Jorge Javier Vázquez serà el presentador de ‘Supervivientes 2019’

'Promo' de 'Supervivientes 2019'

‘Promo’ de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

Fa unes setmanes, la salut obligava al presentador Jorge Javier Vázquez a parar completament després de patir un ictus. Des d’aquell moment es manté en repós absolut per recomanació mèdica, i el presentador s’ha vist obligat a cancel·lar la seua gira teatral i a no poder presentar les últimes gales de ‘GH DÚO’. Per tot açò, la seua participació a ‘Supervivientes’ estava en dubte fins ara; però finalment s’ha confirmat que Jorge Javier serà el presentador del ‘reality’ ‘Supervivientes’, mentre els metges ho permeten, clar.

 

Enguany, ‘Supervivientes’ arriba carregat de novetats, ja que Mediaset intentarà traure-li el màxim suc possible repartint la seua emissió per les diferents cadenes del grup. És per això que el ‘reality’ comptarà amb programes especials que s’emetran a Cuatro. En total, quatre seran el número de gales i programes que s’emetran setmanalment, repartits entre Telecinco i Cuatro. Amb tant de programa, també hi haurà més presentadors. Carlos Sobera s’uneix a l’equip de presentadors format de moment per Lara Álvarez en les seues connexions des d’Hondures, i Jordi González com a moderador dels debats.

 

Carlos Sobera presentarà 'Supervivientes' a Cuatro

Carlos Sobera presentarà ‘Supervivientes’ a Cuatro | TELECINCO

 

Una edició històrica

Les gales emeses a Cuatro seran presentades pel famós Carlos Sobera, i a més a més, Mediaset ha decidit explotar al màxim el programa connectant les dos cadenes, Telecinco i Cuatro, per a fer més espectacular aquesta edició. «Televisió transversal» és el nou terme que han encunyat els directius del grup per a anomenar aquesta cobertura sense precedents que es realitzarà de ‘Supervivientes’, amb la connexió dels seus dos canals estrella.

 

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l'edició

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l’edició | CEDIDA

 

Aquesta cobertura extraordinària no és d’exagerar si tenim en compte l’aposta que ha fet el programa pels concursants de l’edició d’enguany, que cobraran grans quantitats de diners, com és el cas d’Isabel Pantoja. La ‘tonadillera’ farà història presentant-se a un ‘reality’ d’aquest estil i convertint-se en el fitxatge més car de la història de la cadena, amb 80.000 euros setmanals que s’embutxacarà. Els teleespectadors estan desitjant vore com serà la convivència a l’illa amb la seua examiga Chelo Cortés, que també serà concursant de ‘Supervivientes’. Un altre fitxatge estrella és el de Colate, exmarit de Paulina Rubio, que es troba en plena pugna judicial per la custòdia del fill que tenen en comú.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.