Detinguda una dona per intentar cremar i destrossar una foguera de categoria especial

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una dona de 42 anys, per intentar calar foc a una foguera plantada de categoria especial i causar danys en l’estructura de diverses figures per valor de més de 1200 euros.

La Sala Cimacc 091 va rebre una trucada en la qual es comunicava que una dona estava causant greus danys en la foguera especial Sagrada Família, intentant cremar i tacar de pintura, diverses de les seues figures.

Fins al lloc va acudir una patrulla de seguretat ciutadana de la Policia Nacional i després d’entrevistar-se amb el vigilant de la foguera els va manifestar que una dona havia llançat papers cremant al monument amb la intenció de calar-li foc i després de recriminar-li la seua actitud en nombroses ocasions, aquesta va accedir al perímetre barrat i va fracturar un dels ninots, arrancant-li el cap i llançant-la contra el sòl, ocasionant pintades en altres figures.

Després de la valoració realitzada pel president de la foguera, els danys ocasionats ascendien a més de 1200 euros.

L’acte de vandalisme va ser gravat amb un telèfon mòbil, i després de ser visualitzat pels agents va quedar perfectament demostrada l’autoria d’aquesta dona amb el seu comportament incívic.

Segons el relatat pels testimonis allí presents, la dona semblava estar una mica desorientada i manifestava que volia veure la foguera cremar en aqueix moment i no esperar al dia 24.

La detinguda, de nacionalitat espanyola, va ser acusada per un delicte de danys i posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha alertat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot a l’interior de València i Castelló.