Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

Aquesta matinada, un incendi ha declarat un greu incident a un edifici de quatre plantes situat al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia. L’incendi ha obligat les autoritats a evacuar completament l’immoble, afectant la seguretat dels seus habitants.

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís del foc va ser rebut a les 06:27 hores, després del qual es van desplaçar al lloc de l’incendi tres dotacions de bombers, incloent equips de Gandia i Oliva, juntament amb un sergent i un cap de sector per coordinar les operacions d’extinció.

El foc ha estat extingit aproximadament una hora més tard, malgrat que les conseqüències per l’immoble han estat greus, donant lloc al desallotjament de tots els residents. A més, efectius de la Unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes (UREC) del Consorci han iniciat labors de revisió dels danys estructurals, en col·laboració amb un arquitecte municipal per avaluar l’estat de l’edifici.

Fonts municipals han confirmat a Europa Press que s’està treballant per garantir que les persones desallotjades tinguin alternatives d’habitació. Si no poden tornar a casa i no disposen d’un allotjament alternatiu, se’ls buscarà una solució adequada i temporal.

Últimes notícies

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.