Un home mostra els genitals i intenta atrapar a una xiqueta en una plaça de Sagunt

Vianants

L’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme ja que suposadament va mostrar els seus genitals davant nombroses persones, entre elles menors d’edat, orinant i fent-se tocaments en una plaça del municipi de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València).

 

Segons ha informat fonts policials, el detingut, a més, suposadament va propinar puntades i punyades als agents de l’autoritat. La sala del 091 va ser la que va alertar a una patrulla policial per a que es dirigira a una plaça de Sagunt a on, pel que pareix, un home mostrava els seus genitals, es feia tocaments obscens i orinava enfront d’un grup de persones, algunes menors.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van ser requerits per un grup de persones que cridaven i assenyalaven a un home que, en vore a la patrulla, va abandonar el lloc a la carrera. Els policies van haver d’eixir corrent després d’ell, que va fer cas omís a les indicacions d’alt que li van donar. Després d’un forcejament en el que els agents van rebre puntades i punyades, van aconseguir finalment reduir-lo.

 

 

La xiqueta cridava i demanava auxili

Segons van descobrir els policies, l’home havia entrat en un bar de la zona demanant diners i consumicions gratis, tant a clients com a treballadors, i davant la negativa a les seues peticions, s’havia posat «violent» i havia rebentat una botella de vidre contra terra.

  

En ser représ pels presents per la seua actitud, el presumpte autor dels fets va començar a orinar mostrant els seus genitals i fent-se tocaments obscens davant de nombrosos menors, que van abandonar el lloc cridant i plorant, segons la Policia.

 

A més, els agents van descobrir que l’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres mentres la xiqueta cridava i demanava auxili, però va ser interceptat per diverses persones per a que la soltara. El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.