Anuncios

Harris es concentra a Pensilvània i Trump viatja a tres estats durant l’últim dia de campanya

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

L’últim dia de campanya electoral als Estats Units (EUA) es repartix per alguns dels estats que estan cridats a marcar el futur polític del país i mentre que el magnat Donald Trump ha dut a terme actes per Carolina del Nord, Michigan i Pensilvània, la vicepresidenta Kamala Harris ha optat per concentrar-se exclusivament en este últim territori.

Anuncios

Pensilvània és un dels anomenats ‘swing states’ o estats que no s’inclinen amb claredat per cap dels dos grans partits. Els demòcrates s’hi van imposar per un estret marge el 2020 –d’1,2 punts percentuals– i Harris aspira a retenir Pensilvània i aconseguir els 19 representants en joc en aquest estat per al Col·legi Electoral.

L’agenda final de la vicepresidenta inclou diverses entrevistes i mítings, amb dos grans tancaments a Pittsburgh i Filadèlfia en els quals estarà acompanyada per figures públiques com Katy Perry, Oprah Winfray i Lady Gaga, entre d’altres, informa la cadena CNN.

Trump, per la seua banda, arranca la jornada a Raleigh, Carolina del Nord, abans de saltar a Reading, Pensilvània, dos hores abans que Harris. A Pittsburgh també s’avançarà un parell d’hores a un altre acte de la vicepresidenta, mentre que el final de campanya tindrà lloc a Grand Rapids, Michigan, acompanyat pel número dos de la seua candidatura, el senador J.D. Vance.

Els dos candidats també han continuant publicant missatges a través de les xarxes socials per a animar la població a votar, tot i que més de 75 milions de persones ja han exercit el dret a sufragi de manera anticipada, entre ells l’actual president, Joe Biden. També Kamala Harris ha revelat que ha votat per correu abans del gran dia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Arranca la vaga indefinida del professorat en tots els centres públics valencians

La vaga indefinida en l'educació pública valenciana comença amb 78.000 docents cridats a parar, servicis mínims polèmics i manifestacions en les principals ciutats.

Sis detinguts i sis plantacions de marihuana desmantellades a Alcoi, Cocentaina i l’Alqueria d’Asnar

Policia Nacional i Guàrdia Civil detenen a sis persones i desmantellen sis plantacions de marihuana a Alcoi, Cocentaina i l'Alqueria d'Asnar, després de 21 registres en tres mesos.

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.
Anuncios