16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Jorge Javier Vázquez serà el presentador de ‘Supervivientes 2019’

'Promo' de 'Supervivientes 2019'

‘Promo’ de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

Fa unes setmanes, la salut obligava al presentador Jorge Javier Vázquez a parar completament després de patir un ictus. Des d’aquell moment es manté en repós absolut per recomanació mèdica, i el presentador s’ha vist obligat a cancel·lar la seua gira teatral i a no poder presentar les últimes gales de ‘GH DÚO’. Per tot açò, la seua participació a ‘Supervivientes’ estava en dubte fins ara; però finalment s’ha confirmat que Jorge Javier serà el presentador del ‘reality’ ‘Supervivientes’, mentre els metges ho permeten, clar.

 

Enguany, ‘Supervivientes’ arriba carregat de novetats, ja que Mediaset intentarà traure-li el màxim suc possible repartint la seua emissió per les diferents cadenes del grup. És per això que el ‘reality’ comptarà amb programes especials que s’emetran a Cuatro. En total, quatre seran el número de gales i programes que s’emetran setmanalment, repartits entre Telecinco i Cuatro. Amb tant de programa, també hi haurà més presentadors. Carlos Sobera s’uneix a l’equip de presentadors format de moment per Lara Álvarez en les seues connexions des d’Hondures, i Jordi González com a moderador dels debats.

 

Carlos Sobera presentarà 'Supervivientes' a Cuatro

Carlos Sobera presentarà ‘Supervivientes’ a Cuatro | TELECINCO

 

Una edició històrica

Les gales emeses a Cuatro seran presentades pel famós Carlos Sobera, i a més a més, Mediaset ha decidit explotar al màxim el programa connectant les dos cadenes, Telecinco i Cuatro, per a fer més espectacular aquesta edició. «Televisió transversal» és el nou terme que han encunyat els directius del grup per a anomenar aquesta cobertura sense precedents que es realitzarà de ‘Supervivientes’, amb la connexió dels seus dos canals estrella.

 

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l'edició

Isabel Pantoja és el gran fitxatge de l’edició | CEDIDA

 

Aquesta cobertura extraordinària no és d’exagerar si tenim en compte l’aposta que ha fet el programa pels concursants de l’edició d’enguany, que cobraran grans quantitats de diners, com és el cas d’Isabel Pantoja. La ‘tonadillera’ farà història presentant-se a un ‘reality’ d’aquest estil i convertint-se en el fitxatge més car de la història de la cadena, amb 80.000 euros setmanals que s’embutxacarà. Els teleespectadors estan desitjant vore com serà la convivència a l’illa amb la seua examiga Chelo Cortés, que també serà concursant de ‘Supervivientes’. Un altre fitxatge estrella és el de Colate, exmarit de Paulina Rubio, que es troba en plena pugna judicial per la custòdia del fill que tenen en comú.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.