Un home fuig després d’accidentar-se begut contra dos cotxes aparcats a Castelló

Imatge d'un dels cotxe danyats

Imatge d’un dels cotxe danyats | Policia Local de Castelló

 

Un home s’ha accidentat este passat diumenge a la nit a Castelló, després de col·lisionar contra dos cotxes aparcats quan fugia d’una patrulla de la Policia Local. El jove, de 27 anys, és veí d’Almassora i està senti investigat per dos delictes contra la seguretat viària. L’home circulava per la rotonda de la Càmera de Comerç, que unix l’avinguda Hermanos Bou de la capital de la Plana amb les rondes Est i Nord. Els fets van ocórrer a les 4.00 hores de la matinada del diumenge, quan el vehicle implicat va prendre l’eixida en direcció al centre de la ciutat però va perdre el control i va colpear presumptament un automòbil estacionat, provocant-li danys en la part lateral de la carrosseria.

A continuació, pretenia anar-se’n del lloc i va donar una altra volantada, va canviar de carril, i clavant-se e direcció contrària va acabar estavellant-se contra un altre cotxe aparcat, un Audi de color gris, i un contenidor del fem. A aquest segon vehicle li va provocar més danys i li va afonar tant el lateral com la roda davantera. El conductor es va aturar i en eixe moment un testimoni el va poder vore. El conductor, al contrari del que s’esperava, va fugir del carrer en lloc de cridar i informar del que havia passat. El jove va accelerar i va fugir del lloc. El testimoni aleshores es va posar en contacte amb les autoritats i va donar avís que el conductor havia fugit. Agents de la Policia Nacional de Castelló, van començar a patrullar la xona segons les indicacions del testimoni. Després d’una estona, van localitzar a l’home sospitós, el qual coincidia amb la descripció física aportada i que es trobava tirat en un contenidor de peces del seu vehicle.

 

Un dels cotxes afectats

Un dels cotxes afectats | Policia Local de Castelló

 

Segons s’ha informat, la seua actitud feia pensar que s’intentava desfer de les parts del seu cotxe que havien resultat danyades. Els policies el van identificar i van vore en eixe moment que es trobava baix els efectes de begudes alcohòliques: no es tenia dret, caminava de forma estranya, no parlava correctament. Els agents van cridar aleshores a la Policia Local, per tal que s’encarregara del cas i li fera les proves d’alcoholèmia. Una vegada els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets van procedir a la prova, a la qual cosa el conductor es va negar per complet. Per tant, els agents el van informar que seria investigat per dos delictes contra la seguretat viària en haver-se fugat després de causar un accident i refusar sotmetre’s a la prova. La propietària d’un dels cotxes afectats va descobrir els desperfectes al dia següent i ja ha denunciat els fets. L’altre propietari encara no ho ha denunciat.

 

 

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.