Un home es gasta 400 euros de festa i després s’autolesiona per a fingir un robatori a Alacant

 

Un home va protagonitzar ahir un nou cas de denúncia falsa de robatori. Un nou cas que s’afegix a dos darrers casos que han esclarit recentment la Guàrdia Civil en les últimes setmanes, entre els quals destaca este en particular. Un home de 30 anys, veí de Monforte del Cid, prop d’Elda, al Vinalopó Mitjà va denunciar un robatori de 400 euros amb intimidació quan realment s’havia gastat eixos diners anant-se’n de festa. L’home va acudir a la caserna de la Guàrdia Civil de Novelda, i va denunciar haver sigut víctima d’un violent robatori amb intimidació. Va mostrar a més als agents, unes lesions considerables que tenia en el coll que va assegurar, li les van produir els lladres al sostraure-li els 400 euros que portava damunt en eixe moment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.