Hisenda preveu retornar 1.197 milions a la Comunitat en la Campanya de la Renda, un 1,9% menys, i ingressar un 8% més

L’Agència Tributària preveu retornar a la Comunitat Valenciana un total d’1.197 milions d’euros en la Campanya de Renda 2023 que arranca aquest dimecres, un 1,9 per cent menys que en l’anterior exercici. En canvi, ingressarà un 8,0% més, fins a 2.027 milions.

Concretament, Hisenda preveu que es realitzen 2.636.858 declaracions en l’autonomia en aquest 2024, la qual cosa suposa un 1,3% més que l’anterior any. Entre elles, 1.667.198 seran a retornar (-3,0%), mentre que en 750.233 s’haurà de pagar a Hisenda (+11,0%) i 219.427 s’inclouen en un altre tipus (+5,8%).

Per províncies, a Alacant s’esperen 911.810 declaracions de la renda, un 1,3% més que en l’anterior; a Castelló, 325.244 declaracions, un 1,4% més, i a Valencia 1.399.804 declaracions, un 1,3% més.

Aquest dimecres, 3 d’abril, s’ha obert el termini per a confirmar o modificar i presentar per Internet la declaració de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques corresponent a l’any 2023 (IRPF). La Campanya s’estendrà fins a l’1 de juliol del 2024, un dia més del que sol ser habitual, ja que el 30 de juny cau enguany en diumenge.

AUGMENTEN ELS INGRESSOS PER PATRIMONI

Sobre les declaracions de l’Impost de Patrimoni, la previsió d’Hisenda és de 206 milions d’euros en ingressos a la Comunitat Valenciana, enfront dels 186 milions l’anterior exercici, la qual cosa es tradueix en un increment del 10,6%. Pel seu costat, el nombre total de declaracions s’eleva un 2,8% i aconsegueix les 28.737.

A nivell nacional, a Espanya es preveuen uns ingressos totals d’1.980 milions d’euros sobre les declaracions de l’Impost de Patrimoni, un 61,4% més respecte a la passada campanya i s’esperen 223.119 declaracions, un 2,8% menys.

Aquesta forta pujada de la recaptació per Patrimoni es deu, segons l’Agència Tributària, al fet que algunes comunitats autònomes, com és el cas de Madrid, han incorporat canvis en les bonificacions que tenien en aquest tribut per a recaptar elles per Patrimoni, en lloc que aquest imports s’ingressaren mitjançant l’Impost de Solidaritat de les Grans Fortunes, que és estatal.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.