Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Aquesta matinada, un incendi ha declarat un greu incident a un edifici de quatre plantes situat al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia. L’incendi ha obligat les autoritats a evacuar completament l’immoble, afectant la seguretat dels seus habitants.

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís del foc va ser rebut a les 06:27 hores, després del qual es van desplaçar al lloc de l’incendi tres dotacions de bombers, incloent equips de Gandia i Oliva, juntament amb un sergent i un cap de sector per coordinar les operacions d’extinció.

El foc ha estat extingit aproximadament una hora més tard, malgrat que les conseqüències per l’immoble han estat greus, donant lloc al desallotjament de tots els residents. A més, efectius de la Unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes (UREC) del Consorci han iniciat labors de revisió dels danys estructurals, en col·laboració amb un arquitecte municipal per avaluar l’estat de l’edifici.

Fonts municipals han confirmat a Europa Press que s’està treballant per garantir que les persones desallotjades tinguin alternatives d’habitació. Si no poden tornar a casa i no disposen d’un allotjament alternatiu, se’ls buscarà una solució adequada i temporal.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.