10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

La Guàrdia Civil rep una amenaça de grups gihadistes a Gandia

La Guardia Civil amenazada por el yihadismo

La Guàrdia Civil,amenaçada pel gihadisme | València Diari

L’arrest de Raja El Aasemy per part de la Guàrdia Civil ha provocat que l’Estat Islàmic haja creat «un sentiment de repulsa cap a les Forces de Seguretat». Així ho ha determinat l’informe presentat per l’Assessoria d’Intel·ligència i Consultoria de Seguretat (AICS).

  

  

  

L’agència especialitzada a donar seguiment a grups islamistes ha advertit que la captura de la jove de 18 anys, acusada d’adoctrinar i reclutar radicals, per a univers a les files de la Daesh, ha generat l’amenaça del yihadista cap al cos policial espanyol.

  

  

A pesar que l’arrest es va produir en 2015, a Gandia, en les últimes setmanes s’han difós fotografies i missatges en les xarxes socials del grup terrorista. Segons detalla la AICS, cerquen «emetre propaganda», a l’una que posar en el punt de mira la imatge de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.

Neva a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb temperatures sota zero

El dia de Nadal ha portat neu generalitzada per damunt de 700 metres a l'interior nord de Castelló, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc.

Sorprés a San Isidro amb 6 quilos de marihuana quan anaven a detindre-li per una brutal pallissa a Cox

La Guàrdia Civil ha localitzat a San Isidro una maleta amb 6 quilos de cabdells de marihuana i 12.000 euros quan anava a detindre a un home per una agressió comesa a l'agost a Cox. El jutge ha decretat la llibertat amb càrrecs per al detingut i la seua parella.