Detinguda una dona per intentar cremar i destrossar una foguera de categoria especial

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una dona de 42 anys, per intentar calar foc a una foguera plantada de categoria especial i causar danys en l’estructura de diverses figures per valor de més de 1200 euros.

La Sala Cimacc 091 va rebre una trucada en la qual es comunicava que una dona estava causant greus danys en la foguera especial Sagrada Família, intentant cremar i tacar de pintura, diverses de les seues figures.

Fins al lloc va acudir una patrulla de seguretat ciutadana de la Policia Nacional i després d’entrevistar-se amb el vigilant de la foguera els va manifestar que una dona havia llançat papers cremant al monument amb la intenció de calar-li foc i després de recriminar-li la seua actitud en nombroses ocasions, aquesta va accedir al perímetre barrat i va fracturar un dels ninots, arrancant-li el cap i llançant-la contra el sòl, ocasionant pintades en altres figures.

Després de la valoració realitzada pel president de la foguera, els danys ocasionats ascendien a més de 1200 euros.

L’acte de vandalisme va ser gravat amb un telèfon mòbil, i després de ser visualitzat pels agents va quedar perfectament demostrada l’autoria d’aquesta dona amb el seu comportament incívic.

Segons el relatat pels testimonis allí presents, la dona semblava estar una mica desorientada i manifestava que volia veure la foguera cremar en aqueix moment i no esperar al dia 24.

La detinguda, de nacionalitat espanyola, va ser acusada per un delicte de danys i posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.