Jorge Javier Vázquez serà el presentador de ‘Supervivientes 2019’

'Promo' de 'Supervivientes 2019'

‘Promo’ de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

Fa unes setmanes, la salut obligava al presentador Jorge Javier Vázquez a parar completament després de patir un ictus. Des d’aquell moment es manté en repós absolut per recomanació mèdica, i el presentador s’ha vist obligat a cancel·lar la seua gira teatral i a no poder presentar les últimes gales de ‘GH DÚO’. Per tot açò, la seua participació a ‘Supervivientes’ estava en dubte fins ara; però finalment s’ha confirmat que Jorge Javier serà el presentador del ‘reality’ ‘Supervivientes’, mentre els metges ho permeten, clar.

 

Enguany, ‘Supervivientes’ arriba carregat de novetats, ja que Mediaset intentarà traure-li el màxim suc possible repartint la seua emissió per les diferents cadenes del grup. És per això que el ‘reality’ comptarà amb programes especials que s’emetran a Cuatro. En total, quatre seran el número de gales i programes que s’emetran setmanalment, repartits entre Telecinco i Cuatro. Amb tant de programa, també hi haurà més presentadors. Carlos Sobera s’uneix a l’equip de presentadors format de moment per Lara Álvarez en les seues connexions des d’Hondures, i Jordi González com a moderador dels debats.

 

Carlos Sobera presentarà 'Supervivientes' a Cuatro

Carlos Sobera presentarà ‘Supervivientes’ a Cuatro | TELECINCO

 

Una edició històrica

Les gales emeses a Cuatro seran presentades pel famós Carlos Sobera, i a més a més, Mediaset ha decidit explotar al màxim el programa connectant les dos cadenes, Telecinco i Cuatro, per a fer més espectacular aquesta edició. «Televisió transversal» és el nou terme que han encunyat els directius del grup per a anomenar aquesta cobertura sense precedents que es realitzarà de ‘Supervivientes’, amb la connexió dels seus dos canals estrella.

 

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l'edició

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l’edició | CEDIDA

 

Aquesta cobertura extraordinària no és d’exagerar si tenim en compte l’aposta que ha fet el programa pels concursants de l’edició d’enguany, que cobraran grans quantitats de diners, com és el cas d’Isabel Pantoja. La ‘tonadillera’ farà història presentant-se a un ‘reality’ d’aquest estil i convertint-se en el fitxatge més car de la història de la cadena, amb 80.000 euros setmanals que s’embutxacarà. Els teleespectadors estan desitjant vore com serà la convivència a l’illa amb la seua examiga Chelo Cortés, que també serà concursant de ‘Supervivientes’. Un altre fitxatge estrella és el de Colate, exmarit de Paulina Rubio, que es troba en plena pugna judicial per la custòdia del fill que tenen en comú.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.