Jenni Hermoso denuncia Luis Rubiales davant la Fiscalia

La futbolista Jenni Hermoso ha formalitzat la seua denúncia contra Luis Rubiales, president suspés de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), pel bes a la boca que este li va fer en el lliurament de medalles del mundial a Sydney, un pas que motivarà la presentació d’una querella per la fiscalia.

Poc més d’una setmana després que el ministeri fiscal li oferira l’oportunitat d’emprendre accions legals contra Rubiales com víctima d’un presumpte delicte d’agressió sexual, la jugadora de la selecció espanyola ha decidit denunciar-lo davant la Fiscalia de l’Audiència Nacional.

Fonts fiscals han informat que va ser ahir, dimarts, quan Hermoso va formalitzar denúncia expressa contra ell en el marc d’una compareixença que va tindre lloc a la seu de la Fiscalia General de l’Estat, a Madrid, per “protegir” la seua “privadesa”.

La Fiscalia presentarà una querella contra Rubiales

Després d’esta decisió de la guanyadora del mundial, essencial per continuar el procediment, la Fiscalia presentarà “com més prompte millor” una querella contra Rubiales davant dels Jutjats Centrals d’Instrucció de l’Audiència Nacional, atés que els fets van succeir fora del país, a Austràlia.

La Fiscalia va obrer la setmana passada diligències d’investigació després de les diferents denúncies que particulars van presentar contra Rubiales, i ho va fer per oferir a la jugadora la possibilitat de denunciar-ho per agressió sexual, i perquè no dubtava que aquell bes “no va ser consentit«.

La Fiscalia creu que els fets denunciats -el bes que Rubiales va fer el 20 d’agost passat a la boca a Jenni Hermoso mentre agafava “amb les dos mans el cap de la jugadora”- podrien ser constitutius d’un delicte d’agressió sexual.

En el decret en què va obrir diligències, recordava així mateix que la circular de la Fiscalia General de l’Estat sobre els criteris d’actuació després de la reforma dels delictes contra la llibertat sexual en la coneguda com a llei del només sí que és sí que incloïa entre els actes “mereixedors de retret penal” els petons a la boca, segons diverses sentències.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.