La il·luminació nadalenca i els torrons conviuen amb Halloween

A

 

mb els aparadors plens de decoració vinculada a Halloween i els consumidors preparant el cap de setmana de Tots Sants, que passaven hui per l’emblemàtic Corte Inglés de Pintor Sorolla de València s’han trobat que els operaris ja estan instal·lant els llums de Nadal.

Així a finals del mes d’octubre, els reclams per incentivar el consum, vinculats a les diferents campanyes comercials se solapen cada cop més. I si ja fa setmanes que a molts centres comercials ja es poden adquirir torrons i especialitats pròpies de la Nadal quan els clients encara anaven a comprar en màniga curta, ara, mentre molts busquen disfresses terrorífiques o flors per als seus difunts i algun dolç tradicional d’estes dates, la instal·lació de les llums nadalenques en espais comercials, sembla accelerar el calendari.

De fet, els experts ja apunten des de fa temps que s’ha perdut l’estacionalitat de molts productes i que la tendència cada vegada s’estén més. A més, la carrera comercial de les grans cadenes per ser els primers fa que de vegades coincidisquen elements de temporades que tenien les seues pròpies dates tradicionalment per augmentar les vendes d’estos productes.

Amb tot, val a dir que València, no és tampoc dels primers espais on sembla voler-se avançar el Nadal. De fet, la il·luminació de la ciutat de Vigo, reclam turístic els darrers anys, ja es va començar a instal·lar el mes d’agost, quan la seua encesa està prevista per al 20 de novembre. Un inici de preparatius que al seu moment ja va despertar la polèmica pel fugaç avenç que suposava.

Últimes notícies

Elx mostra a Londres el seu ‘Mediterranean Oasis’ per conquistar el turisme britànic

Elx ha presentat al Instituto Cervantes de Londres la seua oferta turística ‘Mediterranean Oasis’ davant d’un centenar de professionals britànics per reforçar el seu atractiu com a destinació singular del Mediterrani.

Falsos lloguers en línia deixen més de 20.000 euros estafats en diverses ciutats, entre elles València

La Guàrdia Civil ha detingut en Almería i Alcantarilla un home i una dona acusats d’estafar més de 20.000 euros amb falsos lloguers en internet en ciutats com València, dins d’una investigació iniciada a San Vicente del Raspeig.

La jutgessa del cas de la dana exigix totes les telefonades d’Emergències amb ajuntaments de matinada

La jutgessa que investiga la DANA ha demanat a l’AVSRE totes les comunicacions del Centre d’Emergències amb ajuntaments de la província de València el 29 d’octubre de 2024, així com aclarir qui va fer i atendre diverses cridades clau i citar una periodista com a testimoni.

València destina 100.000 euros a ajuda humanitària per a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

LAjuntament de València ha aprovat una línia especial de 100.000 euros per a projectes durgència en Veneçuela després del terratrémol de juny, i reforça alhora ajudes socials en la ciutat.

La nova Llei del sòl agilita els tràmits urbanístics i dona més seguretat jurídica

El Consell ha aprovat l’avantprojecte de la nova Llei del sòl, que reforça la planificació territorial, simplifica tràmits, impulsa l’oferta d’habitatge i dona més seguretat jurídica a ajuntaments, empreses i ciutadania.

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana en mitat juliol superen ja totes les de juliol de 2025

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 16 de juliol de 2026 arriben a 160, per damunt de tot juliol de 2025, quan se’n van comptar 155. La província d’Alacant concentra més de la mitat de les defuncions estimades pel sistema MoMo.

El Levante UD cau amb bona imatge davant el Sheffield United en el segon amistós (1-2)

El Levante UD ha perdut 1-2 contra el Sheffield United en el seu segon amistós de pretemporada, en un partit on ha deixat bones sensacions malgrat la derrota.

L’exposició del Oriol enceta les festes de Moros i Cristians d’Oriola amb Pérez Llorca present

L’exposició pública de l’ensenya del Oriol ha obert enguany les festes de Moros i Cristians d’Oriola, en un acte nocturn presidit per Juanfran Pérez Llorca.