Intenta robar a un bebé en un hospital ficant-lo en la seua bossa

Una jove de 25 anys ha sigut detinguda a Colòmbia per l’intent de segrest i sostracció d’un nounat de menys de 24 hores de vida.

La jove s’havia introduït en la planta de maternitat de l’hospital sense alçar sospites en principi. Després d’examinar les habitacions de la planta, pel que sembla, “va triar” a la seua víctima i va tractar de guanyar-se la seua confiança xarrant amb ella i oferint-li ajuda.

Quan la mare es va adormir, cansada a causa del part, la dona va veure l’oportunitat d’emportar-se al bebé, i no se li va ocórrer una altra cosa que introduir a la xicoteta en la seua bossa i eixir de l’habitació, amb la intenció d’abandonar l’hospital.

Per sort, el comportament de la segrestadora va resultar sospitós per al vigilant de seguretat de l’hospital, que li va donar l’alt i li va fer unes preguntes que la dona va respondre de manera inconnexa i amb inseguretat, cosa que va confirmar les sospites del guàrdia.

Finalment, el vigilant va avisar a la policia, que es va personar a l’hospital. Per a la sorpresa de tots els allí presents, els agents van detectar la presència del nounat a l’interior de la bossa de la segrestadora.

La policia va recuperar a la xicoteta i la van retornar immediatament a la seua mare. La bebé va ser atesa pels sanitaris i se li va efectuar una revisió per a descartar que haguera patit algun mal. Afortunadament, es troba en perfecte estat.

La segrestadora va ser detinguda i posada a la disposició de les autoritats, que estan investigant el cas.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.