Un home fuig després d’accidentar-se begut contra dos cotxes aparcats a Castelló

Imatge d'un dels cotxe danyats

Imatge d’un dels cotxe danyats | Policia Local de Castelló

 

Un home s’ha accidentat este passat diumenge a la nit a Castelló, després de col·lisionar contra dos cotxes aparcats quan fugia d’una patrulla de la Policia Local. El jove, de 27 anys, és veí d’Almassora i està senti investigat per dos delictes contra la seguretat viària. L’home circulava per la rotonda de la Càmera de Comerç, que unix l’avinguda Hermanos Bou de la capital de la Plana amb les rondes Est i Nord. Els fets van ocórrer a les 4.00 hores de la matinada del diumenge, quan el vehicle implicat va prendre l’eixida en direcció al centre de la ciutat però va perdre el control i va colpear presumptament un automòbil estacionat, provocant-li danys en la part lateral de la carrosseria.

A continuació, pretenia anar-se’n del lloc i va donar una altra volantada, va canviar de carril, i clavant-se e direcció contrària va acabar estavellant-se contra un altre cotxe aparcat, un Audi de color gris, i un contenidor del fem. A aquest segon vehicle li va provocar més danys i li va afonar tant el lateral com la roda davantera. El conductor es va aturar i en eixe moment un testimoni el va poder vore. El conductor, al contrari del que s’esperava, va fugir del carrer en lloc de cridar i informar del que havia passat. El jove va accelerar i va fugir del lloc. El testimoni aleshores es va posar en contacte amb les autoritats i va donar avís que el conductor havia fugit. Agents de la Policia Nacional de Castelló, van començar a patrullar la xona segons les indicacions del testimoni. Després d’una estona, van localitzar a l’home sospitós, el qual coincidia amb la descripció física aportada i que es trobava tirat en un contenidor de peces del seu vehicle.

 

Un dels cotxes afectats

Un dels cotxes afectats | Policia Local de Castelló

 

Segons s’ha informat, la seua actitud feia pensar que s’intentava desfer de les parts del seu cotxe que havien resultat danyades. Els policies el van identificar i van vore en eixe moment que es trobava baix els efectes de begudes alcohòliques: no es tenia dret, caminava de forma estranya, no parlava correctament. Els agents van cridar aleshores a la Policia Local, per tal que s’encarregara del cas i li fera les proves d’alcoholèmia. Una vegada els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets van procedir a la prova, a la qual cosa el conductor es va negar per complet. Per tant, els agents el van informar que seria investigat per dos delictes contra la seguretat viària en haver-se fugat després de causar un accident i refusar sotmetre’s a la prova. La propietària d’un dels cotxes afectats va descobrir els desperfectes al dia següent i ja ha denunciat els fets. L’altre propietari encara no ho ha denunciat.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.