La il·luminació nadalenca i els torrons conviuen amb Halloween

A

 

mb els aparadors plens de decoració vinculada a Halloween i els consumidors preparant el cap de setmana de Tots Sants, que passaven hui per l’emblemàtic Corte Inglés de Pintor Sorolla de València s’han trobat que els operaris ja estan instal·lant els llums de Nadal.

Així a finals del mes d’octubre, els reclams per incentivar el consum, vinculats a les diferents campanyes comercials se solapen cada cop més. I si ja fa setmanes que a molts centres comercials ja es poden adquirir torrons i especialitats pròpies de la Nadal quan els clients encara anaven a comprar en màniga curta, ara, mentre molts busquen disfresses terrorífiques o flors per als seus difunts i algun dolç tradicional d’estes dates, la instal·lació de les llums nadalenques en espais comercials, sembla accelerar el calendari.

De fet, els experts ja apunten des de fa temps que s’ha perdut l’estacionalitat de molts productes i que la tendència cada vegada s’estén més. A més, la carrera comercial de les grans cadenes per ser els primers fa que de vegades coincidisquen elements de temporades que tenien les seues pròpies dates tradicionalment per augmentar les vendes d’estos productes.

Amb tot, val a dir que València, no és tampoc dels primers espais on sembla voler-se avançar el Nadal. De fet, la il·luminació de la ciutat de Vigo, reclam turístic els darrers anys, ja es va començar a instal·lar el mes d’agost, quan la seua encesa està prevista per al 20 de novembre. Un inici de preparatius que al seu moment ja va despertar la polèmica pel fugaç avenç que suposava.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.