 anys, del Servei de Pediatria (com són cirurgia i oncologia pediàtrica) de l’Hospital General Universitari d’Alacant. Un d’ells, que complia hui 10 anys, s’ha emportat una grata sorpresa. Aprofitant la visita de la Guàrdia Civil, els xiquets i els seus familiars, que els han acompanyat, s’han interessat pel treball desenvolupat pels agents de la USECIC.
 

Últimes notícies

Condemnat a dos anys de presó i multa per abusar sexualment d’una menor d’11 anys

L'Audiència de Castelló ha condemnat a un home a dos anys de presó per abusar d'una xiqueta d'11 anys. La sentència fixa 10.000 € d'indemnització i multa per exhibicionisme.

La comissió de la dana de Les Corts seguix amb tècnics i encara sense data per a les víctimes

La comissió de la dana de Les Corts ha celebrat la seua quarta sessió amb declaracions de tècnics i experts i seguix sense citar a les víctimes. El debat polític s'ha intensificat mentres s'han assenyalat millores de protocols i obres pendents.

El grup de Leire Díez hauria cobrat sobrecostos del 50% en dos contractes de Enusa adjudicats a Acciona

La Guàrdia Civil atribuïx a Leire Díez, Vicente Fernández i Antxon Alonso una mediació perquè Acciona obtinguera dos explotacions de Enusa amb sobrecostos del 50%. L'UCO enquadra esta i altres quatre operatives en un esquema de comissions que sumaria almenys 750.614 euros.

Pradas admet fallades en la gestió de la DANA i defén que va estar al peu del canó

La exconsellera ha admés que és innegable reconéixer fallades, però ha reivindicat que va estar al peu del canó i que no va frenar l'ÉS-Alert. La compareixença ha derivat en un encreuament polític pels temps de resposta i la coordinació.

Quart de Poblet denuncia missatges d’odi contra l’alcaldessa després de les mesures pel temporal

L'Ajuntament de Quart de Poblet ha remés a les autoritats missatges d'odi i amenaces sorgits després de comunicar mesures enfront del temporal. Condemna la desinformació i recorda que la crítica no empara insults ni intimidacions.

Els municipis que van suspendre les classes reobriran els centres entre esta vesprada i demà

Després de la fi de les alertes roja i taronja per pluges, 13 municipis de la província de València reobriran els centres entre esta vesprada i demà. Vila-real manté la suspensió per dificultats de reorganització.

La jutgessa de Catarroja rebutja citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA

La magistrada ha desestimat la petició per a citar a Pedro Sánchez, en considerar que el seu missatge a Mazón de les 22.50 va quedar fora del moment de decisions. Manté la testifical de Feijóo i sol·licita un informe per a recuperar els WhatsApp de Mazón i el seu equip

L’Eibar repta en Ipurua a un Elx en hores baixes fora de casa

Eibar i Elx es mesuren en Ipurua en els setzens de la Copa del Rei a partit únic. Els armeros busquen impuls i els il·licitans alleujar la seua mala ratxa fora.