Un home mostra els genitals i intenta atrapar a una xiqueta en una plaça de Sagunt

Vianants

L’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme ja que suposadament va mostrar els seus genitals davant nombroses persones, entre elles menors d’edat, orinant i fent-se tocaments en una plaça del municipi de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València).

 

Segons ha informat fonts policials, el detingut, a més, suposadament va propinar puntades i punyades als agents de l’autoritat. La sala del 091 va ser la que va alertar a una patrulla policial per a que es dirigira a una plaça de Sagunt a on, pel que pareix, un home mostrava els seus genitals, es feia tocaments obscens i orinava enfront d’un grup de persones, algunes menors.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van ser requerits per un grup de persones que cridaven i assenyalaven a un home que, en vore a la patrulla, va abandonar el lloc a la carrera. Els policies van haver d’eixir corrent després d’ell, que va fer cas omís a les indicacions d’alt que li van donar. Després d’un forcejament en el que els agents van rebre puntades i punyades, van aconseguir finalment reduir-lo.

 

 

La xiqueta cridava i demanava auxili

Segons van descobrir els policies, l’home havia entrat en un bar de la zona demanant diners i consumicions gratis, tant a clients com a treballadors, i davant la negativa a les seues peticions, s’havia posat «violent» i havia rebentat una botella de vidre contra terra.

  

En ser représ pels presents per la seua actitud, el presumpte autor dels fets va començar a orinar mostrant els seus genitals i fent-se tocaments obscens davant de nombrosos menors, que van abandonar el lloc cridant i plorant, segons la Policia.

 

A més, els agents van descobrir que l’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres mentres la xiqueta cridava i demanava auxili, però va ser interceptat per diverses persones per a que la soltara. El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.