Un home es gasta 400 euros de festa i després s’autolesiona per a fingir un robatori a Alacant

 

Un home va protagonitzar ahir un nou cas de denúncia falsa de robatori. Un nou cas que s’afegix a dos darrers casos que han esclarit recentment la Guàrdia Civil en les últimes setmanes, entre els quals destaca este en particular. Un home de 30 anys, veí de Monforte del Cid, prop d’Elda, al Vinalopó Mitjà va denunciar un robatori de 400 euros amb intimidació quan realment s’havia gastat eixos diners anant-se’n de festa. L’home va acudir a la caserna de la Guàrdia Civil de Novelda, i va denunciar haver sigut víctima d’un violent robatori amb intimidació. Va mostrar a més als agents, unes lesions considerables que tenia en el coll que va assegurar, li les van produir els lladres al sostraure-li els 400 euros que portava damunt en eixe moment.

Últimes notícies

Alta Distinció per a Ceuta, Esplá i els valencians de la selecció espanyola

El Consell ha concedit la Alta Distinció de la Generalitat i la Gran Creu de l’Orde de Jaume I el Conqueridor a Ceuta, a Luis Francisco Esplá i a diversos esportistes i entitats valencianes, que rebran els guardons este divendres 9 d’Octubre.

Cinc solucions tecnològiques que anticipen incendis, inundacions i altres emergències

Plataformes de comunicació d’emergències i sistemes per anticipar incendis, inundacions, sequeres i onades de calor centren Redit Summit 2026, amb cinc projectes clau desenvolupats per instituts tecnològics i empreses.

El duel Valencia Basket-Hapoel Tel Aviv no es considera d’alt risc

El Valencia Basket rebrà este dijous el Hapoel Tel Aviv en l’Eurolliga sense la catalogació d’alt risc, igual que el pròxim enfrontament davant el Maccabi Tel Aviv, tot i els antecedents de la temporada passada.

Compromís liderarà una única papereta d’esquerres en les generals

Compromís ha avalat per unanimitat presentar una sola papereta de l’esquerra alternativa, que estarà liderada per la formació valenciana. En els pròxims dies decidiran si Alberto Ibáñez encapçalarà finalment la llista.

Bernabé descarta alçar per la força l’acampada per l’habitatge a València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, considera que no hi ha condicions per a desalojar per la força l’acampada per l’habitatge en la plaça de l’Ajuntament de València i defensa el dret de reunió durant els actes del 9 d’Octubre.

La pirotècnia reclama garanties de seguretat per a la mascletà del 9 d’Octubre a València

El sector pirotècnic reclama a la Delegació del Govern a la Comunitat Valenciana que garantisca la seguretat en la mascletà del 9 d’Octubre i en el congrés mundial de focs artificials, amenaçats per l’acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València.

L’acampada per la vivenda a València reubicarà les tendes per no interferir en el 9 d’Octubre

Les persones acampades per la vivenda en la plaça de l’Ajuntament de València reorganitzaran i mouran les més de 500 tendes perquè puguen celebrar-se amb normalitat els actes del 9 d’Octubre. El col·lectiu manté la protesta de forma indefinida fins aconseguir les seues reivindicacions i compta amb coordinació policial per motius de seguretat.

Tres detinguts a Borriana en una vivenda usada per a vendre droga

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Borriana acusades de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, després d’un registre en una vivenda on han trobat diverses substàncies estupefaents i material per a la seua distribució.