14.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Un home mostra els genitals i intenta atrapar a una xiqueta en una plaça de Sagunt

Vianants

L’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme ja que suposadament va mostrar els seus genitals davant nombroses persones, entre elles menors d’edat, orinant i fent-se tocaments en una plaça del municipi de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València).

 

Segons ha informat fonts policials, el detingut, a més, suposadament va propinar puntades i punyades als agents de l’autoritat. La sala del 091 va ser la que va alertar a una patrulla policial per a que es dirigira a una plaça de Sagunt a on, pel que pareix, un home mostrava els seus genitals, es feia tocaments obscens i orinava enfront d’un grup de persones, algunes menors.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van ser requerits per un grup de persones que cridaven i assenyalaven a un home que, en vore a la patrulla, va abandonar el lloc a la carrera. Els policies van haver d’eixir corrent després d’ell, que va fer cas omís a les indicacions d’alt que li van donar. Després d’un forcejament en el que els agents van rebre puntades i punyades, van aconseguir finalment reduir-lo.

 

 

La xiqueta cridava i demanava auxili

Segons van descobrir els policies, l’home havia entrat en un bar de la zona demanant diners i consumicions gratis, tant a clients com a treballadors, i davant la negativa a les seues peticions, s’havia posat «violent» i havia rebentat una botella de vidre contra terra.

  

En ser représ pels presents per la seua actitud, el presumpte autor dels fets va començar a orinar mostrant els seus genitals i fent-se tocaments obscens davant de nombrosos menors, que van abandonar el lloc cridant i plorant, segons la Policia.

 

A més, els agents van descobrir que l’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres mentres la xiqueta cridava i demanava auxili, però va ser interceptat per diverses persones per a que la soltara. El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.

Luís Castro mira el partit davant l’Espanyol com una final

El tècnic del Llevant va restar importància a la falta de triomfs en el Ciutat i afronta la seua primera trobada a casa davant l'Espanyol amb mentalitat de final. Va destacar l'impuls de l'afició, la necessitat de mantindre el nivell després de guanyar a Sevilla i va deixar oberta la porta a reforços, a més de la possible presència de Etta Eyong.