Japó activa l’avís de tsunami per un terratrèmol de magnitud 6,9 al sud

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

L’Agència Meteorològica de Japó ha activat l’avís de possible tsunami en dos prefectures del sud del país després d’un terratrèmol de magnitud 6,9 en l’escala de Richter, sense que hi haja constància de possibles danys provocats pels tremolors.

Els experts han situat l’epicentre del sisme enfront de la costa de la prefectura de Miyazaki, una de les dos –juntament amb Kochi– en la qual s’han activat els avisos per la possible pujada del nivell de l’aigua.

D’altra banda, l’agència ha identificat l’origen del terratrèmol a uns 30 quilòmetres de profunditat, mentre que la intensitat dels tremolors no ha aconseguit el nivell 5 en una escala entre 0 i 7.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.