16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Instagram deixa de funcionar i suspén comptes sense previ avís

Una setmana després de la caiguda de WhatsApp que va mantindre durant dues hores als usuaris de tot el món sense poder enviar-se missatges, Instagram deixa de funcionar.

La xarxa social, també propietat de Meta, està caiguda segons mostra DownDetector, encara que la fallada no estaria afectant un número tan ampli com el de la setmana passada.

La incidència s’ha produït al voltant de les 14.00 hores, quan s’ha registrat un repunt de notificacions dels usuaris en DownDetector sobre el funcionament de la plataforma, que també s’ha convertit en un dels trending topics de Twitter.

Segons la majoria dels comentaris que han exposat els usuaris afectats, els perfils han sigut suspesos sense previ avís i a més de no poder iniciar sessió, la resta de persones no poden accedir als continguts d’aquests comptes ni veure les seues publicacions.

No obstant això, encara no es coneix l’origen del problema que estaria bloquejant els comptes com si hagueren sigut suspeses per infringir les normes de la xarxa social.

La xarxa social sol·licita dades personals com el correu electrònic i el número de telèfon, però si el bloqueig massiu respon a una fallada en el sistema, és possible que Instagram prenga altres mesures per a retornar els perfils a tots els afectats abans d’aqueixos 30 dies.
Altres usuaris també estan experimentant una gran caiguda en el nombre de seguidors dels seus comptes.

De moment, la companyia només ha emés un escarit comunicat, sense donar més explicacions: “Som conscients que alguns de vosaltres teniu problemes per a accedir al vostre compte d’Instagram. Ho estem investigant i demanem disculpes per les molèsties“.

Últimes notícies

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.