Un home mostra els genitals i intenta atrapar a una xiqueta en una plaça de Sagunt

Vianants

L’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme ja que suposadament va mostrar els seus genitals davant nombroses persones, entre elles menors d’edat, orinant i fent-se tocaments en una plaça del municipi de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València).

 

Segons ha informat fonts policials, el detingut, a més, suposadament va propinar puntades i punyades als agents de l’autoritat. La sala del 091 va ser la que va alertar a una patrulla policial per a que es dirigira a una plaça de Sagunt a on, pel que pareix, un home mostrava els seus genitals, es feia tocaments obscens i orinava enfront d’un grup de persones, algunes menors.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van ser requerits per un grup de persones que cridaven i assenyalaven a un home que, en vore a la patrulla, va abandonar el lloc a la carrera. Els policies van haver d’eixir corrent després d’ell, que va fer cas omís a les indicacions d’alt que li van donar. Després d’un forcejament en el que els agents van rebre puntades i punyades, van aconseguir finalment reduir-lo.

 

 

La xiqueta cridava i demanava auxili

Segons van descobrir els policies, l’home havia entrat en un bar de la zona demanant diners i consumicions gratis, tant a clients com a treballadors, i davant la negativa a les seues peticions, s’havia posat «violent» i havia rebentat una botella de vidre contra terra.

  

En ser représ pels presents per la seua actitud, el presumpte autor dels fets va començar a orinar mostrant els seus genitals i fent-se tocaments obscens davant de nombrosos menors, que van abandonar el lloc cridant i plorant, segons la Policia.

 

A més, els agents van descobrir que l’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres mentres la xiqueta cridava i demanava auxili, però va ser interceptat per diverses persones per a que la soltara. El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Compromís aposta per una candidatura única valenciana d’esquerres al Congrés

Els portaveus de Compromís defensen una sola candidatura valenciana, ampla i integradora, que agrupe les forces d’esquerra per al Congrés. La coalició vol interpel·lar Esquerra Unida, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Sumar País Valencià.

Trampes per a mosquits sense insecticida i compost casolà, les novetats més verdes d’Iberflora

Iberflora ha obert a Feria Valencia amb més de 400 marques i propostes innovadores del sector verd, com trampes per a mosquits sense insecticida, cultiu per a paella a casa i cubs reutilitzables per a compost. La cita se celebra junt amb Eurobrico, que presenta solucions domèstiques eficients com cortines purificadores d’aire i robots tallagespa sense cablejat.

València es referma com a referent mundial en resposta a catàstrofes climàtiques després de la dana

Una conferència internacional de l’OCDE celebrada a València ha destacat el paper d’Espanya com a model de prevenció, resposta i recuperació després de la dana de 2024, i ha posat en valor les lliçons compartides amb altres territoris.

Diana Morant alerta sobre el risc de perdre drets socials abans del 29‑N

La líder dels socialistes valencians, Diana Morant, advertix a València que són molts més els qui necessiten drets socials com l’accés a una vivenda digna i centra fins al 29‑N la campanya del PSPV a alertar sobre què passaria si governaren PP i Vox.

Oltra defensa un front valencià ampli i una esquerra única arrelada al territori

Mónica Oltra defensa a València una candidatura única d’esquerra, arrelada al territori i de base valenciana, per a les pròximes eleccions generals del 29-N, capaç d’agrupar el vot de la classe treballadora.

PSPV i Compromís estudien una llista conjunta al Senat el 29 de novembre

La plataforma Senadores y Senadoras por la Democracia ha revelat que PSPV-PSOE i Compromís valoren acudir junts al Senat el 29 de novembre, dins d’una crida estatal a candidatures progressistes conjuntes.

Els sindicats tomben el calendari de negociació educatiu proposat per la Conselleria

La majoria de sindicats educatius han rebutjat el calendari de 47 meses de negociació proposat per la Conselleria d'Educació per al curs 2026-2027, perquè no incorpora les principals reivindicacions que van originar la vaga de maig i juny. Demanen reprendre de manera immediata els temes pendents, com la recuperació de poder adquisitiu, la millora de l'educació en valencià i la reducció de ràtios.

València exhibix l’espasa de Jaume I i allarga la mostra de la Reial Senyera pel 9 d’Octubre

L’Ajuntament de València ha obert en el Saló de Cristall una mostra especial amb la Reial Senyera i l’espasa de Jaume I, que eixirà en la Processó Cívica per primera vegada en 50 anys. La programació del 8 i 9 d’Octubre combina actes institucionals, música tradicional, pólvora i la mascletà a la plaça de l’Ajuntament.