La il·luminació nadalenca i els torrons conviuen amb Halloween

A

 

mb els aparadors plens de decoració vinculada a Halloween i els consumidors preparant el cap de setmana de Tots Sants, que passaven hui per l’emblemàtic Corte Inglés de Pintor Sorolla de València s’han trobat que els operaris ja estan instal·lant els llums de Nadal.

Així a finals del mes d’octubre, els reclams per incentivar el consum, vinculats a les diferents campanyes comercials se solapen cada cop més. I si ja fa setmanes que a molts centres comercials ja es poden adquirir torrons i especialitats pròpies de la Nadal quan els clients encara anaven a comprar en màniga curta, ara, mentre molts busquen disfresses terrorífiques o flors per als seus difunts i algun dolç tradicional d’estes dates, la instal·lació de les llums nadalenques en espais comercials, sembla accelerar el calendari.

De fet, els experts ja apunten des de fa temps que s’ha perdut l’estacionalitat de molts productes i que la tendència cada vegada s’estén més. A més, la carrera comercial de les grans cadenes per ser els primers fa que de vegades coincidisquen elements de temporades que tenien les seues pròpies dates tradicionalment per augmentar les vendes d’estos productes.

Amb tot, val a dir que València, no és tampoc dels primers espais on sembla voler-se avançar el Nadal. De fet, la il·luminació de la ciutat de Vigo, reclam turístic els darrers anys, ja es va començar a instal·lar el mes d’agost, quan la seua encesa està prevista per al 20 de novembre. Un inici de preparatius que al seu moment ja va despertar la polèmica pel fugaç avenç que suposava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.