16.6 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Jorge Javier Vázquez serà el presentador de ‘Supervivientes 2019’

'Promo' de 'Supervivientes 2019'

‘Promo’ de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

Fa unes setmanes, la salut obligava al presentador Jorge Javier Vázquez a parar completament després de patir un ictus. Des d’aquell moment es manté en repós absolut per recomanació mèdica, i el presentador s’ha vist obligat a cancel·lar la seua gira teatral i a no poder presentar les últimes gales de ‘GH DÚO’. Per tot açò, la seua participació a ‘Supervivientes’ estava en dubte fins ara; però finalment s’ha confirmat que Jorge Javier serà el presentador del ‘reality’ ‘Supervivientes’, mentre els metges ho permeten, clar.

 

Enguany, ‘Supervivientes’ arriba carregat de novetats, ja que Mediaset intentarà traure-li el màxim suc possible repartint la seua emissió per les diferents cadenes del grup. És per això que el ‘reality’ comptarà amb programes especials que s’emetran a Cuatro. En total, quatre seran el número de gales i programes que s’emetran setmanalment, repartits entre Telecinco i Cuatro. Amb tant de programa, també hi haurà més presentadors. Carlos Sobera s’uneix a l’equip de presentadors format de moment per Lara Álvarez en les seues connexions des d’Hondures, i Jordi González com a moderador dels debats.

 

Carlos Sobera presentarà 'Supervivientes' a Cuatro

Carlos Sobera presentarà ‘Supervivientes’ a Cuatro | TELECINCO

 

Una edició històrica

Les gales emeses a Cuatro seran presentades pel famós Carlos Sobera, i a més a més, Mediaset ha decidit explotar al màxim el programa connectant les dos cadenes, Telecinco i Cuatro, per a fer més espectacular aquesta edició. «Televisió transversal» és el nou terme que han encunyat els directius del grup per a anomenar aquesta cobertura sense precedents que es realitzarà de ‘Supervivientes’, amb la connexió dels seus dos canals estrella.

 

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l'edició

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l’edició | CEDIDA

 

Aquesta cobertura extraordinària no és d’exagerar si tenim en compte l’aposta que ha fet el programa pels concursants de l’edició d’enguany, que cobraran grans quantitats de diners, com és el cas d’Isabel Pantoja. La ‘tonadillera’ farà història presentant-se a un ‘reality’ d’aquest estil i convertint-se en el fitxatge més car de la història de la cadena, amb 80.000 euros setmanals que s’embutxacarà. Els teleespectadors estan desitjant vore com serà la convivència a l’illa amb la seua examiga Chelo Cortés, que també serà concursant de ‘Supervivientes’. Un altre fitxatge estrella és el de Colate, exmarit de Paulina Rubio, que es troba en plena pugna judicial per la custòdia del fill que tenen en comú.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.