Hospitalitzat un home després d’una parada cardiorrespiratòria en un incendi a Altea

Un home ha sigut hospitalitzat este dissabte després de patir una parada cardiorrespiratòria en un incendi declarat en la quarta planta d’un edifici de sis altures al carrer La Mar d’Altea, segons ha informat el Consorcio Provincial de Bomberos de Alicante.

L’avís del foc ha entrat al telèfon d’emergències a les 5.36 hores. Diverses dotacions de bombers del Parc de Benidorm s’han desplaçat fins a l’edifici, situat en una de les principals vies del municipi.

Quan han arribat a la finca, els bombers han localitzat l’home a l’interior de la vivenda afectada. Segons les mateixes fonts, l’afectat es trobava ja en parada cardiorrespiratòria quan ha sigut trobat.

Els servicis sanitaris d’emergència l’han atés al mateix immoble per a intentar revertir la parada. Després de les primeres maniobres de reanimació, l’han traslladat en una unitat del SAMU fins a un hospital de la zona.

Incendi controlat en menys d’una hora

Els bombers han aconseguit controlar l’incendi a les 6.16 hores, uns quaranta minuts després de l’avís inicial. El foc ha quedat completament extingit a les 6.55 hores, segons el balanç del Consorcio Provincial de Bomberos de Alicante.

En les tasques d’extinció han participat un sargento, un cabo i cinc bombers. Per a accedir a la planta afectada i sufocar les flames han utilitzat una unitat de mando i jefatura, un vehicle autoescala i una bomba urbana pesada.

Les autoritats no han facilitat encara més detalls sobre les possibles causes de l’incendi ni sobre l’estat actual de l’home hospitalitzat, a l’espera d’informes mèdics i tècnics més complets.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.