Intenta robar a un bebé en un hospital ficant-lo en la seua bossa

Una jove de 25 anys ha sigut detinguda a Colòmbia per l’intent de segrest i sostracció d’un nounat de menys de 24 hores de vida.

La jove s’havia introduït en la planta de maternitat de l’hospital sense alçar sospites en principi. Després d’examinar les habitacions de la planta, pel que sembla, “va triar” a la seua víctima i va tractar de guanyar-se la seua confiança xarrant amb ella i oferint-li ajuda.

Quan la mare es va adormir, cansada a causa del part, la dona va veure l’oportunitat d’emportar-se al bebé, i no se li va ocórrer una altra cosa que introduir a la xicoteta en la seua bossa i eixir de l’habitació, amb la intenció d’abandonar l’hospital.

Per sort, el comportament de la segrestadora va resultar sospitós per al vigilant de seguretat de l’hospital, que li va donar l’alt i li va fer unes preguntes que la dona va respondre de manera inconnexa i amb inseguretat, cosa que va confirmar les sospites del guàrdia.

Finalment, el vigilant va avisar a la policia, que es va personar a l’hospital. Per a la sorpresa de tots els allí presents, els agents van detectar la presència del nounat a l’interior de la bossa de la segrestadora.

La policia va recuperar a la xicoteta i la van retornar immediatament a la seua mare. La bebé va ser atesa pels sanitaris i se li va efectuar una revisió per a descartar que haguera patit algun mal. Afortunadament, es troba en perfecte estat.

La segrestadora va ser detinguda i posada a la disposició de les autoritats, que estan investigant el cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.