Intenta robar a un bebé en un hospital ficant-lo en la seua bossa

Una jove de 25 anys ha sigut detinguda a Colòmbia per l’intent de segrest i sostracció d’un nounat de menys de 24 hores de vida.

La jove s’havia introduït en la planta de maternitat de l’hospital sense alçar sospites en principi. Després d’examinar les habitacions de la planta, pel que sembla, “va triar” a la seua víctima i va tractar de guanyar-se la seua confiança xarrant amb ella i oferint-li ajuda.

Quan la mare es va adormir, cansada a causa del part, la dona va veure l’oportunitat d’emportar-se al bebé, i no se li va ocórrer una altra cosa que introduir a la xicoteta en la seua bossa i eixir de l’habitació, amb la intenció d’abandonar l’hospital.

Per sort, el comportament de la segrestadora va resultar sospitós per al vigilant de seguretat de l’hospital, que li va donar l’alt i li va fer unes preguntes que la dona va respondre de manera inconnexa i amb inseguretat, cosa que va confirmar les sospites del guàrdia.

Finalment, el vigilant va avisar a la policia, que es va personar a l’hospital. Per a la sorpresa de tots els allí presents, els agents van detectar la presència del nounat a l’interior de la bossa de la segrestadora.

La policia va recuperar a la xicoteta i la van retornar immediatament a la seua mare. La bebé va ser atesa pels sanitaris i se li va efectuar una revisió per a descartar que haguera patit algun mal. Afortunadament, es troba en perfecte estat.

La segrestadora va ser detinguda i posada a la disposició de les autoritats, que estan investigant el cas.

Últimes notícies

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.
FILMOTECA D'ESTIU