Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Aquesta matinada, un incendi ha declarat un greu incident a un edifici de quatre plantes situat al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia. L’incendi ha obligat les autoritats a evacuar completament l’immoble, afectant la seguretat dels seus habitants.

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís del foc va ser rebut a les 06:27 hores, després del qual es van desplaçar al lloc de l’incendi tres dotacions de bombers, incloent equips de Gandia i Oliva, juntament amb un sergent i un cap de sector per coordinar les operacions d’extinció.

El foc ha estat extingit aproximadament una hora més tard, malgrat que les conseqüències per l’immoble han estat greus, donant lloc al desallotjament de tots els residents. A més, efectius de la Unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes (UREC) del Consorci han iniciat labors de revisió dels danys estructurals, en col·laboració amb un arquitecte municipal per avaluar l’estat de l’edifici.

Fonts municipals han confirmat a Europa Press que s’està treballant per garantir que les persones desallotjades tinguin alternatives d’habitació. Si no poden tornar a casa i no disposen d’un allotjament alternatiu, se’ls buscarà una solució adequada i temporal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.