Anuncios

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Aquesta matinada, un incendi ha declarat un greu incident a un edifici de quatre plantes situat al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia. L’incendi ha obligat les autoritats a evacuar completament l’immoble, afectant la seguretat dels seus habitants.

Anuncios

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís del foc va ser rebut a les 06:27 hores, després del qual es van desplaçar al lloc de l’incendi tres dotacions de bombers, incloent equips de Gandia i Oliva, juntament amb un sergent i un cap de sector per coordinar les operacions d’extinció.

El foc ha estat extingit aproximadament una hora més tard, malgrat que les conseqüències per l’immoble han estat greus, donant lloc al desallotjament de tots els residents. A més, efectius de la Unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes (UREC) del Consorci han iniciat labors de revisió dels danys estructurals, en col·laboració amb un arquitecte municipal per avaluar l’estat de l’edifici.

Fonts municipals han confirmat a Europa Press que s’està treballant per garantir que les persones desallotjades tinguin alternatives d’habitació. Si no poden tornar a casa i no disposen d’un allotjament alternatiu, se’ls buscarà una solució adequada i temporal.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios