Un home fuig després d’accidentar-se begut contra dos cotxes aparcats a Castelló

Imatge d'un dels cotxe danyats

Imatge d’un dels cotxe danyats | Policia Local de Castelló

 

Un home s’ha accidentat este passat diumenge a la nit a Castelló, després de col·lisionar contra dos cotxes aparcats quan fugia d’una patrulla de la Policia Local. El jove, de 27 anys, és veí d’Almassora i està senti investigat per dos delictes contra la seguretat viària. L’home circulava per la rotonda de la Càmera de Comerç, que unix l’avinguda Hermanos Bou de la capital de la Plana amb les rondes Est i Nord. Els fets van ocórrer a les 4.00 hores de la matinada del diumenge, quan el vehicle implicat va prendre l’eixida en direcció al centre de la ciutat però va perdre el control i va colpear presumptament un automòbil estacionat, provocant-li danys en la part lateral de la carrosseria.

A continuació, pretenia anar-se’n del lloc i va donar una altra volantada, va canviar de carril, i clavant-se e direcció contrària va acabar estavellant-se contra un altre cotxe aparcat, un Audi de color gris, i un contenidor del fem. A aquest segon vehicle li va provocar més danys i li va afonar tant el lateral com la roda davantera. El conductor es va aturar i en eixe moment un testimoni el va poder vore. El conductor, al contrari del que s’esperava, va fugir del carrer en lloc de cridar i informar del que havia passat. El jove va accelerar i va fugir del lloc. El testimoni aleshores es va posar en contacte amb les autoritats i va donar avís que el conductor havia fugit. Agents de la Policia Nacional de Castelló, van començar a patrullar la xona segons les indicacions del testimoni. Després d’una estona, van localitzar a l’home sospitós, el qual coincidia amb la descripció física aportada i que es trobava tirat en un contenidor de peces del seu vehicle.

 

Un dels cotxes afectats

Un dels cotxes afectats | Policia Local de Castelló

 

Segons s’ha informat, la seua actitud feia pensar que s’intentava desfer de les parts del seu cotxe que havien resultat danyades. Els policies el van identificar i van vore en eixe moment que es trobava baix els efectes de begudes alcohòliques: no es tenia dret, caminava de forma estranya, no parlava correctament. Els agents van cridar aleshores a la Policia Local, per tal que s’encarregara del cas i li fera les proves d’alcoholèmia. Una vegada els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets van procedir a la prova, a la qual cosa el conductor es va negar per complet. Per tant, els agents el van informar que seria investigat per dos delictes contra la seguretat viària en haver-se fugat després de causar un accident i refusar sotmetre’s a la prova. La propietària d’un dels cotxes afectats va descobrir els desperfectes al dia següent i ja ha denunciat els fets. L’altre propietari encara no ho ha denunciat.

 

 

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.