8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La infanta Elena hauria qualificat de «pobre i plebea» a la reina Letizia en una forta discussió

La relació entre la Infanta Helena i la reina Letícia penja d'un fil

La relació entre la Infanta Elena i la reina Letizia penja d’un fil | CEDIDA

Una nova baralla reial ha esguitat el Palau de la Zarzuela. Segons han publicat diversos mitjans, una gran baralla hauria tingut lloc a la seu de la monarquia espanyola entre la reina Letizia i la seua cunyada la Infanta Elena; concretament, aquesta última hauria insultat a la reina Letizia. Les filtracions, procedents d’una font de l’entorn reial, relaten una escena en què la germana del rei Felip, la Infanta Elena, estaria totalment enfadada i a crits li hauria retret a la reina els seus orígens humils: «eres humil, pobra i plebea, que sembla que se t’oblida».

 

No se sap quin va ser l’origen de la discussió ni com va acabar, com tampoc què va respondre Letizia a les seues paraules. Fonts de l’entorn de la Zarzuela han admés que no és la primera vegada que ocórre una cosa semblant i que a més a més, la Infanta Elena destaca per tindre un caràcter fort a qui ningú es vol apropar: «és millor no creuar-se amb ella» han arribat a dir.

 

La seua mala relació, al descobert

La relació entre les dos és complicada des de fa un temps. L’anterior episodi en què es va entreveure que la seua relació no era del tot idíl·lica va ser en la cita que va tindre lloc al Palau de la Zarzuela uns mesos enrere amb esportistes espanyols, a qui se’ls va voler retre un homenatge.

La reina Letícia no perdona que la seva cunyada Helena donés suport a Cristina en el cas Nóos

La reina Letizia no perdona que la seua cunyada Elena donara suport a Cristina en el cas Nóos | CEDIDA

 

Allí va ser invitada la Infanta Elena, i en el moment de realitzar la fotografia oficial, un dels periodistes va demanar a la Infanta que es posara al costat dels reis, negant-se immediatament la reina Letizia. Davant l’estupor de tots els presents, la Infanta només va poder encollir les esquenes i després de les oportunes fotografies oficials, va posar per una fotografia amb la resta d’invitats.

 

Les infantes i la reina, enfrontades

Aquest enfrontament reial ve d’uns anys enrere i alguns asseguren que la mala relació s’estén també a la Infanta Cristina. Tot hauria començat l’any 2017 quan va eixir a la llum el cas Nóos i Letizia s’hauria posicionat clarament a favor de protegir la corona, al seu marit Felip i la seua filla Leonor, qui heretarà el tron de son pare. 
 
Apenes hi ha contacte entre la reina Letícia i les seves cunyades

Sense contacte entre la reina Letizia i les seues cunyades | CEDIDA

 

Des d’aquell moment, i amb l’arribada del rei Felip VI al tron, les seues germanes van desaparéixer totalment de l’agenda pública de la monarquia, ja que els reis han volgut apostar per una imatge en què el nucli monàrquic estiga format pels reis, les seues dos filles, i els reis emèrits.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.