Un home detingut per punxar les rodes de 17 cotxes en Calles

 

La Guàrdia Civil de Chelva, en la comarca dels Serrans (València), en el marc d’este operatiu ha esclarit fins al moment 17 delictes de danys en cotxes ocorreguts en la localitat de Calles, en la mateixa comarca.

 

Des del passat diumenge, 7 de març, s’estava investigant la comissió de diferents delictes de danys ocorreguts en les rodes de cotxes estacionats en la via pública, que estava generant alarma social en la població, que fins i tot va portar a l’ajuntament de la localitat a demanar col·laboració ciutadana. 

 

Fruit de les intenses investigacions per part dels agents es va poder determinar la presumpta autoria dels fets i detindre a un home de 51 anys per un delicte continuat de danys. Cal dir que en el moment de la detenció, esta persona portava un ganivet de grans dimensions i un tornavís.

 

Fins al moment s’han esclarit la comissió de 17 delictes, però s’espera resoldre més a mesura que els propietaris d’altres cotxes presenten denúncia dels fets. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 de Llíria.

Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.