Detinguda una dona per intentar cremar i destrossar una foguera de categoria especial

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una dona de 42 anys, per intentar calar foc a una foguera plantada de categoria especial i causar danys en l’estructura de diverses figures per valor de més de 1200 euros.

La Sala Cimacc 091 va rebre una trucada en la qual es comunicava que una dona estava causant greus danys en la foguera especial Sagrada Família, intentant cremar i tacar de pintura, diverses de les seues figures.

Fins al lloc va acudir una patrulla de seguretat ciutadana de la Policia Nacional i després d’entrevistar-se amb el vigilant de la foguera els va manifestar que una dona havia llançat papers cremant al monument amb la intenció de calar-li foc i després de recriminar-li la seua actitud en nombroses ocasions, aquesta va accedir al perímetre barrat i va fracturar un dels ninots, arrancant-li el cap i llançant-la contra el sòl, ocasionant pintades en altres figures.

Després de la valoració realitzada pel president de la foguera, els danys ocasionats ascendien a més de 1200 euros.

L’acte de vandalisme va ser gravat amb un telèfon mòbil, i després de ser visualitzat pels agents va quedar perfectament demostrada l’autoria d’aquesta dona amb el seu comportament incívic.

Segons el relatat pels testimonis allí presents, la dona semblava estar una mica desorientada i manifestava que volia veure la foguera cremar en aqueix moment i no esperar al dia 24.

La detinguda, de nacionalitat espanyola, va ser acusada per un delicte de danys i posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.