11.5 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Jorge Javier Vázquez serà el presentador de ‘Supervivientes 2019’

'Promo' de 'Supervivientes 2019'

‘Promo’ de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

Fa unes setmanes, la salut obligava al presentador Jorge Javier Vázquez a parar completament després de patir un ictus. Des d’aquell moment es manté en repós absolut per recomanació mèdica, i el presentador s’ha vist obligat a cancel·lar la seua gira teatral i a no poder presentar les últimes gales de ‘GH DÚO’. Per tot açò, la seua participació a ‘Supervivientes’ estava en dubte fins ara; però finalment s’ha confirmat que Jorge Javier serà el presentador del ‘reality’ ‘Supervivientes’, mentre els metges ho permeten, clar.

 

Enguany, ‘Supervivientes’ arriba carregat de novetats, ja que Mediaset intentarà traure-li el màxim suc possible repartint la seua emissió per les diferents cadenes del grup. És per això que el ‘reality’ comptarà amb programes especials que s’emetran a Cuatro. En total, quatre seran el número de gales i programes que s’emetran setmanalment, repartits entre Telecinco i Cuatro. Amb tant de programa, també hi haurà més presentadors. Carlos Sobera s’uneix a l’equip de presentadors format de moment per Lara Álvarez en les seues connexions des d’Hondures, i Jordi González com a moderador dels debats.

 

Carlos Sobera presentarà 'Supervivientes' a Cuatro

Carlos Sobera presentarà ‘Supervivientes’ a Cuatro | TELECINCO

 

Una edició històrica

Les gales emeses a Cuatro seran presentades pel famós Carlos Sobera, i a més a més, Mediaset ha decidit explotar al màxim el programa connectant les dos cadenes, Telecinco i Cuatro, per a fer més espectacular aquesta edició. «Televisió transversal» és el nou terme que han encunyat els directius del grup per a anomenar aquesta cobertura sense precedents que es realitzarà de ‘Supervivientes’, amb la connexió dels seus dos canals estrella.

 

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l'edició

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l’edició | CEDIDA

 

Aquesta cobertura extraordinària no és d’exagerar si tenim en compte l’aposta que ha fet el programa pels concursants de l’edició d’enguany, que cobraran grans quantitats de diners, com és el cas d’Isabel Pantoja. La ‘tonadillera’ farà història presentant-se a un ‘reality’ d’aquest estil i convertint-se en el fitxatge més car de la història de la cadena, amb 80.000 euros setmanals que s’embutxacarà. Els teleespectadors estan desitjant vore com serà la convivència a l’illa amb la seua examiga Chelo Cortés, que també serà concursant de ‘Supervivientes’. Un altre fitxatge estrella és el de Colate, exmarit de Paulina Rubio, que es troba en plena pugna judicial per la custòdia del fill que tenen en comú.

Últimes notícies

L’IVO complix 50 anys: d’ajudar a bé morir a un referent que cura i cuida

L'Institut Valencià d'Oncologia celebra el seu 50 aniversari després de transformar-se d'un centre centrat en el final de la vida a un referent integral del càncer. La institució prepara una ampliació per a incorporar noves tecnologies i modalitats assistencials.

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.