Detinguda una dona per intentar cremar i destrossar una foguera de categoria especial

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una dona de 42 anys, per intentar calar foc a una foguera plantada de categoria especial i causar danys en l’estructura de diverses figures per valor de més de 1200 euros.

La Sala Cimacc 091 va rebre una trucada en la qual es comunicava que una dona estava causant greus danys en la foguera especial Sagrada Família, intentant cremar i tacar de pintura, diverses de les seues figures.

Fins al lloc va acudir una patrulla de seguretat ciutadana de la Policia Nacional i després d’entrevistar-se amb el vigilant de la foguera els va manifestar que una dona havia llançat papers cremant al monument amb la intenció de calar-li foc i després de recriminar-li la seua actitud en nombroses ocasions, aquesta va accedir al perímetre barrat i va fracturar un dels ninots, arrancant-li el cap i llançant-la contra el sòl, ocasionant pintades en altres figures.

Després de la valoració realitzada pel president de la foguera, els danys ocasionats ascendien a més de 1200 euros.

L’acte de vandalisme va ser gravat amb un telèfon mòbil, i després de ser visualitzat pels agents va quedar perfectament demostrada l’autoria d’aquesta dona amb el seu comportament incívic.

Segons el relatat pels testimonis allí presents, la dona semblava estar una mica desorientada i manifestava que volia veure la foguera cremar en aqueix moment i no esperar al dia 24.

La detinguda, de nacionalitat espanyola, va ser acusada per un delicte de danys i posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.